۰

Boruto بالاخره می تواند یک شخصیت محبوب مرده را بازگرداند

هشدار: اسپویل برای Boruto: Two Blue Vortex chapter #8

در «بوروتو: گرداب آبی دوگانه» شاهد بازگشت شخصیت‌های محبوب و معرفی شخصیت‌های جدید بوده‌ایم. با این حال، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های فرنچایز، یعنی کوراما، پس از کشته شدن در قسمت اول بوروتو، حالا این فرصت را دارد که بازگردد.

Boruto بالاخره می تواند یک شخصیت محبوب مرده را بازگرداند

در حالی که جورا، خدای درخت خودآگاه، در دهکده برگ پنهان به دنبال ناروتو می‌گشت، چیزی را کشف کرد که او و طرفداران را به یک اندازه گیج و شوکه کرد. او در حالی که به دنبال چاکرای جینچوریکی ناروتو بود، به جای او دخترش را پیدا کرد. فصل ۸ این مجموعه، یکی از بزرگ‌ترین چرخش‌های داستانی را تا به حال رقم زد: هیماواری به چاکرای نه-دم دسترسی دارد.

هیماواری با وجود سن کم، همیشه در سریال توانایی‌های خارق‌العاده‌ای از خود نشان می‌داد و حالا حضور چاکرای کوراما در بدن او این موضوع را توضیح می‌دهد. اگرچه دلیل این امر همچنان مرموز است، اما باعث شده تا طرفداران فرضیه‌پردازی کنند که این فقط آغاز است و قوی‌ترین بیجو با یک جینچوریکی جدید باز خواهد گشت.

Boruto بالاخره می تواند یک شخصیت محبوب مرده را بازگرداند

بازگشت قریب الوقوع کوراما؟

در فصل ۵۲ از «بوروتو: نسل بعدی ناروتو»، کوراما و ناروتو به یک شکل نمادین جدید به نام «حالت باریون» دست پیدا کردند که توانست بر ایشیکی اوتسوتسوکی قدرتمند غلبه کند. با این حال، این قدرت جدید بهای سنگینی داشت، زیرا عمر میزبان و دیو را تا زمان مرگ یکی از آن‌ها تحلیل می‌برد و متاسفانه، کوراما در یکی از احساسی‌ترین لحظات مجموعه، برای نجات ناروتو خود را فدا کرد.

Boruto بالاخره می تواند یک شخصیت محبوب مرده را بازگرداند

با این حال، مدت‌هاست که مشخص شده است bijuu (بیجو)ها نمی‌توانند به طور کامل بمیرند. آن‌ها تجمعی از چاکرا هستند و در صورت «مرگ» در مقطعی از آینده دوباره احیا خواهند شد. هاگورومو این موضوع را تایید کرد، اما این واقعیت که حالت باریون اساساً چاکرا را تا جایی که دیگر چیزی باقی نمی‌ماند، نابود می‌کند، احتمال احیا را دشوار می‌کرد. با این حال، این موضوع تغییر کرده است، زیرا تا زمانی که چاکرای هر بیجویی وجود داشته باشد، می‌تواند بازگردد و وجود چاکرای کوراما در هیماواری، تناسخ مجدد این روباه را بسیار محتمل می‌کند.

با این حال، این صرفاً حدس و گمان است، زیرا افشای قدرت‌های جدید هیماواری در انتهای فصل بود. امیدواریم قسمت بعدی در مورد منبع قدرت‌های هیماواری، به همراه سرنوشت کوراما حالا که دختر ناروتو چاکرای عظیم او را در اختیار دارد، توضیح بیشتری ارائه دهد. با این حال، یک چیز قطعی است، نه‌دم حتی پس از مرگش همچنان نقش کلیدی در داستان «بوروتو: گرداب آبی دوگانه» ایفا می‌کند و قدرت او همچنان در فرزند یکی از نزدیک‌ترین دوستانش زنده است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *