۰

چرا خرید لایک اینستاگرام، امری ضروری و مهم است؟

ضرورت خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام به علت تاثیرات مثبت زیادی که در رشد پیج اینستاگرام دارد به یکی از نیازهای ضروری به خصوص برای کسب و کارها تبدیل شده است. اعتبار یک پیج اینستاگرامی به میزان زیادی به تعداد فالوور و لایک‌های آن بستگی دارد. از این رو می‌توانید از خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک با کیفیت برای افزایش اعتبار خود استفاده کنید. به همین دلیل برای افرادی که پیج‌های بیزینس و پیج‌های فروشگاهی را مدیریت می‌کنند، تعداد لایک‌ها اهمیت زیادی دارد.

هنگامی که فردی برای اولین بار وارد پیج اینستاگرام شما می‌شود، در اولین نگاه به تعداد دنبال کننده‌ها و لایک‌های شما توجه می‌کند. هرچه تعداد لایک‌های یک پست بیشتر باشد، نشان می‌دهد تعامل و توجه کاربران نسبت به محتوای شما زیاد است. هرچه تعامل بیشتر باشد به این معنی است که افراد بیشتری تمایل به دیدن محتوای شما دارند.

تاثیرات مثبت خرید لایک اینستاگرام

اینستاگرام در موفقیت و رشد کسب و کارهای مختلف، تاثیر بسیار زیادی دارد و تمامی افراد می‌توانند از آن برای دیده شدن و کسب درآمد و افزایش اعتبار استفاده کنند. 

همانطور که می‌دانید در فروشگاه اینستاگرامی امکان مشاهده و بررسی محصولات به صورت حضوری وجود ندارد. شاید برای شما سوال باشد که چگونه اعتبار و کیفیت محصولات را بسنجیم و چگونه به این پیج اعتماد کنیم؟ اینجاست که اهمیت تعداد فالوور، لایک، کامنت و دیگر تعاملات مشخص می‌شود. 

هرچه تعامل در یک صفحه اینستاگرام بیشتر باشد، افراد راحت تر به بازخوردهایی افرادی که از محصولات شما استفاده نموده‌اند، استناد و به شما و محصولاتتان اعتماد می‌کنند. بنابراین بالابردن فالوور و به دنبال آن تعداد کامنت، ویو و خرید لایک اینستاگرام، مزایای قابل توجهی برای کسب و کارها به همراه دارد. در ادامه مهم‌ترین این مزایا را بیان می‌کنیم.

۱. کاربران به پیج‌هایی که لایک بیشتری دارند، سریع‌تر اعتماد می‌کنند

گاهی اوقات ممکن است که با وجود داشتن محصولات و محتوا باکیفیت، باز هم فروش مناسبی را بدست نیاورید. یکی از دلایل این موضوع، عدم اعتماد مخاطب است. با توجه به اینکه در شبکه‌های اجتماعی ارتباط مستقیم بین افراد وجو ندارد، اکثر افراد به سختی می‌توانند به فضای مجازی اعتماد کنند.

زمانی که کاربران برای تماشا یا خرید محصولات، خصوصا برای اولین بار وارد یک پیج اینستاگرام شوند در ابتدا تعداد فالوور و تعداد لایک توجه آن‌ها را به خود جلب می‌کند. بنابراین افزایش لایک می‌تواند به مخاطب این احساس را القا کند که آن پیج از اعتبار بالایی برخوردار است. به این ترتیب افراد خیلی سریع به آن فروشگاه مجازی اعتماد می‌کنند و احتمال خرید افزایش می‌یابد. بنابراین خرید لایک می‌تواند میانبری برای جلب اعتماد فالوورهای پیج شما باشد.

برخی از افراد قبل از خرید محصول، پیج‌های مختلف را باهم مقایسه می‌کنند و با توجه به تعداد فالوورها، تعاملات و بازخوردها به پیجی که از دید آن‌ها جذابیت بیشتری دارد انتخاب می‌کنند. زمانی که کاربران به پیجی اعتماد کنند،  به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی می‌کنند و سبب افزایش مشتری می‌شوند. 

۲. با خرید لایک اینستاگرام، اعتبار و ارزش برند افزایش می‌یابد

بعد از راه اندازی کسب و کار خود در اینستاگرم قبل از این‌که به دنبال فروش و مشتری باشید باید به افزایش اعتبار و ارزش برند خود فکر کنید. یکی از روش‌های موثر در افزایش اعتبار و ارزش کسب و کار‌ها خرید لایک اینستاگرام با کیفیت است. لایک‌های بیشتر در پست‌های شما می‌تواند به اعتبار شما در نظر کاربران کمک کند.

پست‌هایی که تعداد لایک بالایی دارند نشان دهنده این است که کاربران دیگر، اعتماد و توجه بیشتری به شما دارند و کسب و کار شما مورد توجه است. همچنین هنگامی که پست‌های شما در بین صفحه‌های اینستاگرام رقبا لایک بیشتری داشته باشد، سبب می‌شود تا بیشتر از رقبا دیده شوید. در این صورت می‌توانید شاهد افزایش مشتری و افزایش فروش باشید. 

تاثیر خرید لایک در افزایش فروش

۳. با افزایش لایک، بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل می‌شوند

در فضای مجازی تصمیم گیری در مورد اعتبار یک تبلیغات و خرید محصولات کار بسیار دشواری است. یکی از چالش‌هایی که برای اکثر پیج‌هایی که درآمدشان از طریق اینستاگرام است، عدم اعتماد کاربران است. اولین قدم برای داشتن فروش بیشتر، معرفی جزئیات محصول و یا خدماتی که ارائه می‌دهید، با محتوایی با کیفیت است.

حتی اگر یک محصول با کیفیت داشته باشید، تضمینی برای فروش بیشتر نیست. برای افزایش درآمد خود در شبکه‌های اجتماعی باید بتوانید که اعتماد مخاطب را به خود جلب کنید. یکی از روش‌های افزایش اعتماد فالوورها و تبدیل آن‌ها به مشتری، نشان دادن افرادی که قبلا به شما اعتماد کرده‌اند است. تعداد لایک‌های یک پست تبلیغاتی و یا ویدیو معرفی محصول، برای جلب اعتماد مخاطب و تبدیل آن‌ها به خریدار، بسیار موثر است. تعداد لایک‌های بالا می‌تواند شما را تایید اجتماعی کند و اعتماد ایجاد کند.

۴. با افزایش لایک، مسیر ورود به اکسپلور هموار می‌شود

هدف اصلی تمام کسانی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و خصوصا کسب و کار‌ها، دیده شدن بیشتر در این فضای مجازی است. برای رسیدن به این هدف، باید به نحوی فعالیت کنید تا الگوریتم اینستاگرام پست‌های شما را در صفحه‌ی اکسپلور اینستاگرام نمایش دهد. 

در اکسپلور هر کاربر، محتوا و موضوعات مورد علاقه او بر اساس فعالیت‌هایی که در صفحه‌های مختلف می‌کند نمایش داده می‌شود. اگر کاربری به کسب وکار شما علاقه داشته باشد با فعالیت اصولی و منطقی در اینستاگرام، در صفحه‌ی اکسپلور آن شخص دیده می‌شوید. 

ورود به اکسپلور با افزایش لایک اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که شما را کاندید ورود به اکسپلور می‌کند، تعامل بالای فالوورهای‌تان با محتوای منتشر شده است. تعامل بالا به معنی تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها، سیوها و اشتراک گذاری‌های کاربران در ساعت‌های اولیه انتشار پست است.

۵. جلب توجه و تحت تاثیر قرار دادن افراد و خریداران بالقوه

پست‌هایی که لایک زیادی دارند، توجه کاربران دیگر را جلب می‌کنند و برای آن‌ها جذابیت بیشتری دارند. این می‌تواند موجب رشد سریع‌‌تر تعاملات و تعداد دنبال‌کننده‌های شما شود. اکثر کاربران اینستاگرام پیج‌های تازه تاسیس را نادیده می‌گیرند، حتی اگر محصول یا خدمات بسیار با کیفیتی داشته باشند. این پیج‌ها باید به دنبال راهی برای تحت تاثیر قرار دادن افراد باشند که یکی از موثرترین روش‌ها برای این کار خرید لایک اینستاگرام باکیفیت است.

استفاده از خدمات با کیفیت سایت خرید لایک مانند خرید لایک ایرانی به دلیل داشتن نام و عکس پروفایل ایرانی می‌تواند خریداران بالقوه را تحت تاثیر قرار دهد. این کار می‌تواند هم به تعداد فالوورهای شما اضافه کند و هم فرصتی را برای فروش کالا و خدمات شما بوجود آورد.

۶. تاثیر خرید لایک اینستاگرام بر افزایش درآمد

همانطور که در موارد قبلی اشاره کردیم خرید لایک اینستاگرام به افزایش اعتبار و اعتماد پیج کمک می‌کند. اگر پست‌های اینستاگرام شما دارای لایک‌های زیادی باشند، کاربران شما را به عنوان یک کسب و کار محبوب و پرطرفدار می‌بینند. همه این عوامل سبب می‌شود فالوورهای بیشتری جذب شوند. تعداد فالوورهای زیاد نیز سبب توسعه کسب و کار شما می‌شود  و خریداران بیشتری نیز جذب خواهید کرد. بنابراین شما می‌توانید از طریق فروش محصولات و انجام تبلیغات به درآمد قابل توجهی برسید.

خرید لایک ایرانی با کیفیت و تاثیر آن بر الگوریتم اینستاگرام

فرض کنید یک پیج اینستاگرام با ۱۰۰۰۰ فالوور دارید، زمانی که شما یک پست منتشر می‌کنید طبق الگوریتم اینستاگرام این پست در ابتدا برای همه فالورها نمایش داده نمی‌شود. بر اساس الگوریتم اینستاگرام، در ابتدای انتشار یک پست توسط شما، اینستاگرام آن را به ۱۰ درصد از فالورهای شما نشان می‌دهد.

تنها در صورتی پست شما به همه فالوورها نمایش داده می‌شود که در ۲۰ الی ۳۰ دقیقه ابتدایی انتشار بازخوردهای مثبتی از ۱۰ درصد فالورها دریافت کنید. پس همه چیز بستگی  به تعداد لایک و کامنتی دارد که در لحظات اولیه انتشار پست، از طرف آن ده درصد انجام می‌شود.

رابطه خرید لایک و الگوریتم اینستاگرام

بازخوردها همان تعامل با محتوایی است که منتشر می‌کنید. تعامل شامل لایک، کامنت و اشتراک‌گذاری است. با خرید لایک ایرانی با کیفیت و در کنار آن خرید کامنت ایرانی اینستاگرام در لحظات ابتدایی ارسال پست، الگوریتم اینستاگرام پست شما را محبوب تشخیص می‌دهد و آن را به همه فالوورها نمایش می‌دهد. برای گرفتن نتیجه بهتر باید تعادل بین خرید لایک و خرید کامنت را بر اساس تعداد فالوورهایتان رعایت کنید. 

جمع بندی

اینستاگرام در سال‌های اخیر به عنوان بستری برای کسب درآمد، مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب و کارها قرار گرفته است. با توجه به کاربران زیادی که این شبکه اجتماعی در سراسر جهان دارد، فرصت‌های بالقوه ای برای افزایش درآمد در آن فرام شده است.

برای اینکه سهمی در این بازار بزرگ داشته باشید در کنار فعالیت حضوری باید یک پیج اینستاگرام برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. برای رسیدن به درامد در شبکه‌های اجتماعی، باید اعتماد مخاطبین خود را جلب کنید که این کار با خدمات خرید لایک اینستاگرام از سایت خرید لایک، امکان‌پذیر است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *