۰

تهران سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال

تعمیرات یخچال بی‌شک یکی از مقوله‌های مهمی می‌باشد که همواره لازم است به مقدار اندکی آشنایی با آن داشته باشیم. شایان ذکر است با معرفی یکی از نمایندگی‌های معتبر در زمینه تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید، دوستان می‌توانند آشنایی اندکی در این زمینه بابت تعمیرات یخچال کسب کنند.

تعمیر یخچال ال ‌جی LG

شرکت بزرگ LG یخچال‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌کند که از نظر قدرت و ظرفیت مدل‌های متعددی دارد که البته از داوم و کارایی بسیار خوبی بهره‌مند هستند. اما با این وجود باز هم ممکن است با گذشت زمان یخچال به مشکلات مختلفی واکنش نشان داده و به تعمیر نیاز داشته باشد.

تعمیر یخچال ال ‌جی با هر نوع مدلی که باشد به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای با بهترین کیفیت در نمایندگی تعمیرات مجاز یخچال تهران سرویس قابل انجام است. از بیشترین مدل‌های یخچال LG که در شرکت تهران سرویس تعمیر می‌شود به شرح ذیل می‌باشد:

  • یخچال ساید بای ساید ال جی
  • یخچال معمولی
  • یخچال فریزر
  • یخچال فرنچ دور
  • یخچال دوقلو
  • یخچال بالا پایین

تعمیر تمامی این مدل‌ها به دست ماهرترین تعمیرکاران و تکنسین‌های شرکت تهران سرویس انجام می‌شود.

شما مشتریان گرامی برای برقرای ارتباط با نمایندگی تعمیرات مجاز یخچال تهران سرویس می‌توانید ۸۸۰۷۷۰۳۰-۰۲۱ را شماره گیری نمائید تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم جهت خدمت رسانی صورت گیرد.

خوشبختانه یکی از امتیازات منحصر به فرد شرکت تهران سرویس داشتن ارائه خدمات تعمیر در محل است که با این وجود شما به راحتی می‌توانید بدون مراجعه به نمایندگی، یخچال خود را در محل و منزل خود به صورت تخصصی تعمیر نمائید.

تعمیر یخچال سامسونگ SAMSUNG

یکی از بهترین برندهای شناخته شده در عرصه تولید یخچال و لوازم خانگی با کیفیت در سراسر دنیا برند SAMSUNG است که یخچال‌هایی با قدرت فوق العاده خوب تولید می‌کند که از نظر قدرت و کارایی بدون ایراد هستند و البته طراحی چشم نوازی هم دارند که جلوه خاصی به محصول می‌بخشد.

اما متاسفانه بدون در نظر گرفتن این ویژگی‌ها باز هم ممکن است مشکلات مختلفی برای یخچال سامسونگ به وجود آید، که رایج‌ترین مشکلات برای یخچال سامسونگ عبارتند از:

  • خنک نشدن فضای یخچال
  • ایجاد صدای غیر عادی
  • اتومات نشدن ساید
  • خرابی لاستیک دور درب
  • دیفراست نکردن ساید
  • معیوب شدن فن کندانسور
  • روشن نشدن یخچال
  • کار نکردن کمپرسور
  • خرابی برد الکترونیکی اصلی
  • کمبود و نشتی گاز

می‌باشد. تمامی این مشکلات که در متن بالا ذکر شد به صورت کاملا تخصصی و با استفاده از باکیفیت‌ترین قطعات در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ تهران سرویس انجام می‌گیرد.

تعمیر یخچال دوو DAEWOO

در نمایندگی تعمیرات مجاز یخچال تهران سرویس، تعمیرات حرفه‌ای یخچال DAEWOO با هر مدلی که باشد به بهترین نحو ممکن و با استفاده قطعات اورجینال شرکت دوو انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که در مواقعی که یخچال شما با مشکلی مواجه است قبل از دستکاری و تعمیر خودسرانه دستگاه از نیروی تکنسین و متخصص تعمیر یخچال دوو برای عیب یابی و رفع مشکل کمک بگیرید. چرا که امکان دارد بعضی از این مشکلات بسیار پیچیده بوده و با دستکاری اوضاع بدتر شود.

از شایع‌ترین مشکلات یخچال دوو که البته برای مدل‌های ساید بای ساید اغلب رخ می‌دهد، خرابی برد الکترونیکی اصلی یخچال می‌باشد.

برد اصلی یخچال وظیفه کنترل دما، روشن و خاموش کردن دستگاه و تمام فعالیت‌های یخچال را برعهده دارد. بی‌شک خرابی برد الکترونیکی سبب خواهد شد کارایی یخچال مختل گردد.

تعمیر یخچال بوش BOSCH

یخچال بوش جزو بهترین و با کیفیت ترین یخچال‌های موجود بین رقبا در بازار رقابتی می‌باشند، چرا که طراحی یخچال‌های BOSCH چنان با کیفیت است که هم در کارایی و هم در مصرف انرژی بسیار بهینه می‌باشد.

یکی از مدل‌های محبوب یخچال بوش مدل ساید BOSCH است که از گنجایش بی نظیری برخوردار بوده و همچنین دیسپلی آن بسیار قدرتمند می‌باشد که کار را برای استفاده روزانه شما راحت‌تر کرده است.

با این وجود هر چقدر هم که یخچال کیفیت خوبی داشته باشد و از طراحی بی‌نظیری برخودار باشد، باز هم ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شده و کارایی آن تضعیف شود. ولی نباید نگران این مورد باشید چون نمایندگی تعمیر یخچال بوش تهران سرویس با تمام نیرو آماده ارائه خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی در سراسر نقاط تهران می‌باشد.

قیمت موتور یخچال

موتور یا کمپرسور یخچال به عنوان قلب یخچال تلقی می‌شود. موتور یخچال با به گردش درآوردن گاز در داخل لوله کندانسور و لوله مویین در تمام بدنه یخچال باعث می‌شود فرایند سرماسازی در یخچال گردش پیدا کند.

قیمت موتور یخچال بستگی به برند موتور و توان و قدرت موتور متفاوت می‌باشد. زیرا هر یخچالی توان استفاده از هر موتوری را ندارد. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت قیمت روز موتور یخچال فریزر و ساید بای ساید به وب سایت شرکت تهران سرویس مراجعه کنید.

موتور یخچال یا کمپرسور یخچال یکی از اصلی ترین قطعات و همچنین پر هزینه ترین قطعات یخچال می باشد. موتور یخچال طی فرآیندهای خاص خود گاز را تبدیل به سرما می کند.

سپس سرمای ایجاد شده در یخچال جریان پیدا می کند و باعث می شود یخچال سرما داشته باشد.

خرابی موتور یخچال

موتور یا کمپرسور یخچال ممکن است در اثر نوسانات برق یا طول عمر بالا دچار مشکل شود و دیگر قابل استفاده نگردد. در این زمان تکنیسین تعمیر یخچال با حضور در محل و تعویض کمپرسور یخچال، موتور متناسب با کشش یخچال را نصب و شارژ گاز می نماید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *