۰

۱۰ مدل‌ تلفن همراه برتر ۲۰۲۴ از بهترین برندها

۱۰ مدل‌ تلفن همراه برتر ۲۰۲۴ از بهترین برندها

امروزه تلفن‌های همراه به عنوان یار همیشگی افراد مختلف با هر سن و موقعیت اجتماعی محسوب می‌‌شوند. با توجه به کاربرد فراوان این گجت‌های هوشمند، بدیهی است که مدل­‌های جدید از برند‌های مختلف دائماً در حال تولید و عرضه به بازار هستند. تولید کنندگان تلفن­‌های همراه و محصولات دیجیتالی دیگر همواره در تلاش هستند تا با تولید کالا‌های منحصر به فرد، جدید، کاربردی و دارای آپشن­‌های مختلف فروش خود را در این بازار افزایش دهند.

همانطور که می‌‌دانید اپل، سامسونگ و شیائومی‌‌ در صدر تولید کنندگان و فروشندگان تلفن‌های همراه قرار دارند و کمتر کسی پیدا می‌‌شود که موبایلی با برندی غیر از این­‌ها استفاده کند. در این مقاله محبوب ترین و پر فروش ترین مدل­‌های تلفن همراه از این سه برند مطرح را با هم بررسی خواهیم کرد. همچنین، درباره کدتخفیف فروشگاه‌ها برای ارزان تر شدن خرید صحبت می‌کنیم. فراموش نکنید که برای کسب اطلاعات تخصصی تر درباره هر مدل و یا خرید آنلاین این محصولات می‌‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید. البته قبل از هر چیز به خاطر داشته باشید که که با داشتن کد تخفیف تکنولایف می‌‌توانید گوشی موبایل مورد علاقه خود را با قیمت مناسب تری خریداری کنید.

محبوب ترین گوشی‌های اپل

شرکت اپل یکی از بزرگترین شرکت‌‌های فناوری در جهان است که محصولات دیجیتالی مختلفی مانند تلفن­‌های همراه، لپ تاپ، تبلت، ساعت‌های هوشمند و … را تولید و عرضه می‌‌کند. تلفن‌‌های همراه اپل مشهور به نام “iPhone” هستند و با استفاده از سیستم‌عامل iOS که توسط خود اپل توسعه داده شده است، کار می‌‌‌کنند. این تلفن‌های همراه عموماً به دلیل طراحی جذاب و کیفیت بالای خود به عنوان یک محصول محبوب شناخته می‌‌شوند. شرکت اپل در هر سال سری جدید از محصولات خود را روانه بازار می‌‌کند. نسخه‌های جدید آیفون همواره از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری توسعه می یابند. البته، این موضوع هرگز مدل‌های قبلی را از رده خارج نمی‌‌کند. در این بخش، به محبوب ترین گوشی‌های اپل در حال حاضر اشاره می‌‌کنیم.

۱۰ مدل‌ تلفن همراه برتر ۲۰۲۴ از بهترین برندها

آیفون ۱۳ و ۱۳ پرومکس

یکی از جذاب ترین سری گوشی‌های تولیدی توسط شرکت اپل، سری ۱۳ است. این سری آیفون شامل مدل‌های ۱۳، ۱۳ پرو، ۱۳ پرومکس و ۱۳ می‌‌نی بود که از می‌‌ان آن‌ها ۱۳ و ۱۳ پرومکس با استقبال بهتری روبه رو شده و فروش بیشتری داشتند. اگرچه مدل‌های جدید تر آیفون هم امروزه در دستر است اما رجیتر نشدن این مدل باعث شده است تا سری ۱۳ همواره در صدر لیست پر فروش ترین مدل‌های آیفون در ایران قرار داشته باشند. دوربین با کیفیت، تراشه A15 قدرتمند و نرخ نوسان ۱۲۰ هرتزی از جمله ویژگی‌های آیفون ۱۳ پرومکس است. همچنین، این مدل بر خلاف سری‌های قبلی آیفون از نظر شارژ دهی نیز بسیار خوب ات و با هربار شارژ کامل می‌‌تواند ۱ تا ۲ روز شما را همراهی کند.

از سال ۲۰۲۱ تا کنون، آیفون ۱۳ همواره یکی از پر فروش ترین تلفن‌های همراه بوده است. این مدل پرچمدار اپل با بهره مندی از تراشه A15 قدرتمنند می‌‌تواند تجربه کاربری بی نظیری را در اختیار شما قرار دهد. صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با وضوح  ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲ به شما کمک می‌‌کند تا از تماشای تصاویر در تلفن همراه خود لذت ببرید. دوربین‌های با کیفیت، رم ۴ گیگابایتی، باتری با ظرفیت قابل قبول و قیمت بسیار مناسب تر در مقایسه با ۱۳ پرو و پرومکس باعث شده این مدل بسیار محبوب و پر فروش باشد.

آیفون ۱۵ پرومکس و ۱۵ پرو

همیشه عرضه سری جدید آیفون با استقبال خوبی از طرف خریداران مواجه می‌‌شود. علاوه بر کیفیت و طراحی ظریف و جذاب این گوشی‌ها، به نظر می‌‌رسد که خرید آن برای تعداد زیادی از افراد نمادی از کلاس و به روز بودن است. به همین دلیل، در کوچه و خیابان همواره مدل‌های جدید آیفون را در دست تعداد زیادی از افراد خواهید دید. در مورد آیفون‌های سری ۱۵ هم دوباره این اتفاق تکرار شده است. به طوری که حتی با وجود رجیستر نشدن این مدل در ایران، باز هم می‌‌توان آن را در رده محبوب ترین و پر فروش ترین گوشی‌های موبایل قرار داد.

در بین سری جدید آیفون، ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس از سایر مدل‌ها قدرتمند تر و محبوب تر هستند. در این مدل‌ها از تراشه A17 استفاده شده است که قدرت پردازش بسیار بالایی دارد. صفحه نمایش در مدل پرو ۶.۱ اینچ و در پرومکس ۶.۷ اینچ بوده و هر دو نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز دارند. ظرفیت باتری در این مدل‌ها به ترتیب ۳۲۷۴ و ۴۴۴۱ میلی آمپر بوده و از این نظر با مشکل شارژدهی مواجه نخواهید شد.

آیفون ۱۴ پرومکس

بزرگ ترین مشکلی که برای خرید آیفون‌های سری ۱۴ دارید، رجیستر نشدن این محصولات است. در غیر این صورت باید گفت گوشی‌های آیفون ۱۴ پرومکس شاهکار‌هایی در زمینه محصولات دیجیتال هستند. نمایشگر‌های ۶.۶.۷ اینچی با روشنایی حداکثری ۲۰۰۰نیت تجربه فوق العاده ای را برای شما مهیا می‌‌کنند. تراشه‌های استفاده شده در این مدل‌ها A16 هستند. به علاوه، در سری ۱۴ اپل برای اولین بار سنسور لنز اصلی دوربین را تا ۴۸ مگاپیکسل ارتقا داده که کیفیت عکس‌های شما را به حداکثر می‌‌رساند.

لازم به ذکر است که برای خرید جدید ترین مدل‌های آیفون به همراه لوازم جانبی متنوع و جذاب به صورت آنلاین و با اطمینان کامل ‌‌می‌‌توانید از طریق دیجی کالا موبایل خرید کنید. به خاطر داشته باشید که بهره مندی از کد تخفیف دیجی کالا موبایل می‌‌تواند هزینه‌های شما را کاهش دهد.

پر فروش ترین مدل‌های سامسونگ

سامسونگ از دیگر پیشگامان صنعت تکنولوژی و یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات دیجیتالی در جهان است. گوشی‌‌های همراه سامسونگ، شناخته‌شده به نام “Galaxy”، با استفاده از سیستم‌عامل اندروید عرضه می‌‌‌شوند. این گوشی‌‌ها به طراحی زیبا، صفحه‌ نمایش‌‌های بزرگ و با کیفیت، دوربین‌‌های پیشرفته، و امکانات متنوعی از جمله ضدآب و ضدگرد و غبار بودن معروف هستند. مانند هر تولید کننده دیگری، برخی محصولات سامسونگ از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند که در ادامه با چند نمونه از آن‌ها آشنا می‌‌شوید.

۱۰ مدل‌ تلفن همراه برتر ۲۰۲۴ از بهترین برندها

گلکسی S22 اولترا

پرفروش ترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۳ گلکسی S22 اولترا بوده است. ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل پر طرفدار آن را به یک انتخاب عالی برای کاربران اندروید تبدیل کرده است. دوربین چهارگانه در این مدل با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به شما کمک می‌‌کند تا با تلفن همراه خود مانند یک دوربین حرفه ای عکاسی و فیلم برداری کنید. پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در کنار یک رم ۱۲ گیگا بایتی این گوشی را به یک کامپیوتر پر سرعت تبدیل می‌‌کند. از دیگر ویژگی‌های مثبت و نقاط قوت این مدل می‌‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع و صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با رزولوشن و وضوح بالا اشاره کرد.

گلکسی A54

بدون هیچ تردیدی گوشی سامسونگ گلکسی A54 یکی از بهترین گوشی‌های میان رده ای است که می‌‌توانید تهیه کنید. این گوشی جذاب با استفاده از باتری قدرتمند خود شما را از شارژ کردن مداوم بی نیاز می‌‌کند. به علاوه، طراحی زیبا، قابلیت‌های نرم افزاری بی نظیر، رابط کاربری مدرن، دوربین‌های کارآمد ۵، ۱۲ و ۵۰ مگاپیکسلی در کنار کیفیت صدای مطلوب همه انتظارات شما را از یک تلفن همراه مناسب برآورده می‌‌کنند.

گلکسی S21

از دیگر مدل‌های محبوب و پر فروش سامسونگ می‌‌توان به گلکسی S21 اشاره کرد. این گوشی شیک و قدرتمند امکان عکاسی حرفه ای را برای شما فراهم می‌‌کند. صفحه نمایش ۶.۲ اینچی S21 با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، رنگ‌های زنده و کنتراست بالا یک تجربه بصری بی نظیر را در اختیار کاربران خود قرار می‌‌دهد. همچنین، این مدل از یک پردازنده قدرتمند و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری نیز بهره مند است.

گلکسی S23 اولترا

اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند بی نظیر با دوربینی فوق العاده هستید، بدون تردید S23 اولترا سامسونگ بهترین انتخاب خواهد بود. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی این گوشی با وضوح ۱۰۸ مگاپیکسل برای ثبت حرفه ای ترین تصاویر در اختیار شما خواهد بود. طراحی مدرن و جذاب این مدل در کنار یک صفحه نمایش عالی با رزرولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل این مدل را به یک انتخاب خاص تبدیل کرده است. علاوه بر این، پردازنده بسیار قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در این مدل باعث می‌‌شود قابلیت اجرای همه برنامه ‌ها و بازی‌ های مورد نظر شما فراهم باشد.

محبوب ترین مدل‌های شیائومی‌‌

در بازار تلفن همراه با تنوع بسیار بالا و حضور تولید کنندگان بسیار قدرتمند شیائومی‌‌ توانست با عرضه گوشی‌ها با کیفیت، جذاب و کارا با قیمت­ ‌های مقرون به صرفه به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. شیائومی ‌‌تمام نیاز‌های کاربر تلفن همراه را با نوآوری و هزینه کم تر در اختیار آن‌ها قرار داد تا بتواند به عنوان یک برند پیشرو در این عرصه به فعالیت خود ادامه دهد. در این بخش نگاه مختصری به محبوب ترین محصولات این برند خواهیم داشت. اگر می‌‌خواهید این محصولات را به همراه هزاران کالای دیگر با قیمت مناسب از فروشگاه ‌های اطراف خود خریداری کنید، تنها کافی است کد تخفیف دارتیل را تهیه کرده و از طریق این پلتفرم به خرید آنلاین بپردازید.

۱۰ مدل‌ تلفن همراه برتر ۲۰۲۴ از بهترین برندها

ردمی‌‌۱۳ پرو

ردمی‌‌نوت ۱۳ پرو یکی از جدید ترین مدل‌های تولید شده توسط مجموعه شیائومی‌‌است. دارا بودن نمایشگر جذاب و دوربین‌های بسیار قدرتمند باعث شده است تا این مدل در بین محبوب ترین و پر فروش ترین تلفن‌های همراه قرار داشته باشد. طراحی جدید، جذاب و مطابق با اصول ارگونومی‌‌در کنار یک نمایشگر OLED با رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ یک تلفن همراه شیک و کاربردی را در اختیار شما قرار می‌‌دهد. در ردمی‌‌۱۳ پرو ۵ G از تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۷ s نسل ۲ استفاده می‌‌شود. همچنین، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این مدل امکان ثبت تصاویر بی نظیری را به شما می‌‌دهد.

نوت ۱۲

اگر قصد خرید یک گوشی اقتصادی و خوش قیمت برای انجام کار‌های روز مره خود را دارید، نوت ۱۲ شیائومی‌‌یک پیشنهاد هوشمندانه و جذاب خواهد بود. عملکرد رضایت بخش این مدل در کنار طراحی ظاهری جذاب باعث شده است تا نوت ۱۲ بسیار پر طرفدار باشد. رم ۸ گیگا بایتی این گوشی باعث می‌‌شود سرعت قابل قبولی داشته باشد. این گوشی نیز مانند سایر محصولات شیائومی ‌‌باتری قدرتمندی دارد. ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپری باتری در این مدل به علاوه یک شارژر سریع ۱۸ واتی همه چیز را برای استفاده راحت از یک تلفن همراه خوب فراهم می‌‌کند .

پوکو X6 پرو

پوکو x6 پرو یکی از جدید ترین محصولات شیائومی‌‌است که توانسته نظرات مثبت زیادی را به خود جلب کند. باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری این مدل باعث می‌‌شود تا بتوانید پس از هربار شارژ کامل برای مدت طولانی از تلفن همراه خود استفاده کنید و درگیر مشکل تمام شدن شارژ نباشید. همچنین، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن بالا و کیفیت تصویر بی نظیر باعث می‌‌شود از کارکردن با گوشی خود لذت ببرید.

رپورتاژ آگهی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *