۰

آموزش برنده شدن در حالت Legendary و Ultimate بازی FC24

آموزش برنده شدن در حالت Legendary و Ultimate بازی FC24

به طور معمول ، شما ملزم به بازی در برابر تیم های Legendary یا Ultimate در بازی های EA Sports FC نیستید. با این حال ، FC 24 شما را تشویق می کند که این کار را در Squad Battles انجام دهید ، زیرا شکست دادن این CPU ها پاداش بسیار بیشتری به همراه دارد. در این راهنما ، ما شما را از طریق تنظیمات اساسی ، تاکتیک ها و تشکل هایی که برای شکست دادن حریفان Legendary یا Ultimate نیاز دارید ، راهنمایی می کنیم. علاوه بر این ، ما نکات خاصی را برای هر سطح دشواری ارائه می دهیم تا در تلاش شما برای شکست دادن آنها بیشتر به شما کمک کند.

چگونه در بازی هایLegendary و Ultimate پیروز شویم؟

آموزش برنده شدن در حالت Legendary و Ultimate بازی FC24

برای بردن یک مسابقه مقابل حریفان سطح “Legendary” یا “Ultimate ” (کامپیوتر)، باید با تمرکز بر دفاع و استفاده از حملات سرعتی بازی کنید. حریف را به گوشه های زمین هدایت کرده و از کنترل مرکز زمین توسط او جلوگیری کنید. مدافعان مرکزی را عقب نگه دارید و از هافبک های میانی (CDM) برای تحت فشار قرار دادن مهاجمان و وینگرهای حریف استفاده کنید.

نکته: اطمینان حاصل کنید که حالت رقابتی (Competitor Mode) و تنظیمات سختی بر اساس بازیکن (Player-Based Difficulty) خاموش باشند. در غیر این صورت، بازی در برابر تیم های با بالاترین سطح دشواری بسیار چالش برانگیزتر خواهد بود.

بهترین آرایش تیم

برای پیروزی مقابل حریفان “Legendary” و “Ultimate “، بهتر است از آرایش ۴-۳-۱-۲ استفاده کنید. این یک ترکیب متعادل است که به هافبک های میانی شما اجازه می‌دهد در حملات شرکت کنند و در عین حال در بازی های دفاعی، مرکز زمین را پوشش دهند.

برای یک چینش هجومی تر، می توانید از آرایش ۴-۲-۴ استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که این آرایش، مرکز زمین را ضعیف می کند و شما را در برابر ضدحملات آسیب پذیر می کند.

بهترین تاکتیک ها

در اینجا نحوه استراتژی در برابر حریفان Legendary و Ultimate آورده شده است:

  • همه مدافعان را در عقب نگه دارید: مهم نیست در چه پستی بازی می کنند، مطمئن شوید مدافعان عقب زمین را پوشش می دهند.
  • از هافبک های میانی (CDM) بخواهید عقب بمانند و مرکز زمین را پوشش دهند.
  • اجازه دهید هافبک های چپ و راست در حملات شرکت کنند.
  • یک مهاجم را متعادل نگه دارید: این مهاجم در رفت و آمد بین حمله و دفاع نقش ایفا خواهد کرد.
  • یک مهاجم را روی “حرکت به پشت مدافعان” (Get in Behind) تنظیم کنید: این مهاجم سعی خواهد کرد از مدافعان حریف فرار کند و در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار بگیرد.
  • اجازه دهید مهاجم مرکزی جلو بماند: وظیفه این مهاجم، حضور در محوطه جریمه و به ثمر رساندن گل است.

نکات برای بردن هوش مصنوعی (AI) در سطح Legendary

آموزش برنده شدن در حالت Legendary و Ultimate بازی FC24

با به کار بردن این تاکتیک ها می توانید حریف “Legendary” را شکست دهید:

  • آنها را به سمت گوشه ها هدایت کنید. مهاجم حریف را در گوشه های زمین نگه دارید. هرچه آنها از محوطه جریمه دورتر باشند، احتمال گلزنی شان کمتر است.
  • با دو مدافع پرس کنید. دکمه R1 (یا RB روی ایک्س باکس) را نگه دارید تا یک مدافع دیگر نیز برای تصاحب توپ فشار بیاورد. از این فرصت برای مسدود کردن مسیر حریف یا قطع پاس های او استفاده کنید.
  • از وینگرهای سرعتی استفاده کنید. برای شروع حملات سریع به بازیکنانی نیاز دارید که سرعت بالایی در دریبل زدن داشته باشند.
  • تعویض های مکرر انجام دهید. بازی در برابر حریف “افسانه ای” سخت است. تیم شما خیلی سریعتر از آنها انرژی خود را از دست می دهد. بازیکنان ضعیف تر را تعویض کنید تا انرژی تیم را در طول بازی متعادل نگه دارید.

نکات برای بردن هوش مصنوعی (AI) در سطح Ultimate

آموزش برنده شدن در حالت Legendary و Ultimate بازی FC24

در سطح دشواری “Ultimate”، بازیکنان حریف از حداکثر قدرت و مهارت برخوردارند. برای شکست آنها، باید این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

  • هافبک های میانی (CDM) را در حملات شرکت دهید. هافبک ها در بازی مقابل هوش مصنوعی “نهایی” دارایی های ارزشمندی هستند. آنها را در حمله به حریف به کار بگیرید، اما در حالت دفاعی آنها را عقب نگه دارید.
  • مهاجمان را به محوطه جریمه هدایت کنید. با فشار دادن دکمه L1 (یا LB روی ایک्س باکس) بازیکنان را به داخل محوطه جریمه حرکت دهید. به این ترتیب، هنگام پاس دادن به سمت دروازه، گزینه های بیشتری در اختیار خواهید داشت. سعی کنید یک حمله اضافه (Overload Attack) ایجاد کنید، جایی که مهاجمان یا هافبک های میانی شما از تعداد مدافعان حریف بیشتر باشند.
  • آرایش تیم خود را روی ۴-۲-۳-۱ تنظیم کنید. این آرایش زمانی موثر است که هافبک ها و وینگرهای خود را در حملات شرکت دهید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *