۰

تصاویر لیک شده از Shadow Of The Eardtree نشان از یک شاهکار هنری

Elden Ring: Shadow of the Erdtree

تصاویر لیک شده از Elden Ring: Shadow Of The Eardtree نشان از یک شاهکار هنری

تصاویر جدیدی از Elden Ring: Shadow of the Erdtree تنها چند روز پس از انتشار آخرین تریلر این الحاقیه به صورت آنلاین به بیرون درز کرد.

تصاویر به اندازه داستان و داستان چیزی را از بین نمی‌برند. با این حال، چیزی که آنها نشان می دهند، منظره و محیطی است که بازیکنان وقتی به سرزمین سایه می روند به کاوش در خواهند آمد.

در توضیحات توسعه دهنده آمده است: “در این سرزمین های عجیب و غریب جدید، بازیکنان با ملاقات با دیگرانی که با انگیزه های پنهان رد پای میکلا را دنبال می کنند، اسرار تاریک جهان را کشف می کنند.”

وShadow of the Erdtree سلاح‌ها، مهارت‌های سلاح، تجهیزات و جادوی جدیدی را برای بازیکنان و همچنین تعدادی از دشمنان جدید اضافه می‌کند. همانطور که در منطقه جدید سرزمین سایه کاوش می کنید، می توانید بین آنجا و سرزمین های بین “به صورت یکپارچه به این سو و آن سو سفر کنید”. به گفته هیدتاکا میازاکی، رئیس FromSoftware، همچنین انتظار می‌رود که این تنها بسط برای Elden Ring باشد.

بسته الحاقی Shadow of the Erdtree در تاریخ۱ تیر برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری X|S، رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود.

برای بزرگتر شدن تصاویر بر روی آنها کلیک نید 

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *