۰

راهنمای به دست آوردن طلسم Longtail Cat در Elden Ring

راهنمای به دست آوردن طلسم Longtail Cat در Elden Ring

فرقی نمی‌کنه کاراکتر شما چه سطحی باشه، چه تجهیزاتی داشته باشه یا چه مهارت‌هایی بلد باشه، مطمئن باشید که جاذبه در سرزمین‌های میانی خیلی قوی‌تر از اون چیزیه که فکر می‌کنید. ممکنه بتونید تمام طلسم‌های دنیا رو به دست بیارید و همه باس‌های افسانه‌ای رو شکست بدین، اما این شما رو از سقوط کردن نجات نمی‌ده. خوشبختانه، سه تا وسیله در الدن رینگ می‌تونن مسیر شما رو کمی امن‌تر کنن، و طلسم Longtail Cat یکی از اون‌هاست. با اینکه این گردنبند نمی‌تونه شما رو از سقوط از ارتفاع ۲۰ متری نجات بده، اما خیالتون رو برای افتادن از ارتفاع‌های کم راحت می‌کنه.

کجا طلسم Longtail Cat در الدن رینگ پیدا کنیم؟

راهنمای به دست آوردن طلسم Longtail Cat در Elden Ring

برای پیدا کردن طلسم Longtail Cat در الدن رینگ، بازیکن‌ها باید به Liurnia of the Lakes بروند و از آکادمی Raya Lucaria که سیاهچاله اصلیه بازدیدن کنن. داخل این مکان عظیم، جوایز زیادی مخفی شده، ولی تو این مورد خاص، باید به اعماق این سازه باستانی برید و جسد کسی رو پیدا کنید که تو تلاشش برای غلبه بر جاذبه زمین شکست خورده.

محل مورد نظر شما کمی پایین‌تر از محل (Schoolhouse Classroom Site of Grace) قرار داره. مراحل رسیدن به اونجا رو براتون توضیح میدم:

  • به قسمت جنوب شرقی آکادمی Raya Lucaria برید و از محل (Debate Parlor Site of Grace) کمی به سمت شمال غرب حرکت کنید تا به Schoolhouse Classroom برسید.
  • این مکان رو به عنوان نقطه شروع در نظر بگیرید، به سمت راهرویی که به بیرون هدایت میشه برید و بعد به سمت راست، به طرف چرخ دنده غول پیکر بپیچید. به سمت چرخ دنده برید و اسکلت زنده‌ای که با مشعل جلوی راهتون رو گرفته رو بکشید.
  • روی لبه صخره بایستید و منتظر پلتفرمی بمونید که به عنوان آسانسور پایین میره.
  • حدود ۳۰ ثانیه طول میکشه، بعدش با Abductor Virgin روبرو میشید، یه دشمن فلزی بزرگ که نسبتا راحت شکست میخوره.
  • در نهایت، به سمت دیواری که در امتداد محور چرخش چرخ‌دنده قرار داره، یا به سمت راست (اگه رو به روی این سازه ایستادید) برید.
  • با نزدیک شدن به دیوار کریستالی، تقریبا بلافاصله طلسم Longtail Cat رو نزدیک جسدی تو علف‌های اون منطقه پیدا خواهید کرد.

حتما کسی با فهمیدن خاصیت جادویی این گردنبند، بدون اینکه از محدودیت‌هاش خبر داشته باشه، اون رو برداشته و از صخره پریده. چون طلسم Longtail Cat هر سقوطی تا ۱۹.۹ متر رو بی‌خطر می‌کنه، اما اگه از ارتفاع ۲۰ متر یا بیشتر سقوط کنید، مرگ حتمیه.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *