۰

انیمه شبدر سیاه : چرا آستا بدون جادو متولد شد؟

انیمه شبدر سیاه

انیمه شبدر سیاه : چرا آستا بدون جادو متولد شد؟

نه تنها توانایی آستا در استفاده از Anti-Magic نادر است، بلکه توانایی استفاده از آن به او نیز بسیار نادر است. آستا یک ناهنجاری در دنیای شبدر سیاه است. او که بدون هیچ مانا متولد شده است، نمی تواند مانند دیگران در اطرافش طلسم کند. در عوض، Asta از یک توانایی نادر به نام Anti-Magic استفاده می کند، انرژی که مانا را خنثی می کند. در حالی که آستا ممکن است خودش نتواند هیچ طلسمی را انجام دهد، او توانایی منحصر به فردی را دارد که جادوی دیگران را باطل کند. Anti-Magic را می توان برای دفاع در برابر جادوی مضر استفاده کرد و حتی اثراتی مانند نفرین و تله های جادویی را از بین برد. توانایی آستا منحصر به فرد است، اما راهی که او به چنین ارتباط قدرتمندی با Anti-Magic دست یافت، داستانی غم انگیز است که از مادر خودش شروع می شود.

چرا آستا جادو ندارد؟

تاریخچه خانوادگی آستا برای مدت طولانی یک راز بود، اما کاوش در آن داستان اطلاعات زیادی در مورد توانایی های منحصر به فرد او فراهم کرد. به نظر می رسد مادرش، ریچیتا، مانند بقیه با مانا به دنیا آمده است. با این حال، او همچنین با توانایی غیرقابل کنترل برای جذب مانا و نیروی زندگی دیگران متولد شد. به دلیل این توانایی، و عدم کنترل او بر آن، او مانای آستا را از همان لحظه به دنیا آمدن او می مکید، و باعث می شد که او نتواند در آینده از جادو استفاده کند. او سپس آستا را در سبدی در کلیسای هیج رها کرد، زیرا می‌ترسید که جان نوزادش را بمکد.

انیمه شبدر سیاه

مدتی بعد، ریچیتا گریمور لیخت را پیدا کرد و کمی بعد لیبه جوان و مجروح را پیدا کرد. ریچیتا که به خاطر رها کردن فرزندش احساس گناه کرده بود، لیبه را پذیرفت. این ملاقات دو زنجیره ای از وقایع را رقم زد که در نهایت منجر به دستیابی آستا به آنتی جادو شد. لوسیفرو پس از اینکه متوجه شد شیطان با یک انسان زندگی می کند، جسد لیبه را به دست گرفت. ریچیتا سعی کرد با نگه داشتن لیبه جادوی لوسیفرو را جذب کند، اما لوسیفرو توانست بازوی چپ لیبه را تحت کنترل درآورد و آن را در سینه او فرو برد. خوشبختانه، ریچیتا توانست لوسیفرو را به زور از بدن لیبه بیرون بیاورد و لیبه را قبل از مرگ در داخل گریمور پنج برگ شبدر ببندد.

این گریمور پنج برگ شبدر همان چیزی است که آستا در پانزدهمین سالگرد تولدش دریافت کرد و لیبه منبع توانایی های ضد جادوی او شد. این دو رابطه همزیستی دارند، به یکدیگر کمک می کنند و برای شکست دادن مخالفان قوی متحد می شوند. هر دو همچنین قادر به استفاده از مانا نیستند و پیوند آنها را بسیار قوی تر می کند. Liebe با توانایی استفاده از Anti-Magic متولد شد و این، همراه با کمبود مانا، باعث شد که او در وهله اول به دنیای زنده بگریزد.

انیمه شبدر سیاه

توانایی های نادر ضد جادوی آستا او را همان کسی می کند که هست

اگر ریچیتا با توانایی جذب مانا و نیروی زندگی متولد نمی شد، آستا با مانا متولد می شد و می توانست مانند بقیه از جادو استفاده کند. او مجبور نمی شد دور از دیگران زندگی کند و شبدر پنج برگ گریمور یا لیبه را پیدا نمی کرد. با این تغییر، کل داستان کاملاً متفاوت پیش می‌رفت.

با توجه به کمیاب بودن انرژی Anti-Magic، برای Richita حیاتی بود که توانایی جذب مانا را داشته باشد تا Asta بتواند از Anti-Magic استفاده کند. او باید لیبه و گریمور شبدر پنج برگ را پیدا می کرد و باید لیبه را در داخل آن مهر و موم می کرد. اگر او نمی توانست لوسیفرو را شکست دهد و آنقدر زنده بماند که لیبه را از بین ببرد، شاید او و آستا هرگز همدیگر را ملاقات نکرده بودند و آستا نمی توانست از آنتی جادو استفاده کند. همه چیز به این ختم می شود که یک زن این یک توانایی خاص را داشته باشد و نتواند آن را کنترل کند و آن یک بچه شیطان خاص را پیدا کند. در مورد اثر پروانه ای صحبت کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *