۰

بهترین لود اوت برای Automaton در Helldivers 2

بهترین لود اوت برای Automaton در Helldivers 2

بهترین لود اوت برای Automaton در Helldivers 2

Helldivers 2 دشمنان زیادی دارد که بازیکنان برای نفوذ به سیارات آنها باید آنها را شکست دهند. اتومیتون‌ها از چالش‌برانگیزترین دشمنان هستند، زیرا این ربات‌های وحشیانه بارانی از گلوله شلیک می‌کنند و فرار یا زنده ماندن در مقابل آنها تقریبا غیرممکن است. برخی از اتومیتون‌ها قدرتمند و عظیم‌الجثه هستند و برای شکست دادن آنها به سلاح‌هایی نیاز دارید که آسیب زیادی وارد کند.

قبل از فرود آمدن روی هر سیاره‌ی اتومیتون‌ها، داشتن بهترین تجهیزات و سلاح حیاتی است. بهترین ترکیب سلاح و تجهیزات به شما این اطمینان را می‌دهد که بتوانید بدون کشته شدن، گروه‌های اتومیتون‌هایی را که به سمت شما و هم‌تیمی‌هایتان حمله می‌کنند، از پا درآورید. در ادامه، بهترین ترکیب سلاح و تجهیزات برای مقابله با اتومیتون‌ها را معرفی می‌کنیم که تضمین‌کننده‌ی بقای شماست.

بهترین ترکیب سلاح و تجهیزات برای مقابله با اتومیتون‌ها در Helldivers 2

بهترین لود اوت برای Automaton در Helldivers 2

بهترین ترکیب سلاح و تجهیزات برای اتومیتون‌ها در Helldivers 2 باید تمام انواع مبارزات و رویارویی‌های احتمالی با دشمن را پوشش دهد، از برد نزدیک گرفته تا برد دور. این یعنی شما به استراتژی‌های مرگبار، برجک‌ها، سلاح‌های نفوذ به زره و مهمات زره کافی نیاز دارید. در ادامه، بهترین ترکیب سلاح و تجهیزات برای موفقیت همه‌جانبه در Helldivers 2 آورده شده است:

دستهسلاح
سلاح اصلیPLAS-1 Scorcher
سلاح کمریP-19 Redeemer
نارنجکG-23 Stun
استراتژمEagle 500kg Bomb, Recoilless Rifle, Shield Generator Pack, Eagle Airstrike, و Orbital Laser

این ترکیب به شما طیف وسیعی از استراتژی‌های مبارزه برای دستیابی به موفقیت نهایی ارائه می‌دهد. تفنگ پلاسما (PLAS-1 Scorcher) را می‌توان در برد متوسط زمانی که اتومیتون‌ها به سمت شما حمله می‌کنند، استفاده کرد. این سلاح اصلی فوق‌العاده‌ای برای نابودی اتومیتون‌های کوچک‌تر با زره سبک یا متوسط است. به سادگی به نقاط ضعف اتومیتون‌ها شلیک کنید تا آنها را از پا درآورید.

تفنگ (P-19 Redeemer) برای درگیری‌های نزدیک با اتومیتون‌ها ایده‌آل است. بنابراین، اگر خود را در محاصره‌ی این ربات‌های وحشیانه‌ای دیدید که قصد بریدن شما با تیغه‌هایشان دارند، به سادگی به تفنگ (P-19 Redeemer) تعویض کنید، شاید بتوانید فرار کنید.

گاهی اوقات، تعداد زیادی از اتومیتون‌ها به سمت شما حمله می‌کنند و سلاح‌های اصلی و کمری شما برای شکست دادن همه آنها کافی نخواهد بود. در این صورت، نارنجک G-23 سلاحی ایده‌آل برای منفجر کردن گروهی از ربات‌ها است و به شما این امکان را می‌دهد که فرار کرده و با یک محرک سلامتی خود را بازیابید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *