۰

بازی Fallout 5 چه زمانی منتشر می شود؟

بازی Fallout 5

بازی Fallout 5 چه زمانی منتشر می شود؟

بازی Fallout 5 مدت زیادی است که از راه رسیده است. می توان ادعا کرد که Fallout 4 آخرین نسخه اصلی این فرنچایز بود (اگر Fallout 76 را در نظر نگیریم)، و در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. تقریباً یک دهه از زمانی که ما یک نسخه جدید و ‘شماره دار’ داشتیم می گذرد. بازی Fallout که به‌عنوان اسپین‌آف یا آزمایشی طبقه‌بندی نشد. با در نظر گرفتن این موضوع، یک سوال مهم وجود دارد که همه می پرسند: “فال آوت ۵ چه زمانی منتشر می شود؟”
آیا Fallout 5 واقعی است؟

متاسفانه، تنها چیزی که در مورد Fallout 5 می دانیم این است که یک صفحه یک صفحه برای بازی وجود دارد. این همان چیزی است که تاد هاوارد در می ۲۰۲۲ گفت، به این معنی که ایده ای برای بازی وجود دارد – اما اینجا به پایان می رسد. در بیشتر موارد، استودیوی بازی سازی Bethesda آنقدر مشغول کار بر روی Starfield بود (و احتمالاً هنوز هم هست) تا زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد تاریخ انتشار Fallout 5 کند.

قبل از انتشار Fallout 5 (یا حتی معرفی)، استودیوی بازی سازی Bethesda باید The Elder Scrolls 6 را توسعه و منتشر کند، و این یک پروژه بزرگ و فوق جاه طلبانه است.

به طور گسترده انتظار می رود که Fallout 5 حداقل تا سال ۲۰۳۰ منتشر نشود. با این فرض که Starfield سوخت زیادی در مخزن دارد و توسعه The Elder Scrolls 6 خیلی طول نمی کشد. مایه شرمساری است، اما این زندگی گیمرها در این روزهاست – ساخت و تکمیل عناوین عظیم و عظیم آنقدر طول می کشد که انتظار برای آنها اغلب شبیه شکنجه است.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *