۰

دلیل عدم استفاده ساسوکه از Rinnegan خود در Boruto چیست؟

دلیل عدم استفاده ساسوکه از Rinnegan خود در Boruto

ساسکه با چشم رینگان قدرتمند خود، که به او قدرت‌های خداگونه می‌بخشید، یکی از قدرتمندترین نینجاهای دنیای ناروتو بود. با این حال، در سری بوروتو، او به نظر یک شینوبی بسیار کم‌خطرتر تبدیل شده که به ندرت از توانایی‌های چشمی‌اش استفاده می‌کند، اما دلایل خوبی برای این موضوع وجود دارد.

در پایان خط داستانی ناروتو شیپودن، ساسکه به بالاترین سطح شناخته‌شده از قدرت در قبیله اوچیها و ارتقای قابل توجهی به لطف حکیم شش مسیر دست یافته بود. این ارتقاء می‌توانست بسیاری از مشکلات را حل کند و آغازگر بسیاری از مسائل دیگر باشد.

Sharingan چشم‌های نمادین و مرگبار مجموعه ناروتو هستند که اعضای بااستعداد قبیله اوچیها می‌توانند آن‌ها را بیدار کنند. این چشم‌ها چندین قابلیت را در اختیار فرد قرار می‌دهند که به بدنام شدن این قبیله در مبارزه و گنجوتسو کمک کرده است، اما بعداً قدرت بزرگ‌تری به داستان معرفی می‌شود: چشم‌های رینگان.

دلیل عدم استفاده ساسوکه از Rinnegan خود در Boruto

رینگان تکامل نهایی Sharingan است، اما تنها دو انسانی که با موفقیت آن‌ها را ظاهر کرده‌اند مادارا و ساسکه هستند. آن‌ها با ترکیب چاکرای سنجو و اوچیها آشکار می‌شوند، کاری که ساسکه با کمک حکیم شش مسیر و کابوتو انجام داد، کسی که اوچیهای جوان را در طول آرک جنگ با استفاده از سلول‌های هاشیراما سنجو درمان کرد. با این حال، مشکلاتی که این چشم‌ها ایجاد کرده‌اند، ممکن است دلیل مهمی باشد که چرا ساسکه در سال‌های بزرگسالی خود زیاد از رینگان استفاده نمی‌کرد.

خطرناک ترین چشم جهان می‌تواند دردسرساز شود

دلیل عدم استفاده ساسوکه از Rinnegan خود در Boruto

با تنها یک چشم رینگان، ساسکه به تمام توانایی‌هایی که شخصیت‌هایی مثل پین و مادارا داشتند دسترسی ندارد. با این حال، توانایی ساسکه در تله پورت، کنترل گرانش و حتی جذب چاکرا، چندین بار اوضاع را نجات داده است. مجموعه بوروتو مجبور شده است تا به طور قابل توجهی اثربخشی این شینوبی افسانه‌ای را کاهش دهد، در غیر این صورت بسیاری از مشکلات سری خیلی سریع حل می‌شدند. با این حال، به جز صرفا راحتی پیشبرد داستان، ساسکه دلایل بیشتری برای عدم استفاده از توانایی‌های رینگان خود دارد.

پس از اینکه ناروتو در بهترین مبارزه ناروتو شیپودن، ساسکه را مجبور به پذیرش شکست می‌کند، این اوچیهای جوان قول می‌دهد به کونوها کمک کند، کاری که چشم‌های رینگان قبلا انجام نداده بودند. اعمال گذشته کاربران رینگان مانند مادارا و پین، آسیب‌های قابل توجهی به کونوها وارد کرد، مانند نابودی دهکده توسط پین و تمام هرج و مرجی که مادارا در طول جنگ چهارم شینوبی به وجود آورد. شاید ساسکه تمایلی به استفاده بیشتر از رینگان خود نداشته است، چشمی که باعث غم و اندوه شدیدی برای شهرش و بسیاری از شینوبی‌های دهکده‌های دیگر شده است.

علاوه بر رد عاطفی چشم‌های رینگان که برای جهان این همه عذاب به همراه داشته، ساسکه ممکن است از استفاده از این چشم افسانه‌ای برای جلب توجه به خودش و دهکده‌اش خودداری کند. بسیاری از سربازان در طول جنگ چهارم جان خود را از دست دادند، که برخی از آن‌ها به دست کاربران رینگان کشته شدند. دیدن شینوبی‌ای مانند ساسکه که از این چشم استفاده می‌کند، می‌تواند در بین بازماندگان یا اعضای خانواده کسانی که جان خود را از دست داده‌اند، احساس خصومت ایجاد کند.

آرک اول ناروتو به اشتباه هاکو را به عنوان یک عضو از گروه پردازش جسد در آنبو معرفی کرد. اعضای این گروه نینجا، بدن نینجاهای قدرتمند مفقود شده را پیدا کرده و از بین می‌برند تا قبل از اینکه اعضای بدن آن‌ها، مانند چشم‌های اوچیها، به سرقت رفته و برای به دست آوردن رازهای موجود در بدن شینوبی فروخته شود. محتمل‌ترین دلیل اینکه ساسکه به ندرت از چشم رینگان خود در ماموریت‌ها استفاده می‌کند، اجتناب از جلب توجه یا شروع دردسر با دیگران است، زیرا ممکن است برخی اوچیها را به عنوان یک هدف ببینند.

برای هیجان‌انگیزتر کردن بوروتو، توانایی‌های ساسوکه نیاز به ضعیف شدن داشتند

دلیل عدم استفاده ساسوکه از Rinnegan خود در Boruto

ساسکه، متأسفانه، در یکی از پرتنش‌ترین بخش‌های سری بوروتو، چشم رینگان خود را از دست داد. با این حال، قبل از آن، او تنها از این چشم برای ایجاد پورتال‌های محدود و جابجایی مکان بدنش با چیزی در محدوده دیدش استفاده می‌کرد. در حالی که این توانایی‌ها حیاتی بودند و زمینه را برای برخی حملات تیمی فوق‌العاده با شخصیت‌هایی مانند ناروتو و بوروتو فراهم می‌کردند، اما به هیچ وجه به پای کارهایی که ساسکه در نبردهای نهایی‌اش مقابل مادارا و ناروتو انجام داد، نمی‌رسند.

هر دو ناروتو و ساسکه در پایان سری ناروتو چنان قدرتمند شدند که خلق شخصیت‌های منفی جذاب برای به چالش کشیدن آن‌ها در سری دنباله کار دشواری بود. دلایل اینکه ساسکه خیلی از رینگان خود استفاده نمی‌کرد، حدسی هستند. با این حال، به احتمال زیاد سری بوروتو می‌خواست به نسل بعدی زمان درخشش بدهد، درخششی که ساسکه به راحتی می‌توانست آن را بدزدد، اگر از تمام قدرت‌هایی که در سری ناروتو نشان داده بود به طور کامل استفاده می‌کرد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *