۰

اولین تیزر بازی Call Of Duty Black Ops 6 بسیار عجیب است

اولین تیزر بازی Call Of Duty Black Ops 6

به نظر می رسد اولین تیزر برای بازی بعدی Call of Duty منتشر شده است. Charlie Intel وب سایتی به نام “The Truth Lies” را کشف کرد که به نظر می رسد به شایعات Black Ops 6 اشاره دارد.

ویدئویی در این وب سایت افرادی را نشان می دهد که از کوه راشمور بالا می روند تا بانداناهایی را روی روسای جمهور بیندازند که روی آنها نوشته شده “حقیقت دروغ می گوید”. به نظر می رسد روی باندانای چهارم لوگوی بلک آپس وجود دارد که قبلاً در اعلامیه مایکروسافت برای یک رویداد مرموز در ماه ژوئن دیده شده بود.

سری بلک آپس به خاطر رمز و رازهای فراوان و کاوش در تئوری های توطئه شناخته شده است، بنابراین اگر این واقعاً یک تیزر Black Ops 6 باشد، پیام رسانی مطمئناً با این فرنچایز مطابقت دارد. اکتیویژن به خاطر معرفی های پر جزئیات و چند مرحله ای خود برای بازی های جدید Call of Duty شناخته شده است، و به نظر می رسد این اولین قدم در فرآیند معرفی بازی Call of Duty امسال باشد.

طبق گزارش ها، Black Ops 6، یا هر بازی دیگری که باشد، به احتمال زیاد در اکتبر منتشر می شود. طبق گزارش وال استریت ژورنال، این بازی روی گیم پس عرضه خواهد شد.

شایعات حاکی از آن است که داستان Black Ops 6 حداقل بخشی از آن در جریان جنگ خلیج فارس رخ می دهد. بازی های Call of Duty معروف به سفر به مکان ها و دوره های زمانی مختلف هستند. بنابراین، اگر جنگ خلیج فارس بخشی از داستان بازی باشد، ممکن است فقط یکی از عناصر آن باشد.

شایعات حاکی از آن است که این بازی مدت زیادی در حال ساخت بوده است و اولین بازی در تاریخ این فرنچایز خواهد بود که طی یک دوره چهار ساله توسعه یافته است. این در تضاد کامل با Call of Duty: Modern Warfare III سال ۲۰۲۳ است که گفته می شود تنها در ۱۸ ماه ساخته شده است.

اگر بازی امسال واقعاً یک عنوان بلک آپس باشد، ششمین عنوان از این سری خواهد بود که از زمان شروع آن در سال ۲۰۱۰ منتشر شده است. فرنچایز بلک آپس در Call of Duty به یکی از محبوب ترین و پرسودترین فرنچایزها تبدیل شده است. دیو آنتونی، کارگردان دو بازی اول بلک آپس، اخیراً در مورد اینکه چگونه در طول دوران حرفه ای خود “مقدار باورنکردنی پول” به دست آورده است، صحبت کرد.

از نظر بازگشت شخصیت ها، شایعاتی مبنی بر بازگشت آدلر وجود دارد، اما این تنها چیزی است که تاکنون می دانیم. سری بلک آپس به خاطر به تصویر کشیدن شخصیت های واقعی مانند رونالد ریگان (Black Ops Cold War) و رابرت مک نامارا (Black Ops 1) شناخته شده است، بنابراین عجیب نیست که رهبران نظامی و سیاسی واقعی دوران جنگ خلیج فارس در بازی جدید ظاهر شوند.

گزارشی از Insider Gaming حاکی از آن است که استودیو Raven Software در حال توسعه بخش داستانی بازی است و Treyarch، سازنده سری Black Ops، بخش چندنفره و زامبی را مدیریت می کند. اکتیویژن به خاطر استخدام تیم هایی از سراسر شبکه استودیوهای Call of Duty خود برای کمک به هر نسخه جدید در طول سال شناخته شده است و انتظار می رود این فرمول امسال نیز ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *