۰

راهنمای خرید، برش فوم برای داخل جعبه مقوایی و هارد باکس

راهنمای خرید، برش فوم برای داخل جعبه مقوایی و هارد باکس

چاپ جعبه اغلب برای کسب و کارهای آنلاین و آفلاین و برای ارسال محصولات بسیار کاربرد دارد. چاپ لیبل نیز برای برندسازی محصولات نقش بسیار پر رنگی دارد. اما دغدغه سفارش کم این دو محصول نیز بسیار مهم است. اغلب محصولات در تعداد کم تولید و ارسال می شوند که چاپ لیبل و چاپ جعبه در تعداد کم این دغدغه را براحتی حل خواهد کرد. در ادامه قرار است از ویژگی های این دو محصول برای شما بیشتر صحبت کنیم. اگر هم حوصله خواندن ادامه مطلب را ندارید و میخواهید مشاوره رایگان بگیرید و یا قیمت بسته بندی خود را می خواهید و یا می خواهید سفارش خود را ثبت کنید با کارشناس اصلی مجموعه دیان چاپ با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید.

چگونه فوم باعث محافظت از محصول می شود ؟ 

اگر واقعاً می خواهید از یک مورد محافظت کنید و آن را ایمن نگه دارید، باید فوم های برش سفارشی را انتخاب کنید. ما فومی را عرضه می کنیم که برش سفارشی نیست که می توانید خودتان آن را سفارشی کرده و برش دهید یا یک تناسب فشرده سازی ارائه می دهد. با این حال، توصیه می کنیم فرصتی برای جابجایی محصولات ندهید، زیرا این نوع حرکت داخلی اقلام در صورت ضربه یا حرکت به اندازه کافی، احتمال آسیب یا حتی شکستگی را افزایش می دهد. بنابراین زمانی که نیاز به اطمینان کامل دارید که محصولات یا تجهیزات خود محافظت می شوند، ما همیشه فوم برش سفارشی را پیشنهاد می کنیم، برش سفارشی با ابعاد خاص اقلام شما، زیرا به دلیل سطح محافظتی که برای اقلام ارائه می دهد، به سادگی بهترین راه حل است.

درج فومی که متناسب با هر محصول بریده شده است، به این معنی است که طراحی نه تنها خوب به نظر می رسد، بلکه هر مورد را حتی ایمن نگه می دارد.

چرا سفارش هاردباکس برای اغلب کسب و کارهای مفید است ؟ 

چرا سفارش هاردباکس برای اغلب کسب و کارهای مفید است ؟

سفارش جعبه هارد باکس اغلب برای بسته بندی کالاهای لوکس و لاکچری مورد کاربرد قرار میگیرد. تولید هارد باکس اغلب در تیراژهای بالا انجام میشود، اما برای کسب و کارهای کوچک نیز، تولید آن در تیراژهای ۲۰۰ یا ۳۰۰ عددی قابل انجام است. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که کیفیت تولید هاردباکس در تیراژهای بالا، به علت تولید با دستگاه بیشتر است. برای مشاهده نمونه کار و سفارش و مشاوره رایگان می توانید به صفحه هارد باکس مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید. در ادامه بیشتر در مورد هاردباکس و مزایای آن با شما صحبت خواهیم کرد. 

جعبه های هاردباکس چگونه محصول شما را ایمن نگه می دارند ؟ 

حفاظت اولین نیاز یک بسته خوب است. به عنوان مثال، یک بطری شیشه ای برای آب میوه نمی تواند در طول ذخیره سازی و حمل و نقل قطعه قطعه شود. و زمانی که مشتری بطری های آبمیوه را به خانه می برد، جعبه کرافت آن باید بادوام و باکیفیت باشد. به طور مشابه، یک جعبه کرافت قطعات الکترونیکی باید عملکرد بالشتک خوبی داشته باشد تا اقلام داخل آن را ایمن نگه دارد.

قبل از اینکه یک جعبه شکلات توسط مصرف کننده به خانه حمل شود، از مکان های زیادی بازدید کرده است. در ابتدا، کارگران شکلات را در یک جعبه شکلات چاپ شده سفارشی، قرار می دادند. سپس جعبه های جداگانه در کارتن های راه راه بسته بندی می شوند. پس از آن، کارتن ها برای تحویل به مرکز خرید توسط لیفتراک بر روی یک پالت بارگیری می شوند. سپس کارتن ها در انبار روی هم چیده می شوند. در نهایت جعبه کاغذی شکلاتی در قفسه خواربار فروشی ها نمایش داده می شود.

در کل فرآیند، جعبه سفارشی شکلات باید از ضربه، فشار، لرزش، برخورد، رطوبت، نور، گاز، آفات باکتریایی و غیره محافظت شود. یک اشتباه کوچک ممکن است بر فروش شکلات تأثیر بگذارد. بنابراین طراح بسته بندی باید ساختار جعبه و مواد را به خوبی در نظر بگیرد.

برش فوم چگونه به بیشتر شدن مشتریان کمک می کند ؟ 

در پایان، اگر در هنگام حمل و نقل اقلام از مواد فوم به عنوان محلول بسته بندی استفاده می کنید، این می تواند بر میزان هزینه ای که کسب و کار شما خرج می کند، تأثیر بگذارد. بسته بندی ناکارآمد و استفاده از کیس ها و درج های فوم نامناسب یا نامناسب برای شرایطی که در معرض آن قرار می گیرند، به معنای آسیب بیشتر و شکستگی اشیا در هنگام حمل و نقل خواهد بود.

این به معنای ضرر است، زیرا اقلام هرگز به فروش نمی رسند یا باید جایگزین شوند. همچنین می‌ تواند اثرات ضربه ‌ای دیگری نیز داشته باشد، مانند آسیب‌ دیدگی تجهیزات حیاتی و ایجاد تاخیر در پروژه ‌ها، یا آسیب دیدن محصولات نمایشی کیت نمونه که فروش بالقوه را کاهش می‌ دهد. درج فوم از طرف دیگر می تواند تمام این سناریوهای مشکل ساز و هزینه های غیر ضروری را کاهش دهد و در دراز مدت در هزینه های اضافی شما صرفه جویی کند.

چرا سفارش فوم داخل جعبه برای سفارش جعبه هاردباکس ضروری است ؟

چرا سفارش فوم داخل جعبه برای سفارش جعبه هاردباکس ضروری است ؟

درج های فوم برش قالب، بیشتر برای محافظت در هنگام حمل اقلام استفاده می شود. این درج های فوم، اغلب بلوک مانند هستند و دارای شکل توخالی هستند که دقیقاً با آیتم مربوطه مطابقت دارد. این درج ها یک مورد را در یک جعبه یا هاردباکس نگه می دارند.

با این حال، درج های فوم نیز برای کمک به ارائه یک آیتم در جعبه یا جلوگیری از جابجایی اقلام در کشوهای نمایشگر استفاده می شود. به عنوان مثال، تشک نمایشگر فوم پلی اورتان را می توان به اندازه یک کشوی نمایشگر برش داد و برای نمایش جواهرات گرانبها استفاده کرد.

درج فوم را می توان برای طیف وسیعی از اقلام بزرگ و کوچک به صورت سفارشی ساخت. درج ‌های فوم سفارشی، معمولاً برای جعبه ‌های مقوایی که اقلام شکننده را ذخیره و حمل می ‌کنند ساخته می‌ شوند. اینها می توانند اندازه صنعتی یا شخصی تر باشند، مثلاً برای داخل جعبه جواهرات شخصی.

تولید فوم داخل جعبه برای نظم دهی به جعبه بسیار مهم است. فوم داخل جعبه کمک میکند که جعبه را براحتی تقسیم بندی کنید. یکی دیگر از مزایای فوم داخل جعبه کمک به نمایش راحت تر محصول داخل جعبه است. مثلا برای جعبه جواهرات می توان براحتی از فوم داخل آن برای نمایش راحت تر طلا و جواهر استفاده کرد.

مزایای استفاده از بسته بندی فوم چیست؟

بسته بندی اقلام خود برای حمل و نقل، به خصوص اگر حساس یا شکستنی باشند، یک چالش است. حمل ‌کننده ‌ها همیشه مراقب نحوه حمل بسته‌ ها نیستند، مهم نیست که کلمه شکستنی چقدر بزرگ روی جعبه مهر شده است. این امر به شما واگذار می ‌کند که مطمئن شوید بسته آن را دوباره از کامیونی به هواپیمای دیگر می ‌سازد و در شرایط عالی به مشتری شما تحویل داده می‌ شود.

این زمانی است که بسته بندی فوم به کمک می آید. برای پاسخگویی به هر نیازی که دارید، اشکال مختلفی وجود دارد، از اندازه یا ترکیب بسته شما، تا اینکه چقدر محتویات شکننده هستند یا اینکه آیا آن ها تحت تأثیر استاتیک هستند یا خیر.

اندازه ها و انواع مختلفی از محصولات بسته بندی فوم در اینجا وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. رول ‌های فوم استاندارد، کیسه ‌ها، ورق ‌ها و بسته‌ های پخش ‌کننده، و همچنین فوم منسجم، فوم بازیافتی، پیچ‌ خورده (به نظر مواد جعبه تخم ‌مرغ)، فوم مخصوص انتخاب و بسته ‌بندی، و گوشه‌ های فوم و محافظ ‌های لبه وجود دارد.

تولید و برش فوم جعبه مقوایی در تعداد کم از کجا؟

یکی از دغدغه های مشتریان خرید بسته بندی در تعداد کم است، حالا این بسته بندی می تواند جعبه یا کارتن باشد یا چاپ لیبل.

چاپ جعبه اختصاصی در تعداد کم در دیان چاپ براحتی قابل انجام است. این مجموعه در کنار چاپ جعبه و لیبل اختصاصی، تولید و چاپ اقلامی مانند چاپ کارتن، جعبه سازی، کارتن سازی، تولید و چاپ هاردباکس، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ ساک دستی کاغذی، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور را نیز انجام می دهد برای سفارش به سایت دیان چاپ https://dianchap.com/ مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید.

رپورتاژ آگهی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *