۰

راهنمای داد و ستد در بازی Manor Lords

راهنمای داد و ستد در بازی Manor Lords

در حالی که ایده یک جامعه خودکفا در بازی Manor Lords ایده آل به نظر می رسد، در ابتدای بازی کاملاً امکان پذیر نیست. شما منابع کافی برای تغذیه کل شهر، سلاح کافی برای کل نیروهای خود و درآمد کافی برای ارتقای خانه های شهری خود نخواهید داشت. اتکا به تجارت در Manor Lords مهم و ضروری است و در اینجا راهنمای داد و ستد در بازی Manor Lords آمده است!

در حالی که به احتمال زیاد هیچ یک از ساختمان های تجاری موجود را به طور کلی نمی سازید، آنها از همان ابتدا در دسترس هستند. شما به سه مورد دسترسی دارید:

  • Trading Post: ساختار کلیدی مسئول واردات و صادرات کالاهای تجاری در سراسر منطقه.
  • Livestock Trading Post: یک ساختار تجاری مسئول دام، از جمله اسب، گاو و گوسفند.
  • Pack Station: یک ساختار تجارت داخلی که به شما امکان می دهد کالاها را بین مناطقی که با استفاده از سیستم تهاتر مالکیت آنها را در اختیار دارید، تجارت کنید. برای مثال، تا زمانی که ارزش ها مطابقت داشته باشند، می توانید چهار تکه گوشت را با یک تکه سنگ معاوضه کنید.

شما عمدتاً از طریق بازار تجارت خواهید کرد، با واردات و صادرات کالاها برای افزایش ثروت منطقه ای و اطمینان از دریافت کافی آذوقه برای گذراندن زمستان توسط شهر خود. برای تجارت به این روش، ابتدا باید بازار را بسازید، سپس هنگام کلیک روی ساختمان تکمیل شده، تب “Trade” را انتخاب کنید. در اینجا می توانید کالاهایی را که می خواهید وارد کنید، صادر کنید یا اقدامات تجارت کامل انجام دهید، همراه با تعداد واحدهای تجاری و جزئیات مربوط به کل هزینه ها را انتخاب کنید.

  • واردات- Import: شما ثروت خود را صرف وارد کردن منابع به دهکده خود از منابع خارجی می کنید.
  • صادرات- Export: انتخاب صادرات یک آیتم به شما امکان می دهد هر گونه مازاد را در ازای سرمایه بفروشید.
  • تجارت کامل- Full Trade: با تنظیم بر روی تجارت کامل، شما یک آیتم را تا زمانی که مقدار مشخصی را در انبار داشته باشید، هم وارد و هم صادر خواهید کرد.

آموزش های بیشتر بازی Manor Lords:

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *