۰

چه انتظاراتی از فصل دوم Solo Leveling داریم؟

چه انتظاراتی از فصل دوم Solo Leveling داریم؟

فصل اول Solo Leveling به طرز باشکوهی به پایان رسید و طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که فصل دوم حتی بهتر باشد. داستان جذاب سونگ جین وو جامعه انیمه را تسخیر کرده است و حالا که ساخت فصل دوم Solo Leveling به طور رسمی تایید شده است، طرفداران سرانجام می‌توانند انتظار داشته باشند هیجان‌انگیزترین بخش‌های مانهوا را در قالب انیمه ببینند.

هرچقدر فصل اول Solo Leveling عالی باشد، طرفداران مانهوا قطعا موافق هستند که فصل اول، که تنها شامل ۱۲ قسمت بود، فقط بخش بسیار ابتدایی سفر جین وو را پوشش داده است و هیجان‌انگیزترین مبارزات هنوز در راه است. خوشبختانه، فصل دوم احتمالا نبردهای اکشن و چیزهای بیشتری را ارائه خواهد داد. اگر فصل آینده سرعت مشابهی را دنبال کند و تعداد قسمت‌های آن با فصل اول یکسان باشد، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که فصل دوم Solo Leveling فصول ۴۵ تا ۸۹ مانهوا را اقتباس کند.

چه انتظاراتی از فصل دوم Solo Leveling داریم؟

این بخش شامل پنج خط داستانی دیگر خواهد بود، از جمله: دروازه قرمز، قلعه شیطان، بازمحاسبه رتبه، دروازه انجمن شکارچیان و بازگشت به قلعه شیطان. همچنین، ممکن است با تیزری از جزیره ججو، که طرفداران بسیار منتظرش هستند، به پایان برسد.

از طرف دیگر، اگر فصل دوم ۲۴ قسمت کامل داشته باشد، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند فصل بعدی مانهوا را تا بازگشت جین وو به سیاه‌چال دوگانه اقتباس کند، که نقطه توقف ایده‌آلی دیگری به شمار می‌رود.

فصل دوم Solo Leveling شاهد تبدیل شدن جین وو به یک شکارچی رده‌ S خواهد بود

چه انتظاراتی از فصل دوم Solo Leveling داریم؟

فصل اول Solo Leveling توانست در طول پخش خود، سرعت ایده‌آلی را حفظ کند و مانهوا را با سرعتی حدود سه تا چهار فصل در هر قسمت اقتباس کند. در نتیجه، فصل اول موفق شد هفت خط داستانی اول را پوشش دهد و درست زمانی که جین-و بالاخره عنوان شغلی و قدرت‌های جدید احضار مردگان خود را به دست آورد، با یک نت فریبنده به پایان رسید. می‌توان گفت داستان درخشان Solo Leveling دقیقاً پس از به دست آوردن این قدرت‌ها توسط جین وو شروع می‌شود و با پررنگ‌تر شدن رمز و راز حول سیستم و هدف واقعی آن، داستان پیچیده‌تر می‌شود.

مهم‌تر از همه، قدرت جین-و از این به بعد شروع به اوج گرفتن می‌کند، زیرا او سرانجام برای جمع‌آوری مواد لازم برای ساختن آب مقدس زندگی برای مادرش بیمار، ماموریت قلعه شیطان را بر عهده می‌گیرد. با شکست دادن سگ نگهبان سربررس در فصل ۱، قلعه شیطان به وضوح یک کار طاقت‌فرسا و خطرناک است، اما به جین وو کمک می‌کند تا به سرعت سطح خود را بالا ببرد، به اندازه‌ای که جین-و در نهایت به یکی از شکارچیان کمیاب و قدرتمند رده‌ S در Solo Leveling تبدیل شود. همچنین، با قوی‌تر شدن جین وو، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند او با دروازه‌های قدرتمندتر و جانوران جادویی بیشتری روبرو شود، به خصوص زمانی که با اعضای انجمن شکارچیان وارد یک دروازه رده‌ A می‌شود.

فصل دوم Solo Leveling سرانجام قدرت‌های هیجان‌انگیز جدید جین وو را به نمایش خواهد گذاشت

چه انتظاراتی از فصل دوم Solo Leveling داریم؟

علاوه بر ارتقای سطح به طور تصاعدی و در نهایت ارزیابی مجدد رتبه‌اش، فصل دوم Solo Leveling همچنین سرانجام دامنه کامل قدرت‌های فرمانده سایه‌ جین وو را نشان خواهد داد، زیرا او به تدریج ارتش عظیم مردگان متحرک خود را می‌سازد. در حالی که مبارزات جین‌وو تا به حال به اندازه کافی هیجان‌انگیز بوده است، قدرت‌های احضار مردگان او او را به نیرویی غیرقابل توقف تبدیل می‌کند، به اندازه‌ای که او در نهایت به عنوان یک ارتش تک‌نفره شناخته می‌شود. فصل ۲ همچنین شروع به رمزگشایی از ریشه‌های واقعی قدرت‌های جین‌و و سیستم می‌کند که عمداً بسیاری از رازها را از او پنهان می‌کند.

با این گفته، فصل آینده شاهد به دست آوردن برخی از قوی‌ترین سربازان سایه‌ جین‌و مانند تانک، آیرون و تاسک خواهیم بود و طرفداران فقط می‌توانند امیدوار باشند که فصل دوم برای ۲۴ قسمت یا بیشتر تمدید شود تا بره محبوب، برهو، نیز در نهایت اولین حضور خود را داشته باشد. حمله جزیره ججو نویدبخش یکی از بهترین مبارزات کل مجموعه است و تمام قدرت‌های تازه یافته جین‌ وو را به طور کامل به نمایش می‌گذارد. با توجه به موفقیت عظیم Solo Leveling و طرفداران پرشور آن، آرک جزیره ججو همچنین می‌تواند به عنوان یک فیلم با اکران سینمایی عملکرد خوبی داشته باشد. با این حال، طرفداران به احتمال زیاد ترجیح می‌دهند این بخش زودتر از موعد اقتباس شود.

فصل دوم Solo Leveling ممکن است از فصل اول پیشی بگیرد

چه انتظاراتی از فصل دوم Solo Leveling داریم؟

با اطمینان می‌توان گفت که استودیو A-1 Pictures علی‌رغم دشواری بسیار زیاد، کار فوق‌العاده‌ای در جان بخشیدن به Solo Leveling انجام داده است. این استودیو موفق شده فراتر از انتظارات بالای طرفداران عمل کند و به احتمال زیاد در فصل دوم نیز همین رویه را ادامه خواهد داد، فصلی که ممکن است حتی بهتر از فصل اول باشد. در حالی که جین‌ وو قوی‌تر می‌شود، حریفانی که با آن‌ها روبرو می‌شود نیز چالش‌برانگیزتر از همیشه خواهند شد و نویدبخش مبارزات حتی تماشایی‌تری هستند که مطمئناً انیمه به خوبی آن‌ها را به تصویر خواهد کشید. انیمیشن فوق‌العاده این سریال نیز ممکن است با گذشت زمان حتی بهتر شود و باعث شود فصل بعدی Solo Leveling به اثری کاملاً ضروری برای تماشا تبدیل شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *