۰

راهنمای به دست آوردن آیتم های Lantern Trial در فورتنایت

راهنمای به دست آوردن آیتم های Lantern Trial در فورتنایت

فورتنایت در حال برگزاری رویداد “Lantern Trial” است و این رویداد تا ۱۰ آوریل ادامه خواهد داشت. این رویداد در تاریخ ۱۰ مارس آغاز شد، اما به جز انتشار لباس‌های انور و نورا، از هفته دوم مارس اتفاق خاصی نیفتاده است. با نزدیک‌تر شدن به پایان رویداد، کمپانی اپیک گیمز “Lantern Trial” را منتشر کرد که به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا با تکمیل ماموریت‌ها، جوایز رایگان به دست آورند.

اگر طرفداران علاقه‌مند به نحوه شرکت در “Lantern Trial” و باز کردن هدایای رایگان فورتنایت هستند، به جای درستی آمده‌اند، زیرا این راهنما به شما نشان می‌دهد که دقیقاً چگونه می‌توانند این کار را انجام دهند.

راهنمای به دست آوردن آیتم های Lantern Trial در فورتنایت

چگونه در Lantern Trial شرکت کنیم؟

با اینکه انجام Lantern Trial تنها در فورتنایت ممکن است، اما آن‌ها مجموعه‌ای از ماموریت‌های درون بازی نیستند. برای شرکت در آن، بازیکنان باید مراحل زیر را دنبال کنند:

  1. به وبسایت رسمی Lantern Trial مراجعه کنید.
  2. با حساب کاربری اپیک گیمز خود وارد شوید.
  3. با زنده ماندن در طوفان‌ها، نشان کسب کنید.
  4. با بدست آوردن نشان‌ها، جوایز را آنلاک کنید.

بازیکنان باید مطمئن شوند که حساب کاربری اپیک گیمز خود را به صفحه Lantern Trial متصل کرده‌اند، زیرا این تنها راه برای پیگیری آمار بازی آن‌هاست. هر بار که بازیکن در فورتنایت از ۵ طوفان جان سالم به در ببرد، یک نشان دریافت می‌کند.

بازیکنان می‌توانند با استفاده از وبسایت، روند پیشرفت خود را بررسی کنند؛ به این ترتیب، می‌توانند تعداد نشان‌هایی که آنلاک کرده‌اند و تعداد نشان‌های مورد نیاز برای دریافت جایزه نهایی، پیک اکس Nightblade را، زیر نظر داشته باشند.

راهنمای به دست آوردن آیتم های Lantern Trial در فورتنایت

جوایز Lantern Trial

بازیکنان در فورتنایت فرصت دارند تا سه جایزه را به صورت رایگان دریافت کنند. آن‌ها فقط با ثبت‌نام ، اسپری Disco Baller و یک نشان را آنلاک خواهند کرد. با این حال، دو جایزه دیگر، یعنی پیک اکس و اسکین سلاح، تنها در صورتی قابل دریافت هستند که بازیکن نشان‌ها را به دست آورد، به این معنی که آن‌ها باید فورتنایت بازی کنند و از تعداد قابل توجهی از طوفان‌ها جان سالم به در ببرند.

برای به دست آوردن اسکین سلاح Moonlit Peace در فورتنایت، بازیکنان باید شش نشان را آنلاک کنند، به این معنی که باید از ۲۵ طوفان جان سالم به در ببرند. پس از انجام این کار، آن‌ها باید برای دریافت جایزه بعدی به بقا در طوفان ادامه دهند، زیرا برای این کار به مجموعاً ۱۱ نشان نیاز است. برای به دست آوردن پیک اکس Nightblade در فورتنایت، بازیکنان باید از ۵۰ طوفان جان سالم به در ببرند.

Lantern Trial فورتنایت در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۴، به پایان می‌رسد. پس از آن، این چالش ها و جوایز دیگر در دسترس نخواهند بود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *