۰

معرفی فیلم The Watchers 2024 به کارگردانی ایشنا شیامالان

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی فیلم The Watchers 2024 به کارگردانی ایشنا شیامالان بپردازیم؛ در ادامه با کنترل امجی همراه باشید.

خلاصه داستان:

این جنگل روی هیچ نقشه‌ای ثبت نشده. هر ماشینی به خط درختانش که می‌رسد خراب می‌شود. ماشین مینا هم از این قاعده مستثنی نیست. مینا در حالی که گیر افتاده، مجبور می‌شود به درون جنگل تاریک برود و ناگهان با زنی روبرو می‌شود که فریاد می‌زند و به مینا اصرار می‌کند به سمت پناهگاه بتنی بدود. با بسته شدن در به دنبال او، ساختمان مورد هجوم جیغ و فریاد قرار می‌گیرد. مینا خود را در اتاقی با یک دیوار شیشه‌ای و یک نور الکتریکی پیدا می‌کند که با غروب آفتاب روشن می‌شود، زمانی که «نگهبانان» به سطح زمین می‌آیند. این موجودات برای تماشای انسان‌های اسیرشان ظاهر می‌شوند و اتفاقات وحشتناکی برای هرکسی که به موقع به پناهگاه نرسد، رخ می‌دهد.

معرفی فیلم The Watchers 2024 به کارگردانی ایشنا شیامالان

بازیگران و کارگردان:

کارگردان:

  • ایشنا شیامالان

بازیگران:

  • داکوتا فانینگ در نقش مینا
  • جورجینا کمپبل
  • الیور فینیگان
  • اولون فوئره
معرفی فیلم The Watchers 2024 به کارگردانی ایشنا شیامالان

توسعه:

در فوریه ۲۰۲۳، اعلام شد که New Line Cinema فیلم The Watchers را به نویسندگی و کارگردانی ایشانا نایت شیامالان در اولین کارگردانی بلند خود تولید خواهد کرد. آوریل همان سال، داکوتا فانینگ و جورجینا کمپبل به بازیگران فیلم پیوستند.

فیلمبرداری:

فیلمبرداری اصلی در دوبلین، ویکلو و گالوی از ژوئیه تا سپتامبر ۲۰۲۳ انجام شد. در اواسط ژوئیه، تولید یک توافق موقت برای ادامه فیلمبرداری در طول اعتصاب SAG-AFTRA 2023 اعطا شد. اکران The Watchers قرار است در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ توسط Warner Bros. Pictures انجام شود. در ابتدا برای ۱۴ ژوئن برنامه ریزی شده بود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *