۰

کمپانی Colorful از لپ‌ تاپ‌های جدید مجهز به هوش مصنوعی سری Epoch رونمایی کرد

لپ‌ تاپ‌های جدید مجهز به هوش مصنوعی سری Epoch

جدیدترین سری لپ‌ تاپ‌های Colorful برای افراد حرفه‌ای طراحی شده است. فرقی نمی‌کند برای کسب‌ و کار یا تولید محتوا باشد، لپ‌ تاپ‌های سری Epoch به سخت‌افزاری مجهز شده‌اند که برای انواع نیازها مناسب هستند.

این لپ‌ تاپ‌ها به لطف بدنه تمام فلزی، ضخامت ۱۷.۹ میلی‌متری و وزن ۱.۵ کیلوگرمی، بدون خدشه‌دار کردن کیفیت ساخت، به راحتی قابل حمل هستند. آن‌ها همچنین ظاهری باریک و زیبا را برای جلسات مهم کاری ارائه می‌دهند.

کمپانی Colorful سری Epoch را به سخت‌افزاری فوق‌العاده قدرتمند مجهز کرده است. پردازنده‌های اینتل Core i9-13900H و RTX 4070 با هم کار می‌کنند تا نیازهای روزمره را فراتر ببرند و در عین حال قدرت کافی برای رفع نیازهای روزانه تولیدکنندگان محتوا را ارائه دهند. این امر باعث می‌شود لپ‌ تاپ‌ها بسیار همه‌کاره‌تر از یک لپ‌ تاپ معمولی باشند. نمایشگر ۱۴ اینچی QHD همچنین از پوشش ۱۰۰ درصدی DCI-P3 برخوردار است و تجربه‌ای باورنکردنی از مصرف محتوا را ارائه می‌دهد.

لپ‌ تاپ‌های جدید مجهز به هوش مصنوعی سری Epoch

در مجموع، سری Epoch لپ‌ تاپ‌های کاملی را ارائه می‌دهد. با تشکر از پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4070، کاربران حتی می‌توانند نیازهای بازی و هوش مصنوعی خود را برآورده کنند. Colorful انتظار دارد در آینده نرم افزار هوش مصنوعی اختصاصی خود را راه‌اندازی کند و گام‌های بیشتری برای تقویت محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی خود بردارد.

سری Epoch در رنگ‌های آبی عمیق اقیانوسی و سفید نقره‌ای موجود است و قیمت آن از حدود ۱۳۵۹ دلار شروع می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد لپ‌ تاپ‌ها، از وب سایت رسمی Colorful دیدن کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *