۰

انیمه Black Clover : آیا پدر آستا پادشاه جادوگر است؟

انیمه Black Clover : آیا پدر آستا پادشاه جادوگر است؟

انیمه Black Clover : آیا پدر آستا پادشاه جادوگر است؟

توجه مقاله داری اسپویل می باشد

یک نظریه محبوب طرفداران شبدر سیاه در اطراف وجود دارد که ادعا می کند پدر آستا کسی جز جولیوس نواکرونو نیست — اما این احتمال چقدر است؟ شبدر سیاه آخرین مرحله اصلی خود را پشت سر می گذارد و بسیاری از طرفداران هیجان زده هستند تا ببینند این سریال محبوب در پایان خود چگونه پیش خواهد رفت. داستانی که به صورت خفیف جادویی آغاز شد، به چیزی بسیار فراطبیعی و در مقیاس کیهانی تبدیل شده است. در حال حاضر، کاپیتان‌های شوالیه‌های جادویی یا کشته شده‌اند یا در آستانه مرگ هستند، خدایان معرفی شده‌اند و حتی مرده‌ها برای عذاب دادن عزیزانشان زنده شده‌اند. این قوس همچنین به بسیاری از اسرار پیرامون سریال تا کنون پاسخ داده است، مانند سرزمین خورشید که یامی سوکهیرو از آن سرچشمه می گیرد. با این حال، یک سوال که هنوز پاسخی برای آن وجود ندارد هویت پدر آستا است. طبق یکی از نظریه‌های طرفداران، این قوس ممکن است این معمای طولانی را به عنوان آخرین پیچش اصلی قرار دهد، با این ادعا که خود پادشاه جادوگر پدر آستا است.Black Clover همچنان یکی از انیمه ها و سریال های مانگای محبوب شونن است و بسیاری آن را به خاطر صحنه های مبارزه اش تحسین می کنند. قهرمان داستان Asta برای بعضی ها چیزی شبیه به ذائقه اکتسابی است، اما او همچنان در نوع خودش محبوب است. بنابراین، بسیاری از خوانندگان مانگا هنوز در تعجب هستند که پدر او کیست، در حالی که سریال هنوز هویت این مرد مرموز را تأیید نکرده است. با این وجود، یک نظریه طرفداران محبوب ظاهراً قبلاً تصمیم گرفته است که این والد چه کسی باشد، و پدر Asta آخرین موضوع داستان است که باید به پایان برسد.

انیمه Black Clover : آیا پدر آستا پادشاه جادوگر است؟

جولیوس نواکرونو می‌تواند پدر آستا باشد – این دلیل است

کل اساس این نظریه طرفداران شبدر سیاه حول این موضوع است که جولیوس نواکرونو ممکن است تنها نامزد ممکن برای پدر آستا باشد. مادر بدبخت آستا، لیسیتا، انسانی متولد شده بود با بدنی که دائماً و به طور غیرقابل کنترلی جادو و نیروی حیات را از اطرافیانش تخلیه می کرد. به همین دلیل، او مجبور شد در حومه یک روستا زندگی کند و ظاهراً تقریباً با دیگران تماس نداشت. تنها موجودی که او اصلاً می‌توانست در اطرافش باشد، لیبه بود، شیطانی که پس از پرتاب شدن (به طور تصادفی) از جهنم، خود را در دنیای انسان می‌یابد. علاوه بر این، توانایی لیسیتا در تعامل با لیبه به این دلیل بود که او جادو نداشت، بلکه ضد جادو بود. او در نهایت او را به عنوان پسر خود پذیرفت، و اتفاقاً بعداً وقتی آستا گریمور شبدر پنج برگ را به دست آورد، پسر خود را قدرتمند کرد. تصور اینکه لیسیتا چگونه می‌توانست آستا را به دنیا بیاورد، سخت است، چه رسد به اینکه او را در وهله اول باردار کند. در واقع، او آنقدر از کشتن احتمالی او می ترسید که او را در کلیسای روستای هیج رها کرد تا امیدوار باشد جانش را نجات دهد. به نوعی، بدن او با Anti-Magic تفاوت چندانی نداشت، که تا به حال نشان داده شده است که همه افراد به جز قوی ترین کاربران جادو را خنثی می کند. جولیوس نواکرونو اینگونه با نظریه پدری آستا در شبدر سیاه جا می گیرد. با توجه به بدن لیسیتا، تنها راهی که او می‌توانست آستا را باردار کند این بود که او را با کسی همراه داشت که دارای مقدار زیادی جادو و نیروی حیاتی بود، که هر دوی آنها را جولیوس در بیل دارد.جولیوس نواکرونو می‌تواند پدر آستا باشد – این دلیل است
کل اساس این نظریه طرفداران شبدر سیاه حول این موضوع است که جولیوس نواکرونو ممکن است تنها نامزد ممکن برای پدر آستا باشد. مادر بدبخت آستا، لیسیتا، انسانی متولد شده بود با بدنی که دائماً و به طور غیرقابل کنترلی جادو و نیروی حیات را از اطرافیانش تخلیه می کرد. به همین دلیل، او مجبور شد در حومه یک روستا زندگی کند و ظاهراً تقریباً با دیگران تماس نداشت. تنها موجودی که او اصلاً می‌توانست در اطرافش باشد، لیبه بود، شیطانی که پس از پرتاب شدن (به طور تصادفی) از جهنم، خود را در دنیای انسان می‌یابد. علاوه بر این، توانایی لیسیتا در تعامل با لیبه به این دلیل بود که او جادو نداشت، بلکه ضد جادو بود. او در نهایت او را به عنوان پسر خود پذیرفت، و اتفاقاً بعداً وقتی آستا گریمور شبدر پنج برگ را به دست آورد، پسر خود را قدرتمند کرد. تصور اینکه لیسیتا چگونه می‌توانست آستا را به دنیا بیاورد، سخت است، چه رسد به اینکه او را در وهله اول باردار کند. در واقع، او آنقدر از کشتن احتمالی او می ترسید که او را در کلیسای روستای هیج رها کرد تا امیدوار باشد جانش را نجات دهد. به نوعی، بدن او با Anti-Magic تفاوت چندانی نداشت، که تا به حال نشان داده شده است که همه افراد به جز قوی ترین کاربران جادو را خنثی می کند. جولیوس نواکرونو اینگونه با نظریه پدری آستا در شبدر سیاه جا می گیرد. با توجه به بدن لیسیتا، تنها راهی که او می‌توانست آستا را باردار کند این بود که او را با کسی همراه داشت که دارای مقدار زیادی جادو و نیروی حیاتی بود، که هر دوی آنها را جولیوس در بیل دارد.

انیمه Black Clover : آیا پدر آستا پادشاه جادوگر است؟

لحظه ای پس از به دست آوردن دومین شمشیر آستا بود که جولیوس از او پرسید که آیا می تواند آن را نگه دارد یا خیر. جدا از اینکه اصلاً نمی‌توانست از آن استفاده کند و جادویش به دلیل ذخایر انرژی جادویی بی‌شمارش تمام می‌شد، شاه جادوگر شیطانی عملاً از آن بیزار بود. به نظر می‌رسید که او از موقعیت منحصربه‌فرد آستا نیز مطلع بود، اگرچه اصلاً توضیح نداد که چگونه به این دانش رسیده است. در حالی که ممکن است به دلیل علاقه او به آستا در حالی که مخفیانه در یک بار حضور داشته باشد، ممکن است سرنخی به دقت نشان داده شود که او چگونه ممکن است مسئول لقاح آستا بوده باشد. علاوه بر این، به عنوان موجودی که دو روح مجزا را در یک بدن جای می‌دهد، نیروی حیاتی جولیوس احتمالاً دو برابر قوی‌تر از هر فرد دیگری است و این احتمال را بیشتر می‌کند که او بتواند از شرایط لیسیتیا جان سالم به در ببرد.

این نظریه محبوب شبدر سیاه چقدر محتمل است؟

متأسفانه برای طرفداران شبدر سیاه، این ایده که جولیوس پدر آستا است مشکلاتی دارد. همانطور که خوانندگان مانگا می دانند، جولیوس نواکرونو آخرین و بزرگ ترین خواهر و برادر قدرتمند Zogratis یا حداقل یکی از جنبه های او است. لوسیوس زوگراتیس با قدرت جادوی روح و همچنین روح جداگانه و دومی به دنیا آمد که جولیوس نواکرونو بود. پس از میزبانی برای شیطان زمان، آستاروث، آنها به پادشاهی شبدر سفر می کنند، جایی که لوسیوس ظاهراً کنترل بدن آنها را به جولیوس می دهد. از آنجا، جولیوس راهی پیدا می کند تا به نوعی خود را در یک خانواده نجیب ادغام کند، تبدیل به کاپیتان شوالیه جادویی شود، و حتی به پادشاه جادوگر تبدیل شود، در حالی که ناخودآگاه از جادوی شیطان استفاده می کند و نه جادوی خودش.

در حالی که قسمتی در مورد جولیوس که یکی از معدود افرادی است که می تواند با لیسیتا باردار شود قابل قبول است، همچنین به این معناست که ژولیوس آستا را به عنوان سلاحی برای استفاده علیه لوسیوس “ساخته” کرد، که تا حدودی بعید به نظر می رسد. علیرغم وجود دو روح در یک بدن، به نظر می رسد که لوسیوس یکی از آن دو غالب است، و ژولیوس حتی متوجه نبود که لوسیوس آنجاست تا زمانی که او را به دست گرفتند. به نظر می‌رسید که او حتی نمی‌توانست به جادوی روح آنها دسترسی داشته باشد، زیرا ظاهراً لوسیوس آن را برای خودش قفل کرده بود و فقط به جولیوس اجازه دسترسی به جادوی زمان را داد.

انیمه Black Clover : آیا پدر آستا پادشاه جادوگر است؟

بنابراین، Asta یک سلاح مخفی برای جولیوس نواکرونو برای استفاده علیه لوسیوس در بهترین حالت دور از ذهن به نظر می رسد، اگرچه نظریه های دیگر احتمالات متفاوتی را بیان می کنند. یک تئوری خاص می‌گوید که پدر آستا ممکن است آستاروت بوده باشد که جسد لوسیوس و جولیوس را تصاحب کرده بود. همانطور که قبلا نشان داده شد، به نظر نمی رسد که همه قراردادها با شیاطین توافقی باشد، بنابراین ممکن است آستاروث راهی برای به دست گرفتن کنترل برای مدت محدودی پیدا کرده باشد، شاید سلاحی بسازد که او را از دست لوسیوس نجات دهد. او همچنین ممکن است دنیای اموات را ترک کرده و با لیسیتا رابطه برقرار کرده باشد، اگرچه نفرین بعدی او برای جذب جادو و نیروی زندگی، این دو را از هم جدا کرد. با توجه به شانس بعدی آستا با عشق، این تا حدودی طعنه آمیز است – به علاوه، نام های مشابه آنها این ایده را تأیید می کند که آستاروت پدر آستا است. نظریه دیگری که در بحث «آستا پدر» وجود دارد این است که آستا بابا ندارد. این ایده فرض می‌کند که توانایی لیسیتا در تخلیه نیروی زندگی به او اجازه تولد باکره را داد. بنابراین، «پدر» آستا در واقع مادر اوست. ایده‌های دیگر در میان طرفداران شبدر سیاه این است که پدر آستا کسی است که هنوز به نمایش در نیامده است، یا اینکه او صرفاً یک فرد کم شهرت بوده است. مثل همیشه با تئوری های طرفداران، بهتر است خیلی به آنها اعتماد نکنید. با این حال، با توجه به اینکه احتمالاً مسابقه مجدد آستا با لوسیوس نزدیک به وقوع است، طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که به زودی بدانند که آیا این نظریه خاص هسته ای از حقیقت را در خود دارد یا خیر. علاوه بر این، هر گونه افشاگری در مورد پدر آستا قطعاً یک رویداد مهم در شبدر سیاه خواهد بود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *