۰

آموزش افزایش جمعیت در بازی Manor Lords

آموزش افزایش جمعیت در بازی Manor Lords

اکثر بازی‌های شهرسازی مسیر پیشرفت مشابهی را دنبال می‌کنند. شما با نیازهای اولیه شروع می‌کنید و سعی می‌کنید در برابر عناصر و نیروهای بیرونی زنده بمانید. با خودکفایی بیشتر، دامنه شما گسترش می‌یابد. خانه‌های جدید ساخته می‌شوند، صنایع جدید رونق می‌گیرند و در نهایت، حتی اردوگاه راهزنان که منابع شکار شما را غارت می‌کنند، نمی‌توانند جلوی گسترش بیرونی شما را بگیرند. اما همه چیز با جمعیت شما شروع و پایان می‌یابد. در این‌جا نحوه افزایش جمعیت در بازی Manor Lords را آموزش می‌دهیم!

چگونه جمعیت را در Manor Lords افزایش دهیم؟

جذب خانواده‌های جدید به شهرک شما در Manor Lords به دو عامل کلیدی بستگی دارد: وجود خانه‌های خالی (Burgage Plots) و امتیاز رضایت بالای ساکنین. اگر هر دو را داشته باشید، متوجه خواهید شد که جمعیت شما به طور تصاعدی برای مطابقت با خانه‌های موجود شروع به رشد می‌کند. اما اگر ساخت خانه‌های خالی را متوقف کنید، هیچ کس جدیدی به این منطقه نقل مکان نمی‌کند.

هدف این است که بر اساس منابع خود گسترش پیدا کنید. اگر خیلی سریع رشد کنید، غذای کافی یا سوخت کافی برای تامین نیازهای خانواده‌های جدید نخواهید داشت که می‌تواند به معنای نابودی کل شهرک باشد.

به آرامی شروع کنید، با خانه‌های کافی برای اسکان خانواده‌های اولیه خود. با رشد صنایع غذایی و شروع به ذخیره‌سازی منابع کافی برای چند ماه آینده، سپس باید ساخت خانه‌های خالی را گسترش دهید. با نقل مکان خانواده‌های جدید به شهرک، آن‌ها را بلافاصله مشغول به کار کنید تا منابع را هدر ندهند.

آموزش افزایش جمعیت در بازی Manor Lords

خانه‌های خالی (Burgage Plots) تنها بخشی از معادله هستند. شما همچنین به امتیاز رضایت بالای ساکنین نیاز دارید که ناشی از موارد زیر است:

  • سطح کلیسا (Church Level)
  • تأمین غذا (Food Supply)
  • تأمین سوخت (Fuel Supply)
  • تأمین لباس (Clothing Supply)
  • میزان مالیات (Taxation)
  • سرگرمی (Entertainment)

هرچه بیشتر برای شهروندان خود فراهم کنید، امتیاز رضایت آنها بالاتر خواهد بود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *