۰

بازی RKGK / Rakugaki برای کامپیوتر منتشر شد

بازی RKGK / Rakugaki

بازی RKGK / Rakugaki یک بازی پلتفرمر سه بعدی با حال و هوای آینده‌نگر، ساخته شده توسط استودیوی Wabisabi Games و منتشر شده توسط Gearbox، هم اکنون بر روی پلتفرم کامپیوتر در دسترس قرار گرفته است. در شهر Cap City، بازیکنان کنترل والاه، یک هنرمند گرافیتی را برعهده می‌گیرند که به همراه گروهش در برابر ظلم Mr Buff و شرکت B Corp مبارزه می‌کند.

والاه در طول مراحل بازی، از موانع رد می‌شود، روی ریل‌ها سُر می‌خورد، پرش بلند انجام می‌دهد و با دشمنان مبارزه می‌کند. پهپاد او به نام AYO به او کمک می‌کند تا در هوا سر بخورد و در مسیر رسیدن به نقاط دیدنی‌تر گرافیتی، محیط اطراف را رنگ‌آمیزی کند. والاه همچنین می‌تواند حالت Defacer را فعال کند تا سرعت بگیرد و به زنجیره‌کردن حرکات مختلف ادامه دهد.

با به دست آوردن پول درون بازی، می‌توانید لباس‌های کاملاً جدید یا اجزای جداگانه لباس مانند ژاکت، تاپ، دامن، کفش کتانی و موارد دیگر را خریداری کنید. والاه همچنین می‌تواند گرافیتی و AYO خود را به روش‌های مختلف شخصی‌سازی کند.

قیمت RKGK / راکوگاکی در استیم ۱۹.۹۹ دلار است. تاکنون هیچ پلتفرم دیگری برای انتشار بازی اعلام نشده است، اما برای دریافت به‌روزرسانی‌ها با ما همراه باشید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *