۰

سامسونگ گلکسی واچ FE با تصاویر و مشخصات رسمی به طور کامل لو رفت

سامسونگ گلکسی واچ FE

چند ساعت پیش، سامسونگ گلکسی واچ FE با تصاویر و مشخصات ظاهرا رسمی به طور کامل لو رفت. طی چند هفته گذشته بحث هایی در مورد نام آن وجود داشت، برخی منابع آن را Watch FE و برخی دیگر آن را Galaxy Watch4 (2024) می نامیدند.

با تأیید این ساعت توسط Bluetooth SIG با نام دقیق Galaxy Watch FE، این بحث خاتمه یافته است.

با این حال، همانطور که مشخصات فاش شده امروز گواه است، این محصول اساسا یک گلکسی واچ ۴ عرضه مجدد است، بنابراین نام دوم هم بیراه نبود. در نهایت، سامسونگ ترجیح داد که عرضه مجدد گلکسی واچ ۴ را سه سال بعد به طور آشکار تبلیغ نکند.

سامسونگ گلکسی واچ FE

نام، یکی از دو قطعه گمشده پازل Watch FE پس از افشاگری اولیه بود، دیگری قیمت آن بود. حالا یک افشاگر اطلاعاتی در X این اطلاعات را نیز منتشر کرده است – به نظر می رسد Watch FE در منطقه یورو ۱۹۹ یورو قیمت خواهد داشت. این ممکن است به معنای ۱۹۹ دلار در ایالات متحده نباشد – با توجه به نحوه عملکرد معمول این تبدیل ها از یک بازار به بازار دیگر، ممکن است کمی کمتر باشد، اما قطعا بیشتر نخواهد بود.

جالب اینجاست که در کشور فرانسه، اگر از امروز تا ۳۰ ژوئن یک گلکسی اس ۲۴، اس ۲۴ پلاس یا اس ۲۴ اولترا خریداری کنید و برای آن یک طرح Orange دریافت کنید، یک گلکسی واچ FE رایگان هدیه خواهید گرفت. این ممکن است نشان دهد که Watch FE زودتر از Galaxy Watch7 و Galaxy Watch Ultra که انتظار می رود در ۱۰ جولای معرفی شوند، به طور رسمی عرضه شود.

منبع: gsmarena

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *