۰

نحوه کار استابلایزر برای تثبیت نوسان برق

دستگاه استابلایزر بهترین راه حل به نسبت هزینه- بهره وری است و ثابت کرده است که در جلوگیری از خطرات بالقوه، مانند خطرات ناشی از نوسان ولتاژ ورودی بسیار موثر است. استابلایزر یک وسیله برقی است که بین جریان برق و بار مصرفی قرار می گیرد. هدف این است تا تضمین شود که توزیع ولتاژ ناپایدار به سمت سیستم های مصرف کننده به حداقل برسد.

شعبه اصلی شرکت فیام صنعت کوثر در تهران واقع شده‌است و محصولات اصلی این شرکت، استابلایزر برق، دستگاه یو پی اس، انواع باتری یو پی اس، اینورتر و رکتیفایر است. «کیفیت بالا» برای ما فقط یک کلمه نیست، ما به شما تا ۱۰ سال خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه می‌دهیم.

عملکرد استابلایزر برق

دستگاه های استابلایزر برق ما برای کار با ولتاژ نامی مطابق با استاندارد بین المللی IEC 60038 طراحی شده اند و باید بین منبع تغذیه اصلی و بار وصل شوند.

هدف تامین بارها با ولتاژ تثبیت شده است، یعنی تثبیت ولتاژ ورودی که در ابتدا دارای نوسان است. بالاترین جریان ورودی با حداقل ولتاژ نامی به دست می آید. از آنجایی که ولتاژ خروجی در یک محدوده نزدیک (± ۰.۵٪) تثبیت می شود، می توان آن را ثابت در نظر گرفت.

تثبیت بر روی مقدار “TRMS” ولتاژ انجام می شود و تحت تأثیر اعوجاج هارمونیک در شبکه قرار نمی گیرد.

تغییر بار

دستگاه استابلایزر می تواند با دامنه تغییرات بار از ۰ تا ۱۰۰ درصد در هر فاز کار کند. زمان واکنش، به تغییرات درصد ولتاژ ورودی و نوع طراحی بستگی دارد.

دستگاه استابلایزر برق تحت تأثیر پاور فکتور بار قرار نمی گیرند و از آنجایی که اصلاح بدون قطع موج سینوسی ولتاژ انجام می شود، اعوجاج هارمونیک قابل ملاحظه و جابجایی فاز در خط پایین دست ایجاد نمی شود.

کابینت

استابلایزر ها در یک محفظه فلزی با روکش RAL 7035 و کلاس حفاظتی IP21 قرار گرفته اند که با توجه به نرخ جریان برق، اندازه مناسبی دارند. بسته به مدل، تثبیت کننده ها توسط جریان هوا (همرفت طبیعی یا کمکی) خنک می شوند.

لوازم جانبی موجود

  • دستگاه های قطع کننده
  • حفاظت بار در برابر ولتاژ بیش از حد/ پایین
  • خط بای‌پس دستی
  • ترانسفورماتور جدا کننده ورودی
  • برق گیر SPD
  • فیلترهای EMI/RFI
  • درجه حفاظت IP54 برای نصب داخلی و خارجی
  • کابینت استیل ضد زنگ

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *