۰

ماجرای عجیب رویت بیگانگان فرازمینی در ونزوئلا

بیگانگان فرازمینی

ماجرای عجیب رویت بیگانگان فرازمینی در ونزوئلا

در ۷ می ۱۹۵۵ روزنامه کاراکاسس به اسم ( ال یورنیورسال) به درج داستانی عجیب _ و به نقل از یک مهندس برجسته از یک سفینه دیسکی شکل پرداخت که در زمینی واقع در ناهیه متروکه (باهیا بلانچا) روی داده بود. یک نور چشمک زن در راس گنبد کوتاهی که روی سفینه بود، می درخشید. یک درب کوچک در کنار سفینه باز بود و مهندس ما خود را با فشار داخل آن کرده بود.
.
او به مقامات مسئول گفت که سه مرد کوچک را در یک محوطه مدور دیده است. فرازمینیان ملبس به جامه های یکپارچه قهوه ای و تنگ بودند و یکی از آنها پشت صفحه کنترل نشسته و دو تن دیگر روی مبلهای منحنی شکل و کوتاهی دراز کشیده بودند. هر سه نفرشان مرده بودند. به تخمین او قد فرازمینیان بیش از چهار پا نبود، با پوستی به رنگ قهوه ای تیره و چشمانی متمایل به زرد.
.
مهندس ما با دوستانش به آن محل می روند، ولی وقتی بدانجا می رسند، سفینه رفته بود. آنها از روی تصورشان تصویری از آن یا چیزی نظیر به آنرا کشیدند. تنها مدرک محسوسی که به دستشان رسید، چند توده کوچک از ماده ای خاکستری رنگ بود که در صورت لمس شدن داغ می شد. آنها بنا به در خواست دولت آن ماده را تحویل دادند و هرگز نتوانستند بفهمند که آن ماده چه بود و چه بر سر آن آمد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *