۰

بازی Hollow Knight: Silksong در کره جنوبی رتبه بندی شد

بازی مورد انتظار Hollow Knight: Silksong ساخته‌ی Team Cherry به تازگی سروصدای زیادی به پا کرده است. دلیل این جنجال، راه‌اندازی ناگهانی صفحه‌ی این بازی در فروشگاه ایکس باکس و دریافت رده‌بندی سنی از ESRB می‌باشد. اگر این موارد برای اعلام قریب‌الوقوع عرضه‌ی بازی کافی نیست، این عنوان سبک مترویدونیا که مدت‌هاست مورد انتظار است، رده‌بندی سنی “۱۲+” را در کره جنوبی دریافت کرده است.

بازی Hollow Knight: Silksong

نکته‌ی جالب این است که کمیته‌ی رده‌بندی و مدیریت بازی‌های کره جنوبی (GRAC) در تاریخ ۲۰ فوریه‌ی ۲۰۲۴ به این بازی رده‌بندی سنی داده است. با در نظر گرفتن رده‌بندی سنی اخیر ESRB، به نظر می‌رسد خبرهای تازه‌ای در راه باشد. اینکه آیا این خبر شامل اعلام تاریخ انتشار، نمایش گیم‌پلی جدید یا صرفاً یادآوری‌ای برای عرضه‌ی بازی است، هنوز مشخص نیست.

Hollow Knight: Silksong که در ابتدا قرار بود به‌عنوان بسته‌ی الحاقی برای Hollow Knight عرضه شود، در فوریه‌ی ۲۰۱۹ به‌عنوان یک بازی مستقل برای نینتندو سوییچ و کامپیوتر معرفی شد. این بازی شامل یک قلمروی جدید با شخصیت اصلی Hornet، چندین نوع دشمن جدید، باس‌فایت‌ها، ماموریت‌های فرعی و موارد دیگر می‌شود. با گذشت زمان، عرضه‌ی این بازی برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس/اس تایید شد و حتی قرار است در روز اول عرضه‌ برروی سرویس گیم‌پس در دسترس باشد.

بازی Hollow Knight: Silksong

این بازی در ابتدا توسط مایکروسافت برای عرضه تا ژوئن ۲۰۲۳ تبلیغ شده بود، اما عرضه‌ی آن به تعویق افتاد. Team Cherry هنوز تاریخ انتشار رسمی را تایید نکرده است، اما با وجود تمام این رده‌بندی‌های سنی، هر احتمالی وجود دارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *