۰

نقد و بررسی هدست HyperX Cloud III

نقد و بررسی هدست HyperX Cloud III

نقد و بررسی هدست HyperX Cloud III

HyperX Cloud III Wireless جایگزینی با قیمت مناسب‌تر برای HyperX Cloud Alpha Wireless ارائه می‌دهد که ما آن را به عنوان بهترین هدست بازی بی‌سیم توصیه می‌کنیم. برای بسیاری از گیمرهای رایانه شخصی، این احتمالاً یک پیشنهاد وسوسه انگیز است. با این حال، Cloud III و Cloud Alpha هدست‌های بسیار متفاوتی هستند.

بیایید با نکات مثبت شروع کنیم. Cloud III Wireless بدنه‌ای محکم ارائه می‌کند که در طول استفاده هنوز ترک نخورده، خم نشده یا شکسته نشده است. گوشی‌های هدست توسط یک قاب فلزی که در رنگ قرمز قرار داده شده است در جای خود نگه داشته می‌شوند و محیط اطراف آن تماماً پلاستیکی است. بالشتک گوش و سر از چرم مصنوعی راحت و یکنواخت ساخته شده است. در مجموع، این یک هدست گیمینگ نسبتا استاندارد است و در حالی که گوشی‌های با احساس کمی توخالی هستند ، اما از نظر استایل شبیه به خط Cloud است که ما به خوبی آن‌ها را می‌شناسیم.

یک چرخ ولوم با عملکردی نرم و کمی لمسی روی گوشی سمت راست قرار دارد. در سمت چپ، یک دکمه بی صدا کردن میکروفون، دکمه پاور و یک پورت شارژ USB Type-C وجود دارد. میکروفون قابل جدا شدن از طریق جک ۳.۵ میلی متری شیاردار از گوشی سمت چپ بیرون زده است. ترجیح شخصی من برای میکروفون بازویی، خاموش شدن با یک ضربه است، فقط به خاطر سهولت در بی صدا کردن آن و کنار گذاشتن آن در مواقعی که نیاز نیست، اگرچه HyperX مدت زمان زیادی است که از میکروفون قابل جدا شدن استفاده می کند و همچنان یک انتخاب محبوب باقی مانده است. این میکروفون خاص دارای یک چراغ قرمز کوچک در نوک بازو است که نشان می دهد چه زمانی صدا قطع شده است.

نقد و بررسی هدست HyperX Cloud III

مهمترین ویژگی های یک میکروفون، تُن صدا و شکل ظاهری آن است. میکروفونی که روی Cloud III قرار گرفته صدایی با دامنه بالا ارائه می دهد و باس آن به اندازه برخی دیگر از میکروفون ها پررنگ نیست. این بدان معناست که این یک میکروفون با صدای طبیعی نیست، بلکه صدایی بسیار واضح است. برای بازی کردن روی Discord یا چت صوتی درون بازی، تقویت فرکانس‌های بالاتر چیز بدی نیست – میکروفون Cloud III صداهای بازی را مانند چاقو از کره برش می‌دهد. با این حال، اگر هدستی می‌خواهید که برای استریم یا ضبط صدای شما مناسب‌تر باشد، باید جای دیگری را نگاه کنید.

من خیلی احساس نیاز نکرده ام که میکروفون را از هدست جدا کنم، زیرا اصلاً این هدست را از خانه بیرون نمی برم. Cloud III Wireless هیچ اتصال بلوتوثی ندارد، فقط اتصال ۲.۴ گیگاهرتزی HyperX از طریق یک دانگل اختصاصی، به این معنی که این هدست بسیار بیشتر از هدست‌هایی مانند SteelSeries Nova Pro یا Bang & Olufsen Portal یک هدست مخصوص رایانه شخصی است.

با این حال، دانگل بی سیم اختصاصی با رایانه شخصی، پلی استیشن و نینتندو سوییچ کار می کند، به لطف آداپتوری در جعبه که آن را از یک اتصال Type-C به Type-A تغییر می دهد.

متأسفانه، من چند مشکل با دانگل Cloud III داشتم، یعنی چیزی که به نظر می‌رسید تداخلی با سایر دستگاه‌های بی‌سیمی است که در کنار آن استفاده می‌کنم. در کنار دانگل Logitech G Pro X Superlight – که بسیار کوچکتر از دانگل Cloud III است – چند مورد قطع شدن ناخواسته داشتم که باعث می شد هدست بارها و بارها کلمه “قطع اتصال” را برایم تکرار کند. همچنین چند لحظه صدا قطع شد یا به نوعی تحریف شد – اولین باری بود که در سال های اخیر چنین چیزی را تجربه کردم و چند بار بیشتر از حد معمول رخ داد. خوشبختانه، این رفتار از زمانی که به پورت USB دیگری در کیس رایانه شخصی‌ام منتقل شدیم، از سایر دانگل‌های دستگاه دور شد، دیگر ادامه پیدا نکرد.

راحتی Cloud III برای من در مدت زمان طولانی کار و بازی چندان راحت نیست. بعد از چهار ساعت یا بیشتر استفاده از آن، خودم را ملزم به برداشتن هدست می بینم. چهار ساعت زمان زیادی است که هر چیزی را روی سر خود نگه دارید، و Cloud III به خصوص سنگین نیست (وزن آن را ۳۴۰ گرم است)، اما متوجه شدم که خستگی گوش با Cloud III را تجربه نکرده ام.

نقد و بررسی هدست HyperX Cloud III

نقد و بررسی هدست HyperX Cloud III

عمر باتری ۱۲۰ ساعته که Cloud III Wireless به رخ می کشد، در مقایسه با بازار گسترده تر خوب است و در چند هفته آزمایش، من به سختی به کابل شارژ دست زدم. اگرچه HyperX عمر باتری بسیار طولانی تری را در Cloud Alpha Wireless ارائه می دهد، بیش از ۳۰۰ ساعت، و این تنها یکی از چند دلیل برای طرفداری از کیت آلفای گرانتر است، اگر بتوانید هزینه اضافی را در نظر بگیرید.

حالا درباره Cloud III چه باید گفت؟ کیفیت صدا، البته. مهمترین بخش هر هدست، بازی یا موارد دیگر. من با انتظار صدای آشنا وارد این بررسی شدم، اما برعکس، تشخیص مشخصات Cloud III Wireless دشوار است.

باس در این هدست نسبت به برخی هدست‌های با صدای خنثی‌تر بیشتر احساس می‌شود، اما در عین حال فاقد هرگونه قدرت واقعی است. واقعاً تلاش می کند تا فرکانس های پایین را برجسته کند، با این حال به نظر نمی رسد درایورهای واقعی قادر به انجام آن باشند. در نتیجه، زمانی که باس در حال کار است، از بقیه صداهای میانی و اوج صدا کم می کند. بدون هیچ گونه صدای بم، صدای اوج بهتر است و برای یک هدست بسته – تیز یا خشن به نظر نمی رسد – اما پاسخ فرکانس بالا چیزی نیست که بخواهید در مورد آن بنویسید.

مشخصات Cloud III Wireless برای بازی بهتر از گوش دادن به موسیقی است. بدون اینکه همه چیز به طور همزمان اتفاق بیفتد، به راحتی می توان روی نشانه های فردی درون بازی تمرکز کرد.

به طور کلی، پروفایل صدای Cloud III Wireless به سادگی کاملاً معمولی است و من به عنوان کسی که در طول روز کاری به موسیقی گوش می دهد و در شب به بازی می رود، به دنبال هدست های بازی انعطاف پذیرتر دیگری با پروفایل گسترده تری برای پوشش نیازهایم هستم. به طور کلی، خود هدست کاملاً خوب است. شما می توانید برای مدت طولانی بدون فکر از آن استفاده کنید، اما به عنوان یک منتقد سختگیر به جای آن Razer BlackShark V2 Pro را انتخاب می کنم، نسخه قدیمی تر آن به طور مکرر با قیمتی مشابه ۱۲۰ تا ۱۵۰ دلاری Cloud III تخفیف می خورد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *