۰

بهترین تجهیزات برای مبارزه با ترمینیدها در Helldivers 2

بهترین تجهیزات برای مبارزه با ترمینیدها در Helldivers 2

Helldivers 2 دشمنان مختلفی دارد که تهدیدی برای ابر زمین هستند و بازیکنان باید برای آزادسازی سیارات آنها را شکست دهند. یکی از چالش‌برانگیزترین تهدیداتی که بازیکنان باید با آن مبارزه کنند، ترمینیدها هستند. ترمینیدها حشرات مزاحمی هستند که از شکارچیان و لاشخورها تا جیغ‌زن‌های پرنده و تایتان‌های صفراوی را شامل می‌شوند.

شکست دادن ترمینیدها در Helldivers 2 کار آسانی نیست، زیرا آنها فوق‌العاده سریع و قدرتمند هستند. آنها برای شکست دادن بازیکنان معمولاً از حملات تن به تن و هجوم گروهی استفاده می‌کنند که با توجه به تعداد زیادشان، از بین بردن آنها را حتی چالش‌برانگیزتر می‌کند. با این حال، داشتن یک ترکیب و تجهیزات متعادل می‌تواند تفاوت بین مردن و نجات ابر زمین باشد. در اینجا بهترین ترکیب و تجهیزات برای شکست دادن ترمینیدها در Helldivers 2 آورده شده است.

بهترین ترکیب و تجهیزات برای مبارزه با ترمینیدها در Helldivers 2

این ترکیب و تجهیزات بهترین کارایی را در همه زمینه‌ها ارائه می‌دهد، از نابود کردن حشرات غول‌پیکر زره‌پوش گرفته تا شکست دادن حشرات کوچک در فواصل نزدیک. بهترین تجهیزات به شرح زیر است:

دستهسلاح
سلاح اصلیSG-225 Breaker Shotgun
سلاح کمریP-19 Redeemer
نارنجکG-12 High Explosive
استراتژمEagle Cluster Bomb, Orbital Laser, Autocannon, RS-422 Railgun
بهترین تجهیزات برای مبارزه با ترمینیدها در Helldivers 2

این ترکیب برای نابود کردن لانه حشرات، کشتن Shrieker ها و لانه‌های آنها و گروه‌های ترمینید ایده‌آل است. تفنگ SG-225 بریکر قابلیت از بین بردن اکثر حشرات کوچک و متوسط با یک شلیک، به خصوص با نشانه‌گیری روی نقطه ضعف آنها را دارد و به همین دلیل سلاح اصلی ایده‌آل محسوب می‌شود. همچنین این سلاح در فاصله نزدیک می‌تواند به حشرات غول‌پیکر آسیب جدی وارد کند.

سلاح P-19 ردیمر تپانچه‌ای عالی برای کشتن حشرات در حال خزیدن است. این تپانچه با سرعت تیراندازی بالا به شما امکان سرکوب ترمینیدها با آتش در فاصله نزدیک را می‌دهد. اگر مهمات سلاح اصلی شما تمام شد، برای از بین بردن حشرات باقی‌مانده به P-19 ردیمر میتوانید تعویض کنید.

از نظر نارنجک، شما به یک ماده منفجره قدرتمند مانند نارنجک انفجاری G-12 نیاز دارید که بتواند با یک انفجار، گروه‌های حشرات را نابود کند. به خاطر داشته باشید که ترمینیدها از حملات گروهی برای غلبه بر نیروهای هل‌دایور و شکست آنها استفاده می‌کنند، بنابراین تجهیز خود به نارنجک‌هایی که بتوانند آنها را ظرف چند ثانیه از بین ببرند برای بقا ضروری است.

در مورد استراتژم‌ها، شما باید چهار استراتژم قدرتمند را تجهیز کنید که بتوانند به راحتی شکاف‌های حشرات را ببندند. این کار باعث می‌شود که وسط ترمینیدها غرق نشوید. لیزر مداری، بمب خوشه‌ای‌ایگل، تفنگ لیزری RS-422 و توپ اتوماتیک گزینه‌های پیشنهادی ما هستند. Helldivers 2 دارای مجموعه‌ای عالی از استراتژم‌ها است، به این معنی که بسته به سبک بازی و ترجیح شما، انتخاب هر کدام از آنها می‌تواند مفید باشد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *