۰

بررسی قسمت آخر فصل اول انیمه Solo Leveling

بررسی قسمت آخر فصل اول انیمه Solo Leveling

با بررسی قسمت آخر فصل اول انیمه Solo Leveling با کنترل امجی همراه باشید.

Solo Leveling یک مجموعه مهیج بر اساس رمان اینترنتی نویسنده چوگونگ و وب‌تون تصویرگر دوبو است. در این انیمه‌ی فانتزی، سانگ جین-وو، شکارچی سخت‌کوش رده‌ E، به همراه متحدانش با هیولاهایی از دنیای دیگر که دنیای ما را تهدید می‌کنند، مبارزه می‌کند. جین-وو به‌عنوان یک شکارچی ضعیف و پایین‌رتبه، به سختی از پسِ یورش‌ها برمی‌آید، اما همیشه موفق می‌شود زنده بماند. یک روز سرنوشت‌ساز در یک سیاه‌چال تاریک، همه چیز تغییر می‌کند…

خب، این هم از قسمت آخر فصل؛ پس بیایید راجع به همه‌ی اتفاقاتی که افتاد صحبت کنیم!

پژواک (Echoes)

بررسی قسمت آخر فصل اول انیمه Solo Leveling

وضعیت برای جین-وو وخیم به نظر می‌رسد. او توسط دشمنان احاطه شده و سنگ تله پورتش هم در دسترس نیست، شاید این پایان او باشد. اما جین-وو هرگز تسلیم نمی‌شود. او تا جایی که می‌تواند با مشت‌های خونین و خراشیده با آن‌ها مبارزه می‌کند. ناگهان صداهایی از گذشته در راهروهای سیاه‌چال طنین‌انداز می‌شود، او را ضعیف‌ترین شکارچی خطاب کرده و به تسلیم شدن تشویق می‌کنند. جین-وو پاسخی نمی‌دهد، اما یک صدا او را به نفس‌نفس زدن می‌اندازد: صدای خودش، سایه‌ای از کسی که زمانی بود.

در جای دیگری، رئیس گو از انجمن شکارچیان منتظر خبر از جزیره‌ی ججو است. او به وو جین-چول اشاره می‌کند که بسیاری از شکارچیانی که از یورش‌های قبلی در آنجا جان سالم به در برده‌اند، هنوز هم از نظر روحی آسیب‌دیده‌اند. او می‌گوید برای بقا، همه‌ی شکارچیان باید بر زخم‌های گذشته‌شان غلبه کنند.

در سیاه‌چال تغییر شغل، سایه‌ی جین-وو، جین-ووی واقعی را مسخره می‌کند. جین-وو که حواسش پرت می‌شود، ضربه‌ی سنگینی از یک جانور زره‌پوش جادویی دریافت می‌کند. در حالی که بینایی‌اش در لبه‌ی بیهوشی تار می‌شود، پیامی از سیستم با هشدار عدم تکمیل ماموریت روزانه ظاهر می‌شود. شمارش معکوس ثانیه‌ها تا انتقال او به منطقه‌ی مجازات را نشان می‌دهد.

تمام شدن وقت (Time Out)

بررسی قسمت آخر فصل اول انیمه Solo Leveling

گرماي دلپذير خورشيد منطقه‌ي مجازات، آرامش خوشايندي است. بيرون از سیاه‌چال تغيير شغل، جين-وو مي‌تواند با معجون‌هايي که از فروشگاه بازي خريده، خستگي‌اش را برطرف کند. با اين حال، امتياز سلامتي او براي استفاده از معجون‌ها خيلي پايين است، پس بايد براي بهبود يا بالا رفتن سطح براي به دست آوردنشان، صبر کند. درست در همين حين، سه هزارپاي عظيم صحرا ظاهر مي‌شوند و جين-وو لبخند مي‌زند. زمان بالا بردن لول است. او با خود مي‌گويد تا زماني که قوي‌تر شود، درد مهم نيست.

در جاي ديگري، سانگ جين-چول نيمه‌هاي شب از خواب بيدار مي‌شود و متوجه مي‌شود که برادرش جين-وو هنوز به خانه نيامده است. او با خودش فکر مي‌کند که آيا او دوستی پيدا کرده است، اما بعد تصميم مي‌گيرد که به هيچ وجه امکان ندارد. با به خواب رفتن، جين-چول اميدوار است که او امروز بتواند به جلسه اولياء و مربيان مدرسه برسد.

آماده‌سازی (Gearing Up)

بررسی قسمت آخر فصل اول انیمه Solo Leveling

چوی جونگ و تیم شکارچیانش به حریم هوایی جزیره‌ی ججو نزدیک می‌شوند. خلبان با تعجب تیم، مانا را از آب‌های زیرین تشخیص می‌دهد.

در سیاه‌چال تغییر شغل، جین-وو به جای دست‌هایش از تیغه‌ی جدیدش لذت می‌برد، اما هنوز هم دشمنان زره‌پوش زیادی وجود دارند. او متوجه می‌شود که جانوران جادویی نوع جادوگر، نوع شوالیه را به عنوان سلاح احضار می‌کنند و جادوگران هدف واقعی او هستند. جین-وو به سرعت کار سه نفر از آن‌ها را تمام می‌کند، و سه نفر باقیمانده یک گولم عظیم‌الجثه را احضار می‌کنند. او جادوگران را نابود می‌کند و گولم را نیز از بین می‌برد.

تکمیل ماموریت (Quest Complete)

بررسی قسمت آخر فصل اول انیمه Solo Leveling

جین-وو نفسی تازه می‌کند و در همین هنگام یک اعلان از سیستم ظاهر می‌شود که به او اطلاع می‌دهد چهار ساعت و نیم دوام آورده است. ماموریت تغییر شغل کامل شد. سیستم بر اساس عملکرد و سبک مبارزه‌ی انفرادی او، مناسب‌ترین شغل برای جین-وو را «احضارکننده مردگان» (necromancer) تعیین می‌کند که توانایی فراخواندن یک ارتش سایه‌ای را دارد. جین-وو با وحشت از تبدیل شدن به یک کاربر جادو در حالی که به عنوان یک قاتل مبارزه کرده است، اولین غریزه‌ی او رد کردن تغییر شغل است.

سیستم به او هشدار می‌دهد که احضارکننده مردگان یک کلاس پنهان است و از او می‌خواهد که رد کردن خود را تایید کند. جین-وو با تامل در سالن تخت قدم می‌زند. او متوجه می‌شود که جادوگرانی که به تازگی شکست داده بود از نوعی توانایی مشابه استفاده می‌کردند. دیگر به صورت تک نفره سطح خود را بالا نمی‌برد، که این یک مزیت بزرگ است. جین-وو تغییر شغل به احضارکننده مردگان را می‌پذیرد… اما کار سیستم هنوز تمام نشده است.

برخیز (Arise)

بررسی قسمت آخر فصل اول انیمه Solo Leveling

اعلان‌هایی یکی پس از دیگری مقابل جین‌وو ظاهر می‌شوند. به دلیل اینکه او مدت زیادی در مرحله‌ی آخر دوام آورد و تمام دشمنان را شکست داد، کلاس احضارکننده مردگان به «ارباب سایه‌ها» ارتقا یافته است. برای استخراج سایه و قرار دادن آن برای ارتش خود، جین‌وو باید کلمه‌ی فرمان «برخیز» را به زبان بیاورد. او ۳۰ سرباز سایه‌ای را فرامی‌خواند، که حداکثر تعداد مجاز برای این مهارت است. با این حال، استخراج سایه می‌تواند بسته به قدرت هدف و زمانی که شکست خورده است، با شکست مواجه شود. جین‌وو متوجه می‌شود که یک دشمن دیگر در نزدیکی او وجود دارد که می‌تواند برای افزودن به ارتش سایه‌هایش امتحان کند: ایگرس خون‌آلود.

جین‌وو دو بار به فرمانده‌ی شوالیه‌ها دستور می‌دهد که برخیزد و شکست می‌خورد. فقط یک تلاش باقی مانده است. شکارچی با سخنرانی پرشور از ایگرس می‌خواهد که به او ملحق شود و بجنگد تا به جای نگهبانی از یک تخت خالی، برای کسی مبارزه کند. فرمانده‌ی شوالیه‌ها برمی‌خیزد.

در حالی که رئیس گو طلوع خورشید را تماشا می‌کند، به وو می‌گوید که آرزوی بیدار شدن یک شکارچی جدید را دارد، کسی که بر خلاف تمام انتظارات، به نوری هدایت‌گر برای مبارزه‌ی بشریت تبدیل شود.

ایگرس به صفوف ارتش سایه‌ها می‌پیوندد و آن‌ها در مقابل جین‌وو زانو می‌زنند.

پس از تیتراژ پایانی فصل، هلیکوپتر در جزیره‌ی ججو فرود آمده است. چوی با دیدن جانور جادویی که او و شکارچیانش شکست داده‌اند، وحشت‌زده می‌شود. مورچه‌های غول‌پیکری که سه سال پیش با آن‌ها روبرو شدند، حالا بال دارند. آن‌ها تکامل یافته‌اند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *