۰

انیمه Villainess این ژانر را به نتایج وحشیانه ای می رساند

انیمه Villainess این ژانر را به نتایج وحشیانه ای می رساند

قسمت پایانی فصل اول انیمه «Villainess Level 99: I May Be the Hidden Boss but I’m Not the Demon Lord» به طرز خوشایندی حقیقتی تلخ را در مورد ژانر شرورها احیا کرد، حقیقتی که این مجموعه کرانچی‌رول در قسمت‌های قبل‌تر مطرح کرده بود. این حرکت جسورانه نه تنها مفهومی جذاب را گسترش می‌دهد، بلکه به این مجموعه کمک می‌کند تا خود را از نحوه‌ی کاوش سایر عناوین در ژانر شرورها در مورد پدیده‌های مشابه متمایز کند.

در قسمت ۱۰، «Villainess Level 99» پدیده‌ای را معرفی کرد که چگونه شخصیت‌های درون بازی در بازی‌های اتومه‌ای که شخصیت‌های شرور به آن‌ها وارد می‌شوند، تحت تأثیر قرار می‌گیرند و هنگامی که دنیای آن‌ها «واقعی» می‌شود، چه اتفاقی برایشان می‌افتد. اساساً، شخصیت اصلی بازی، آلیشیا انهلیت، با پیش‌روی داستان بازی و اجبار او به انجام کارهای خاص، کنترل خود را از دست می‌دهد.

Villainess

در قسمت پایانی فصل، آلیشیا یک بار دیگر وارد حالت بی‌اراده خود می‌شود و به شخصیت اصلی که فردی عادی از دنیای واقعی بوده و به شرور هم‌نام، یومیلا داکنس، تبدیل شده است حمله می‌کند. اساساً، آلیشیا چاره‌ای جز حمله به یومیلا نداشت، زیرا او طبق بازی، در اصل باس پنهان بعد از دیمن لرد بود. آن‌ها به تازگی دیمن لرد را در دنیای واقعی شکست داده بودند و از آنجایی که دیگر باس پنهانی وجود نداشت، او همچنان مجبور بود به کسی حمله کند که باس نهایی اصلی بازی بود.

عنوان طولانی «Villainess Level 99» کاملاً با محتوای آن و همچنین کلیت ژانر شرورها همخوانی دارد

انیمه Villainess

به خودی خود، این پیشرفت به همراه خط داستانی خاص درباره ناتوانی آلیشیا در مبارزه با اراده اتفاقات بازی، به پایانی بسیار رضایت‌بخش برای فصل تبدیل می‌شود. کل فرضیه – و حتی عنوان بیش از حد طولانی و دقیق آن – حول محور هویت نهایی یومیلا در بازی اصلی می‌چرخد، جایی که او مانند هر شرور دیگری، سعی می‌کند از سرنوشت خود فرار کند. بنابراین، شایسته است که چرخش نهایی، با بررسی اینکه چه اتفاقی می‌افتد اگر این چیزها هرگز تغییر کنند، این ایده‌ها را به طور خاص گسترش دهد.

با این حال، از منظر کل ژانر شرورها، چرخش نهایی «Villainess Level 99» به طرز خوشایندی و با کمترین میزان شوکه‌کنندگی از حالت عادی خارج می‌شود. تناقض اینجاست که همین غیرمنتظره بودن به دلیل عدم تکان‌دهندگی به اندازه‌ی شکستن اکثر قواعد، آن را غیرمنتظره می‌کند. تغییراتی که شخصیت‌های اصلی در رمان عاشقانه یا بازی اتومه‌ی اورجینال ایجاد می‌کنند، بسیار متفاوت است. به طور معمول، قهرمانان فراتر از محدودیت‌های داستان اصلی کاوش می‌کنند تا جایی که چیزهای جدیدی را کشف کنند که درباره‌ی آن‌ها نوشته نشده است یا حتی حقایق پنهان پشت چیزهایی را که به وضوح نمایشی بودند، کشف کنند. در همین حال، «Villainess Level 99» به‌شدت در محدوده‌های بازی اصلی محدود است، اما انحراف از حالت عادی همچنان پیامدهای جذاب خاص خود را دارد.

Villainess

با شکست دیمن لرد و از بین رفتن باس پنهان، به نظر می‌رسد قسمت پایانی فصل اول «Villainess Level 99» پایانی کاملاً مناسب باشد، و حتی با اینکه این مجموعه برای فصل دوم تمدید نشده است، به این معنی نیست که داستان به پایان رسیده است. رمان سبک اصلی این مجموعه توسط نویسنده ساتوری تاناباتا و تصویرگر تیا همچنان در حال انتشار است. با این حال، انیمه‌ی «Villainess Level 99: I May Be the Hidden Boss but I’m Not the Demon Lord» در صورتی که استودیو تصمیم به ساخت فصل دوم بگیرد، در واقع راه روشنی برای پیشرفت دارد، زیرا یومیلا اکنون املاک خانوادگی خود را مدیریت خواهد کرد، اما در حال حاضر، طرفداران باید رمان سبک اصلی یا اقتباس مانگای آن را بخوانند.

انیمه‌ی «Villainess Level 99: I May Be the Hidden Boss but I’m Not the Demon Lord» در حال حاضر روی کرانچی‌رول در حال پخش است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *