۰

لیست ۵ هاستینگ ایرانی برتر

هاست یکی از پیش‌نیازهای حیاتی هر وب‌سایت است، بدون آن امکان راه‌اندازی وب‌سایت وجود ندارد. وب‌سایت شما، با هر نوع محتوا یا فعالیتی که دارد، نیازمند یک هاست مناسب برای عملکرد صحیح خود است. همچنین، با افزایش ترافیک و حجم محتوای وب‌سایت، به خصوص در صورتی که یک وب‌سایت فروشگاهی باشد، اهمیت انتخاب هاست با عملکرد و قدرت مناسب بیشتر می‌شود.

یک هاست با کیفیت می‌تواند به شما کمک کند تا از رقبای خود پیشی بگیرید و تجربه بهتری را برای کاربرانتان ایجاد کنید. بنابراین، انتخاب یک هاست مناسب همواره یکی از اولویت‌های وب‌مستران بوده است. در مورد انتخاب بین هاست ایرانی یا هاست خارجی، اختلاف نظرات زیادی وجود دارد. برخی معتقدند که هاست‌های خارجی عملکرد و امنیت بهتری دارند، در حالی که برخی دیگر باور دارند که تحریم‌های ایران باعث ناکارآمدی هاست‌های خارجی شده است.

به نظر ما، انتخاب هاست باید بر اساس بودجه شما و نیازهای وب‌سایتتان صورت گیرد، به نحوی که هاست انتخابی عملکرد بهتری در مقابل نیازهای شما داشته باشد و همچنین امنیت مناسبی را برای وب‌سایتتان فراهم کند

ویژگی‌های یک هاست خوب عبارتند از:

  • امنیت بالا
  • پشتیبانی منظم از Backup
  • Up-time بالا (عملیات پایدار)
  • فضای میزبانی کافی
  • پهنای باند بالا
  • دسترسی به پنل ادمین
  • قابلیت اضافه کردن دامنه
  • پشتیبانی از ساب‌دامنه‌ها
  • SSL (امنیت ارتباطات)
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

در ادامه، به معرفی بهترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی می‌پردازیم. در صورت تمایل به استفاده از هاست ایرانی، می‌توانید یکی از این شرکت‌ها را برای خود انتخاب کنید.

 ایران سرور

ایران سرور

ایران‌سرور، با بیش از ۲۰ سال تجربه، یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات هاست در ایران است. این شرکت با همکاری بیش از ۵۰ دیتاسنتر معتبر در سراسر جهان، به ارائه هاست‌های متنوع و خدمات سرورهای مجازی و اختصاصی در ایران و اروپا می‌پردازد. اگرچه تعرفه‌های ایران‌سرور در دسته‌ی قیمت بالا قرار دارد، اما بسیاری معتقدند که کیفیت خدمات ارائه‌شده توسط این شرکت ارزش هزینه را دارد.

ویژگی‌های بارز هاست‌های ایران‌سرور عبارتند از:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • امنیت بالا
  • پشتیبانی از زبان‌های برنامه‌نویسی رایج
  • استفاده از لایسنس‌های اورجینال
  • Backup ابری
  • به‌روز بودن تکنولوژی
  • ذخیره‌سازی ایمن اطلاعات

Top of Form

سروای تی

سروای تی

سروآی تی با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه هاستینگ، سرور مجازی، و ثبت دامنه، یکی از نام‌آورترین شرکت‌های این صنعت می‌باشد. این شرکت به ارائه خدمات با کیفیت بسیار بالا در زمینه هاستینگ ایرانی و خارجی، همچنین سرور مجازی متنوع و با ترافیک نامحدود می‌پردازد.

سروآی تی با استفاده از توانایی متخصصین خود و ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته، مشترکین خود را در حل مشکلاتشان یاری می‌رساند و به خوبی رضایت آن‌ها را به دست می‌آورد.

از خدمات ارائه شده توسط این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هاست خارج از ایران با امکانات انتی دی داس

هاست داخل ایران با کیفیت بالا

سرور مجازی ایران با ترافیک نامحدود

سرور مجازی خارج از ایران با دسترسی به اکثر دیتاسنترهای جهان

سرور اختصاصی داخل ایران

هتزنر-اوی اچ سرور اختصاصی خارج از ایران با دیتاسنترهای معروف مانند

ثبت دامنه‌های ایرانی و بین‌المللی

ارائه خدمات ارزی

برنامه‌نویسی و طراحی سایت

و خدمات دیگر

پیشنهاد ما برای خرید هاست و سرور شرکت سروای تی میباشد

هاست نگار

هاست نگار

شرکت هاست‌نگار با ۱۴ سال سابقه در زمینه هاستینگ، یکی از معتبرترین شرکت‌های ایرانی در این حوزه محسوب می‌شود. این شرکت با ارائه هاست‌های لینوکس، جوملا، ویندوز، ابری، اختصاصی، و وردپرسی، توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورده و تنوع بالایی از سرویس‌ها را فراهم کند. هاست‌نگار پوشش گسترده‌ای از سایت‌های مختلف را از کشورهای ایران، آلمان، انگلیس، و فرانسه فراهم می‌کند.

ویژگی‌های مهم هاست‌نگار عبارتند از:

تنوع بالای سرویس‌ها

قیمت‌های نسبتاً مناسب

سرورهای قدرتمند

Up-time بالا (پایداری سرویس)

پشتیبانی ۲۴ ساعته

انتقال رایگان سایت

Backup خودکار هر ۱۲ ساعت

امکان ارائه DNS اختصاصی

سون هاست Top of Form

سون هاست

سون هاست یکی از شرکت های ارائه دهنده هاست ایرانی است که از نظر سرعت در دسته بهترین شرکت های هاستینگ قرار می گیرد. این شرکت خدمات هاست های لینوکس، وردپرسی، دانلود، سرورهای مجازی، سرورهای اختصاصی، هاست های اقتصادی، و میزبانی ایمیل را ارائه می کند. هاست های سون هاست برای کسانی که قصد یا توانایی هزینه های بالا ندارند بسیار مناسب است.

مهم ترین ویژگی های سون هاست عبارتند از:

ضمانت بازگشت وجه

گواهینامه SSL رایگان

دامنه رایگان

Backup روزانه

Up-time بالا

تنوع بالای پکیج ها

قیمت های مناسب

میزبان فا

میزبان فا

میزبان فا توانسته است با ۱۷ سال سابقه و ۱۶۵ میلیون سرور، رضایت مشتریان خود را به دست آورد. این شرکت ادعا می کند که بر خلاف باقی شرکت های هاستینگ که نزدیک به ۸۰۰ سایت را بر روی یک سرور اختصاصی قرار می دهند، هر سرور را تنها به ۱۰۰ تا ۱۵۰ سایت می دهد تا در صورت بروز مشکلی، تعداد سایت های بسیار کم تری از دسترس خارج شوند.

فاکتور امنیت یکی از مهم ترین معیارها برای این شرکت هاستینگ ایرانی است و روزانه با بررسی هاست ها، موارد امنیتی مشکوک مشاهده شده را به مشتریان خود اطلاع می دهد. متاسفانه تنوع پکیج های این شرکت پایین و تعرفه های آن ها بالا است و تنها از سرورهای ایرانی پشتیبانی می کند.

هاست های این شرکت شامل لینوکس، ابری، وردپرس، ووکامرس،و هاست دانلود است.. از مهم ترین ویژگی های هاست های میزبان فا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرعت بالا

استفاده از هاردهای SSD

CPU های جدید

ضمانت بازگشت وجه

SSL رایگان

پهنای باند بالا.

جمع بندی

انتخاب هاست مناسب یکی از اولویت‌های اساسی هر وبمستر است. یک هاست خوب می‌تواند امنیت سایت شما را تضمین کرده، از اطلاعات آن Backup گرفته، سایت را در دسترس کاربران نگه داشته، و تجربه خوبی را برای آن‌ها فراهم کند. به همین دلیل، انتخاب یک هاست مناسب بسیار اهمیت دارد. از طرفی، یک هاست نامناسب می‌تواند باعث از دست رفتن تمام اطلاعات سایت شما، هک شدن آن، از دسترس خارج شدن، و یا حتی پریدن سایت شود.

در این مقاله، به معرفی ۵ مورد از برترین هاست‌های ایرانی پرداختیم تا شما بتوانید با توجه به نیازها و بودجه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

اگر تجربه‌ای در استفاده از این هاست‌ها دارید یا هرگونه سوالی دارید، خوشحال می‌شویم این تجربه و سوالات را با ما به اشتراک بگذارید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *