۰

گوگل Veo برای مقابله با تولید کننده ویدیوی هوش مصنوعی OpenAI Sora معرفی شد

گوگل Veo

کنفرانس گوگل I/O امروز پر از اخبار بود و شرکت گوگل در مورد بسیاری از قابلیت‌های هوش مصنوعی که در روزها، هفته‌ها و ماه‌های آینده عرضه خواهند شد صحبت کرد. ساندار پیچای حتی به شوخی گفت که در طول این رویداد ۱۲۰ بار از کلمه «هوش مصنوعی» استفاده شده است. با این حال، نمی‌توان انکار کرد که غول مانتین ویو واقعاً فناوری‌های جالبی را معرفی کرد و یکی از این فناوری‌های جدید که امروز برای اولین بار به نمایش درآمد، Veo بود. Veo پاسخ گوگل به Sora شرکت OpenAI است، که جدیدترین مولد ویدیوی مبتنی بر هوش مصنوعی است و به نظر می‌رسد بسیار تاثیر گذار است.
گوگل ادعا می‌کند که Veo به کاربران امکان می‌دهد تا کلیپ‌های باکیفیت ۱۰۸۰p را که فراتر از ۶۰ ثانیه هستند، ایجاد کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های عالی این است که شما می‌توانید از این ابزار هوش مصنوعی جدید با ورودی‌های متنی، تصویری و ویدیویی استفاده کنید، که باعث می‌شود برای کسانی که می‌خواهند با آن آزمایش کنند، قدرتمندتر و سرگرم‌کننده‌تر شود.

گوگل Veo

Veo همچنین می‌تواند از طیف وسیعی از سبک‌های سینمایی استفاده کند و زبان طبیعی را درک می‌کند. این به مدل اجازه می‌دهد تا اصطلاحات مختلفی را که در فیلم‌برداری استفاده می‌کنیم، مانند «تایم‌لپس» و «تصاویر هوایی از منظره» را درک کند. نکته اینجاست که گوگل ابزاری فوق‌العاده ساخته است که قطعا سرگرم‌کننده خواهد بود.

به گفته گوگل، ویدیوهای تولید شده با Veo از انسجام و ثبات بیشتری برخوردار خواهند بود و جزئیاتی بسیار واقع‌گرایانه‌تر از برخی ابزارهای دیگر دارند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که تنها با کلیک یک دکمه، یک ویدیوی تولید شده را طولانی‌تر کنید، که در مواقعی که از طول ویدیوی تولید شده راضی نیستید، بسیار کاربردی است. علاوه بر این، کاربران همچنین می‌توانند با اضافه کردن توضیحات بیشتر، نتایج را اصلاح کنند.

این شرکت همچنین به بررسی ویژگی‌هایی اشاره کرد که به Veo امکان می‌دهد تا استوری‌برد و ویدیوهای طولانی‌تر تولید کند و آن را به یکی از بهترین مولدهای ویدیوی حال حاضر تبدیل کند. اگر مشتاق به آزمایش آن هستید، این ابزار اواخر امسال برای تعدادی از سازندگان محتوا در دسترس قرار خواهد گرفت. گوگل همچنین لیست انتظاری را باز کرده است که می‌توانید آن را بررسی کنید. به خاطر داشته باشید که ثبت‌نام محدود به مناطق خاصی است، بنابراین ممکن است نتوانید از آن استفاده کنید. همچنین، گوگل در مورد افزودن برخی از ویژگی‌های Veo به YouTube Shorts صحبت کرد، اما در حال حاضر نمی‌توانیم در مورد نتیجه آن اظهار نظری کنیم.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *