۰

سری بازی Nier چگونه به فرانچایز Drakengard مرتبط است

سری بازی Nier

سری بازی Nier چگونه به فرانچایز Drakengard مرتبط است

سری Nier و Drakengard دو سریالی هستند که نمی توانند در زمینه و داستانشان متفاوت باشند، اما به نوعی هنوز به هم مرتبط هستند. فرنچایزها اغلب ترجیح می دهند با دنباله های مستقیم یا پیش درآمد گسترش پیدا کنند، اما گاهی اوقات ممکن است اسپین آف هایی وجود داشته باشد که کمی بیشتر هستند. در سمت کثیف بازی‌های Nier از یک سری کلاسیک فانتزی به نام Drakengard متولد شده‌اند و کسانی که می‌خواهند بفهمند که همه آنها چگونه به هم متصل می‌شوند، باید به یک سری داستان‌های پیچیده اما جالب توجه کنند.برخلاف اکثر داستان های خطی، ویژگی های بازی های ویدیویی (به ویژه آنهایی که توسط Square Enix ساخته شده اند) اغلب رویکرد متفاوتی دارند. اولین مورد در سری Drakengard از نظر فنی همان داستانی است که به Nier منتهی می شود، اما این داستان با زمینه دراکنگارد ۳ معنی بیشتری خواهد داشت.

سری بازی Nier

جدول زمانی سری دراکنگارد

بازی Drakengard 3 در فضای فانتزی Cathedral City و اطراف آن اتفاق افتاد. بازیکن زیرو را کنترل می کرد که به همراه خواهران درونی خود می توانستند جادو را از طریق آهنگ کنترل کنند. بعد از اینکه زیرو متوجه شد که قدرت ایننرها از یک گل شیطانی است که می‌خواهد بشریت را نابود کند، او تصمیم گرفت تا خواهرانش را بکشد تا از تحقق این نقشه جلوگیری کند. در پایان دراکنگارد ۳، او ماموریت خود را به پایان رساند و همه افراد را از بین برد – از جمله خودش. البته، همه چیز هرگز به این آسانی نیست، زیرا یکی از خواهران یک کلون از خودش ایجاد کرد که در ادامه صاحب فرزندانی شد که دارای محرمان بود. قدرت ها این بچه ها فرقه ای به نام The Watchers ایجاد کردند. داستان دراکنگارد نسل‌ها بعد شروع شد، زمانی که قهرمانی به نام Caim با The Watchers که به دنبال بذرهای نابودی بودند، جنگید. این دانه ها را می توان در کنار هم قرار داد تا دریچه ای به بعد دیگری ایجاد کند و موجودی شیطانی را برای نابودی بشریت احضار کند. هر دانه در یکی از پادشاهی های مختلف ذخیره می شد و امپراتوری قدرتمند ناظران همه را فتح کرده بود به جز یک. کسی که قائم برایش جنگید. اگرچه کایم با کمک همدم اژدهاش شجاعانه جنگید، اما ناظران در نهایت همه دانه ها را به دست آوردند و پورتال را باز کردند.

سری بازی Nier

چگونه یکی از پایان های بالقوه دراکنگارد Nier را تحت شعاع قرار می دهد

یکی از پایان‌های احتمالی دراکنگارد نشان داد که یک موجود اهریمنی غول‌پیکر از طریق پورتال ظاهر می‌شود. قائم از دانه ها برای باز کردن دریچه دیگری استفاده کرد و از طریق آن با موجودی جنگید. این آنها را به سال ۲۰۰۳ توکیو رساند، (شروع داستان بازی NIER) جایی که Caim و اژدها سرگردان شدند. اگرچه این دو با موفقیت این موجود شیطانی را نابود کردند، اما دولت توکیو آنها را به عنوان یک تهدید دید و از نیروی هوایی خود برای کشتن هر دوی آنها استفاده کرد.

مرگ آنها جوهر جادویی آنها را در سراسر زمین پخش کرد و باعث ایجاد یک بیماری ویرانگر برای انسانهایی شد که در آنجا زندگی می کنند. این بیماری بیشتر نژاد بشر را نابود کرد و داستان را برای Nier تنظیم کرد، جایی که قهرمان داستان برای نجات خود و خواهرش از خطرات در این سرزمین پسا آخرالزمانی جنگید. این به نوبه خود منجر به جدیدترین ورودی این سری، Nier: Automata می شود که هزاران سال پس از Nier اتفاق می افتد. اگرچه یک پایان جایگزین دراکنگارد و نیر را به هم متصل می کند، داستان ها و شخصیت های اصلی اساساً هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند. برخی از بازی‌ها اسپین‌آف هستند، اما این فرنچایز خیلی دور شده است.

برچسب‌ها:, , ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *