۰

فیلم فوریوزا صحنه اکشنی ۱۵ دقیقه‌ای دارد که ۷۸ روز فیلمبرداری آن طول کشیده است

فیلم فوریوزا

در سال ۲۰۱۵، جرج میلر با دنباله خیره‌کننده‌ی «مکس دیوانه: جاده خشم» ثابت کرد که همچنان یکی از بهترین کارگردان‌های صحنه‌های اکشن در صنعت سینماست. حالا در پیش درآمدِ مورد انتظار این مجموعه با عنوان «Furiosa: A Mad Max Saga»، شاید میلر بتواند حتی از کار خارق‌العاده‌اش در «جاده خشم» هم فراتر برود.

داگ میشل شریک تهیه‌کنندگی میلر، در مصاحبه‌ای با مجله‌ی توتال فیلم درباره‌ی صحنه‌ی اکشنی صحبت کرد که نیازمند حضور نزدیک به ۲۰۰ بدلکار زن و مرد به صورت روزانه برای تقریباً سه ماه بوده است.

میچل گفت: «Furiosa: A Mad Max Saga یک سکانس ۱۵ دقیقه‌ای دارد که فیلمبرداری‌اش ۷۸ روز طول کشید.» او همچنین اشاره کرد که این صحنه در طول فیلمبرداری با عنوان «Stairway to Nowhere» شناخته می‌شد و نقطه‌ی عطفی‌ای در داستان شخصیت اصلی فیلم، محسوب می‌شود که در این فیلم توسط آنا تیلور-جوی به تصویر کشیده شده است.

تیلور-جوی درباره‌ی اهمیت این سکانس برای شخصیت او توضیح داد: «من و جرج صحبت‌های زیادی در مورد اینکه چرا این صحنه‌ی خاص باید اینقدر طولانی باشد، داشتیم. دلیلش این است که شما در طول نبرد شاهد انباشت مهارت‌ها هستید و این برای درک میزان توانمندی و قدرت تحمل Furiosa بسیار مهم است. این طولانی‌ترین صحنه‌ای است که هر کدام از ما تا به حال فیلمبرداری کرده‌ایم.

کریس همسورث، بازیگر نقش ثور، در این فیلم در نقش دمانتوس، فرمانده‌ی جنگ‌آوری که شخصیت اصلی را می‌رباید و او را از خانواده‌اش جدا می‌کند، همبازی آنا تیلور-جوی است. این فیلم به‌عنوان داستانِ زمینه‌سازِ شخصیت Furiosa عمل می‌کند و نشان می‌دهد او چگونه به جنگجوی سرسختی تبدیل شد که در «جاده خشم» توسط شارلیز ترون به تصویر کشیده شده بود.

«Furiosa: A Mad Max Saga» در روز جمعه، ۱۵ مه (۲۴ اردیبهشت) اکران خواهد شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *