۰

خرید سی پی برای کالاف؛ بخریم یا نه؟

بازی کال آف دیوتی از آن دسته بازی‌های موبایلی است که میلیون‌ها گیمر را مجذوب خودش کرده است و هر روز میلیون‌ها نفر به آن سرگرم می‌شوند. برای انجام این بازی، فقط به اینترنت و موبایل نیاز دارید؛ البته اکثر گیمرهای حرفه‌ای با خرید سی پی و خرج کردن آن برای ارتقای سلاح‌ها، شخصیت‌ها و پوسته‌های هیجان‌انگیز به پیشرفت در بازی‌ سرعت می‌دهند. در این مقاله، به شما خواهیم گفت که Cp چقدر برای پیشرفت بازی کالاف اهمیت دارد و آیا باید آن را بخرید یا خیر؟

چرا سی پی بخریم؟

کالاف دیوتی یک بازی موبایلی رایگان است؛ اما کمپانی اکتیویژن، در سال‌های اخیر و با توجه به استقبال میلیونی کاربران، سیاست‌های کسب درآمد خود را از این بازی کاملا تغییر داد. حالا در فروشگاه کالاف دیوتی، آیتم‌های بیشتری وجود دارد که برای به دست آوردن آنها باید سی پی خرج کنید. البته، قبل از خرید cp کالاف باید به سطحتان در بازی و سبک بازی کردنتان توجه بیشتری داشته باشید، گاهی برای داشتن عملکرد بهتر در بازی، نیازی به خرید سی پی نیست.

کی سی پی بخریم؟

ممکن است تصور کنید قیمت سی پی کالاف موبایل که چندان بالا نیست؛ پس می‌توانم به محض شروع بازی و در همان سطوح ابتدایی با خرید CP سرعت پیشرفتم را بالا ببرم. اما این اصلا ایده مناسبی نیست و هزینه کردن برای سی پی در این موقعیت تأثیر چندانی ندارد؛ در عوض بهتر است روزها یا حتی چند هفته اول که هنوز حرفه‌ای نشده‌اید، بدون خرید آیتم‌های درون‌برنامه‌ای، بازی را پیش ببرید تا تکنیک‌ها را به خوبی یاد بگیرید. سپس می‌توانید با خرید CP و به دست آوردن تمام آیتم‌های جذاب، به بهترین پلیر این بازی هیجان‌انگیز تبدیل شوید.

توجه داشته باشید که مهم‌تر از خرید سی پی کالاف، نحوه استفاده از آن است. گاهی اوقات بعضی گیمرها، آیتم‌هایی را خریداری می‌کنند که ارزش چندانی ندارد؛ یعنی به پیشرفت بازی کمکی نمی‌کند و فقط پولشان را هدر می‌دهند. بنابراین، اگر هنوز زیر و بم بازی را یاد نگرفته‌اید، سی پی را الکی خرج نکنید. پس از اینکه مدتی بازی کردید و با ترفند، مأموریت‌ها و مراحل بازی کالاف دیوتی آشنا شدید، سی پی بخرید و آن را طوری که در ادامه شرح داده‌ایم خرج کنید.

با سی پی چه بخریم؟

سی پی برای پیشرفت بازی کالاف یک طرف ماجرا است و چطور سی پی را خرج کنید، طرف دیگر. پس از اینکه تصمیمتان برای خرید پول رایج این بازی هیجان‌انگیز قطعی شد، برای نحوه استفاده از آن هم برنامه درستی داشته باشد. بهتر است در هر فصل، آیتم‌هایی که ارزش بیشتری دارند را خریداری کنید. اما چطور بفهمیم که یک آیتم ارزش دارد؟ این آسان است؛ کافیست راهکارهای زیر را پیش بگیرید.

پس از خرید سی پی وارد یکی از شبکه‌های اجتماعی مربوط به بازی CoD یا همان Call of duty شوید. مسلما یک کامیونیتی متشکل از گیمرهای ایرانی، بهتر به دردتان می‌خورد. اما اگر زبان انگلیسی‌تان قوی است وارد گروه‌ها و کانال‌های خارجی شدن هم خالی از لطف نخواهد بود.

کانال‌های کالاف دیوتی در تلگرام، یوتیوب و پیج‌های اینستاگرامی، اطلاعات زیادی از این بازی هیجان‌انگیز را در اختیار گیمرهای مبتدی قرار می‌دهند. ویدئوهایی که این کانال‌ها منتشر می‌کنند به عنوان یک منبع عالی شما را راهنمایی می‌کند که در هر فصل از این بازی، چه آیتمی ارزش خرید بیشتری دارد. اکثر این آیتم‌ها به فروش سی پی هم می‌پردازند؛ اما بهتر است شما احتیاط کنید و از سایت‌های معتبر برای خرید سی پی اقدام کنید.

راهکار دوم برای نحوه استفاده از سی پی کالاف این است که یک هدف مشخص برای خودتان داشته باشید و با توجه به هدفی که دارید، آیتم‌های مورد نیازتان را خریداری کنید. برای مثال، اگر دوست دارید از سلاح‌های خیلی قوی استفاده کنید، سلاح بخرید و شاید هم به ظاهر خودتان اهمیت بیشتری می‌دهید؛ پس خرید پوسته و اسکین کالاف با سی پی، شما را به این خواسته می‌رساند.

راهکار سوم هم این است که در ردیت جستجو کنید و درباره اینکه بهتر است با سی پی چه آیتم‌های بخرید، اطلاعات به دست بیاورید.

چطور سی پی بخریم؟

سی پی یک کالای مجازی است و خرید آن از طریق اینترنت صورت می‌گیرد. خرید Cp در ظاهر کاری ندارد و آسان است، اما اگر چند نکته ساده زیر را همیشه در نظر داشته باشید، خریدی آسان، امن و ارزان را تجربه خواهید کرد. حواستان باشد که برخی افراد سوءاستفاده‌گر به وسیله‌ کارت‌های اعتباری هکی، اقدام به خرید سی پی برای مشتریانشان می‌کنند که اگر در دام این افراد بیفتید، اکانت کالاف دیوتی شما حتی ممکن است به مدت ۱۰ سال بن شود.

اولین و مهم‌ترین نکته این است که سایت های معتبر فروش سی پی مراجعه کنید: برای اطمینان از اعتبار سایت کافیست توجه کنید که آیا سایت نماد اعتماد دارد یا خیر. می‌توانید نظر کاربران سایت را هم بخوانید. این نظرها واقعی هستند و بدون شک شما را در مورد اعتبار سایت و به‌صرفه بودن بسته‌های سی پی مطمئن می‌کنند.

حتما به سایتی مراجعه کنید که بسته‌های متنوعی از سی پی را در اختیارتان بگذارد. ممکن است در ابتدا بخواهید با خرید سی پی ارزان، خودتان را محک بزنید و بعدها تعداد بیشتری خریداری کنید.

تحویل آنی و پشتیبانی ۲۴ ساعته: حتما به سایت‌هایی مراجعه کنید که سی پی‌های شما را در سریع‌ترین زمان تحویلتان می‌دهند و پشتیبانی قوی هم برای پاسخگویی به کاربران دارند.

فروشگاه لینتا گیم: راهی آسان برای خرید CP فوری و ارزان

لینتا گیم، یک ساعت مخصوص گیم و گیمرها است و با در اختیار گذاشتن بسته‌های متنوع انواع پول رایج بازی، از جمله CP کالاف دیوتی به صورت ضمانتی و بدون ذخیره‌سازی اطلاعات حیاتی اکانت بازی، با کمترین قیمت و سریع‌‌ترین زمان واریز سی پی، دغدغه گیمرها را حل کرده است. شما می‌توانید، اطلاعات کامل را در مورد بسته‌های سی پی، قیمت و نحوه واریز آن از سایت دریافت کنید یا در هر زمان با پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

حالا تصمیم بگیرید؛ خرید سی پی مناسب شما هست یا خیر؟

در این مطلب، راجع به با کاربردهای CP کالاف دیوتی موبایل صحبت کردیم، مسلما جذابیت این بازی با خرید اسکین‌ها، سلاح‌ها، لباس و سایر آیتم‌ها، ارتقای کارکترها، افزایش مهارت‌ها و توانمندی‌های آن، شرکت مسابقات و چالش‌ها و … چندین برابر می‌شود. فروشگاه لینتا گیم، سایت اختصاصی گیم به شما کمک می‌کند که با خرید سی پی ارزان و اقتصادی، بهترین گیمر بازی کالاف دیوتی شوید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *