۰

چرا جزیره کاتالینا در The Last of Us 3 احتمالا نقش مهمی را ایفا می کند

جزیره کاتالینا در The Last of Us 3

با اینکه حالا تأیید شده است که ایده کلی برای داستان بازی The Last of Us 3 وجود دارد، به شدت محتمل است که جزیره کاتالینا نقش مهمی در این بازی ایفا کند. اگرچه The Last of Us 3 هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد، حضور جزیره کاتالینا با توجه به اتفاقات بازی قبلی تقریباً قطعی به نظر می رسد.

این مکان هرگز به طور رسمی در The Last of Us 2 نمایش داده نشد، اما جزیره کاتالینا نقش مهمی در داستان ابی داشت. در نزدیکی پایان بازی، طی بخش سانتا باربارا، ابی و لو به زیرزمینی می روند و یک رادیو پیدا می کنند. با خوشحالی، رادیو سیگنالی را از گروهی به اصطلاح کرم شب تاب (Fireflies) دریافت می کند که مقر جدیدی در جزیره کاتالینا ایجاد کرده اند. به لطف حمله ناگهانی گروه Rattler که مانع رسیدن ابی و لو به پناهگاه جدیدشان شد، این جزیره هرگز در بازی دیده نشد. با این حال، تغییر ساده ای در صفحه منوی بازی پس از تکمیل داستان، به رسیدن ابی و لو به مقصدشان اشاره می کند.

جزیره کاتالینا ممکن است در The Last of Us 3 بازگردد

جزیره کاتالینا در The Last of Us 3

پس از تکمیل بازی، صفحه منوی بازی تغییر می کند. در ابتدا، صفحه منوی بازی قایقی قدیمی را در آب خاکستری و غم انگیز نشان می داد، اما پس از اتمام بازی، صفحه منوی بازی به قایقی تغییر می کند که در ساحل مکانی شبیه به جزیره کاتالینا به گل نشسته است. پایان بازی The Last of Us 2 نشان داد که ابی و لو با قایق حرکت می کنند، به احتمال زیاد به سمت جزیره کاتالینا، و این تغییر در صفحه منوی بازی نشان می دهد که آنها موفق شده اند.

نقش جزیره کاتالینا اگر ابی و لو واقعاً به سلامت به جزیره کاتالینا رسیده باشند، The Last of Us 3 چاره ای جز کاوش بیشتر در سفر آنها ندارد. رابطه‌ای که این دو در طول وقایع Last of Us 2 شکل دادند فوق‌العاده جذاب بود، و حیف است که استودیو ناتی داگ آن را دنبال نکند. اگر ابی زنده باشد، به احتمال زیاد The Last of Us 3 دوباره بین داستان‌ها جابجا خواهد شد و نگاهی عمیق‌تر به زندگی در جزیره کاتالینا هیجان‌انگیز خواهد بود.

زندگی در جزیره کاتالینا

جزیره کاتالینا در The Last of Us 3

پیام رادیویی که ابی و لو در زیرزمین سانتا باربارا دریافت کردند بسیار امیدوارکننده بود و ادعا می کرد که گروه جدید کرم شب تاب (Fireflies) در تعداد در حال رشد است و به نظر می رسد در جزیره رونق گرفته اند. اگر پیام رادیویی واقعی باشد، دیدن اینکه ابی و لو چگونه با زندگی در جزیره‌ای پررونق سازگار می‌شوند، تضاد جالبی با زندگی قبلی‌شان که پر از قوانین سفت و سخت و خطر بود، ایجاد می کند.

داستان دنیای بازی آخرین بازمانده از ما یکی از جذاب ترین داستان هایی است که در بازی های مدرن جان گرفته است و جزیره کاتالینا فرصت های بیشتری را برای یادگیری در مورد کرم شب تاب و نحوه ی زنده ماندن آن ها در میان تمام این هرج و مرج فراهم می کند.

داستان ابی و لو ادامه دارد

Last of Us هنوز نمی تواند داستان ابی را رها کند، زیرا دیدن اینکه وقایع بازی گذشته او را چگونه شکل داده است، جذاب خواهد بود. پس از مبارزه نهایی بین ابی و الی در انتهای The Last of Us 2، ابی به الی پیشنهاد داد تا با آنها برود، اما این پیشنهاد رد شد. اگرچه ابی می‌دانست که مسئول آزار دادن الی به روش‌های وحشتناکی بوده است، اما او همچنان در آخر به الی کمک کرد و نشان داد که وقایعی که پشت سر گذاشته بود، شروع به تغییر او کرده است.

یکی از مهم‌ترین تم‌های The Last of Us 2 این است که انتقام در نهایت چقدر پوچ است، و ابی اکنون این را می‌داند، بنابراین جالب است که ببینیم او چگونه با زندگی کردن با این دانش کنار می‌آید. اگرچه این شخصیت در زمان عرضه بازی بسیار بحث برانگیز بود، اما زمان نشان داده است که او چه شخصیت فوق العاده نوشته شده ای است. پیچیدگی ابی او را واقعاً جذاب می کند و رسیدن او به جزیره کاتالینا (طبق حدس) نشان می دهد که این جزیره یک محیط اصلی در The Last of Us 3 خواهد بود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *