۰

سیستم مورد نیاز بازی Gray Zone Warfare

بازی Gray Zone Warfare در تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۲۴ برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.

Gray Zone Warfare یک FPS تاکتیکی است که بر واقع گرایی تأکید دارد. به یک شرکت نظامی خصوصی بپیوندید تا دنیای باز MMO وسیعی را با حالت PvEvP و PvE کشف کنید. استراتژی و زنده ماندن در برابر اپراتورهای انسانی و دشمنان هوش مصنوعی و در عین حال کشف رمز و راز جزیره Lamang.

پس از یک رویداد مرموز در یک جزیره خیالی جنوب شرقی آسیا، کل منطقه تحت قرنطینه بین المللی قرار گرفت. با وجود تقریباً تمام جمعیت غیرنظامی که توسط سازمان ملل تخلیه شده‌اند، سه PMC توسط مشتریان مرموز خود مأموریت می‌یابند تا اسرار منطقه را کشف کنند و هر چیزی با ارزش را بازگردانند.

گیم‌ پلی شوتر اول شخص تاکتیکی:

خود را برای چالش‌های یک بازی شوتر اول شخص تاکتیکی نفس‌گیر آماده کنید که شامل شبیه‌سازی دقیق بالستیک با در نظر گرفتن مقادیر واقعی و مدل‌های اصیل برخورد گلوله می‌شود. در این محیط با ریسک بالا، هر حرکت مهم است و هر نبرد می‌تواند منجر به از دست رفتن تجهیزات و پیشرفت‌های ارزشمند شما شود.

سلاح‌های فوق‌ العاده قابل شخصی‌سازی:

با تعویض، حذف یا اضافه کردن صدها قطعه، نصب‌کننده و لوازم جانبی مختلف، یک سلاح گرم بسازید که کاملا متناسب با نیازها و سبک بازی شما باشد. با این کارکرد، رفتار و عملکرد هر سلاح تغییر می‌کند و آن را برای هر موقعیتی قابل انطباق می‌سازد.

سیستم سلامتی منحصربه‌فرد:

با سیستمی جدید برای سلامتی روبرو شوید که از مفهوم رایج امتیاز سلامتی (HP) فاصله گرفته و بدن انسان را واقع‌گرایانه‌تر شبیه‌سازی می‌کند. هر نوع زخمی روی ادراک و عملکرد شما تأثیر می‌گذارد. تسلط بر تشخیص نوع جراحت و پیدا کردن راه‌حل‌های مناسب برای بقا و کمک به هم‌تیمی‌هایتان حیاتی است.

بازی جهان باز آنلاین (MMO):

با الهام از مناظر خیره کننده لائوس، ۴۲ کیلومتر مربع از جمهوری دموکراتیک لامانگ، یک کشور خیالی در جنوب شرقی آسیا را کاوش کنید. از مناطق فرود قابل کاوش و هلیکوپتر برای حرکت در دنیایی استفاده کنید که حتی زمانی که بازی نمی کنید، همچنان زنده است.

داستانی غنی:

در تجربه‌ای پخته با داستانی جذاب که از طریق ماموریت‌های متعدد روایت می‌شود، غرق شوید. با گروهی رنگارنگ از شخصیت‌ها روبرو شوید که هر کدام رازها و برنامه‌های خاص خود را دارند. تصمیم بگیرید به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید و حقیقت را فاش کنید. هیچ چیز سیاه و سفید نیست، فقط سایه‌های مختلف خاکستری وجود دارند.

در ادامه مقاله می توانید سیستم مورد نیاز بازی Gray Zone Warfare و سیستم پیشنهادی آن را مشاهده و بررسی کنید؛ با کنترل امجی همراه باشید.

سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز بازی Gray Zone Warfare
 CPU (سی پی یو ) :
Intel® Core i5-8600 | AMD Ryzen 5 2600 (پشتیبانی از AVX2 مورد نیاز است)
RAM  (رم ) :
۱۶ گیگابایت رم
GPU ( کارت گرافیک ) :
NVIDIA GTX 1080 8GB / 2060 SUPER 8GB / RTX 3060 8GB / RTX 4060 8GB / AMD Radeon RX 5700 8GB / RX 6600 8GB / Intel Arc A770 8GB
OS ( سیستم عامل ) :
ویندوز ۱۰ – ۶۴ بیت
Storage ( حافظه ) :
۴۰ گیگابایت

سیستم پیشنهادی

سیستم مورد نیاز بازی Gray Zone Warfare
 CPU (سی پی یو ) :
Intel® Core i7-9700K | AMD Ryzen 5 3600X
RAM  (رم ) :
۳۲ گیگابایت رم
GPU ( کارت گرافیک ) :
NVIDIA  RTX 3070 Ti / AMD Radeon RX 6800
OS ( سیستم عامل ) :
ویندوز ۱۰ – ۶۴ بیت
Storage ( حافظه ) :
۴۰ گیگابایت
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *