۰

فیلم سینمایی Peaky Blinders به طور رسمی در نتفلیکس ساخته می‌شود

فیلم سینمایی Peaky Blinders

نتفلیکس امروز این خبر را در شبکه‌های اجتماعی با به اشتراک گذاشتن تصویری از فیلمنامه فیلم و برخی از عوامل آن اعلام کرد. این فیلم توسط استیون نایت نوشته و توسط تام هارپر کارگردانی خواهد شد. مورفی با تایید شدن ساخت فیلمی بر اساس این سریال که در انگلستان جریان دارد، چند کلمه‌ای صحبت کرد.

او گفت: “به نظر می‌رسد تامی شلبی با من کارش تمام نشده است… همکاری مجدد با استیون نایت و تام هارپر در نفیلم سینمایی Peaky Blinders بسیار رضایت‌بخش است. این برای هواداران است.”

ددلاین گزارش می‌دهد که ساخت فیلم سینمایی Peaky Blindersا قرار است اواخر امسال آغاز شود. از جمله تهیه‌کنندگان این پروژه می‌توان به کارین مانداباخ، نایت، مورفی و گای هلی اشاره کرد. هارپر، دیوید کاس، جیمی گلیزبروک، اندرو وارن و دیوید میسون نیز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی حضور دارند. جزئیات زیادی از داستان هنوز مخفی است، اما نایت در سال ۲۰۲۲ به ددلاین گفت که این فیلم در طول جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت.

نایت امروز اضافه کرد: “من واقعاً از اینکه این فیلم قرار است ساخته شود هیجان‌زده هستم. این یک فصل انفجاری از داستان خواهد بود. بدون هیچ محدودیتی. پیکی بلایندرز به طور کامل در جنگ.”

هارپر همچنین در مورد فیلم سینمایی Peaky Blinders چند کلمه‌ای صحبت کرد: «وقتی برای اولین بار بیش از ۱۰ سال پیش Peaky Blinders را کارگردانی کردم، نمی‌دانستیم سریال به چه چیزی تبدیل می‌شود، اما می‌دانستیم که در ترکیب بازیگران و نویسندگی چیزی وجود دارد که انفجاری به نظر می‌رسد. Peaky Blinders همیشه داستانی در مورد خانواده بوده است – بنابراین بسیار هیجان‌زده هستم که دوباره با استیو و کیلین برای رساندن این فیلم به مخاطبان سراسر جهان در نتفلیکس همکاری می‌کنم.»

مورفی از ابتدای سریال Peaky Blinders در سال ۲۰۱۳ تا پایان فصل ششم و آخر آن در سال ۲۰۲۲ در این مجموعه تلویزیونی بازی کرد. این یک پروژه برجسته در کارنامه اوست، اما این بازیگر با فیلم‌ها و نمایش‌های دیگری نیز مشغول بوده است. یک نمونه واضح از کارهای اخیر او، فیلم اوپنهایمر است که سال گذشته با کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای این بازیگر همراه شد. او همچنین برای کار روی دنباله فیلم در حال توسعه، ۲۸ سال بعد، هم به عنوان بازیگر و هم به عنوان تهیه کننده اجرایی آماده می‌شود.

در همین حال، گفته می‌شود Peaky Blinders به طرق مختلف ادامه خواهد داشت. پس از پایان سریال اصلی چند سال پیش، گفته می‌شود جهان این سریال می‌تواند در قالب دو اسپین‌آف ادامه یابد: یکی در بوستون قرن بیستم و دیگری با تمرکز بر پولی گری.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *