۰

بازی Dragon’s Dogma 2 بیش از ۲.۵ میلیون نسخه فروخته است

بازی نقش‌آفرینی اکشن جهان باز Dragon’s Dogma 2 با وجود انتقاداتی که به خاطر اضافه شدن میکروتراکنش‌ها بعد از عرضه دریافت کرد، شروع قدرتمندی داشته است. این بازی علاوه بر تحسین گسترده، توانسته فروش فوق‌العاده‌ای را نیز تجربه کند.

بازی Dragon's Dogma 2

شرکت کپکام اعلام کرد که Dragon’s Dogma 2 موفق شده است بیش از ۲.۵ میلیون نسخه در سراسر جهان و روی تمامی پلتفرم‌ها به فروش برساند. این بازی تنها یک و نیم هفته پیش، در تاریخ ۲۲ مارس عرضه شد و شروع قدرتمند فروش آن قطعا تحت تاثیر قرار می‌دهد. این شرکت همچنین تایید کرد که مجموع فروش کل سری Dragon’s Dogma اکنون از مرز ۱۰ میلیون نسخه گذشته است.

اخیرا گزارش شده است که Dragon’s Dogma 2 توانسته به پرفروش‌ترین بازی جدید سال ۲۰۲۴ در انگلستان تبدیل شود. در ژاپن نیز این بازی در رتبه دوم جدول فروش هفتگی بازی‌های فیزیکی قرار گرفت.

هفته گذشته، کپکام اولین به‌روزرسانی را برای Dragon’s Dogma 2 منتشر کرد که شامل گزینه محدود کردن فریم‌ریت به ۳۰ فریم بر ثانیه، قابلیت روشن و خاموش کردن ویژگی‌هایی مانند رهگیری پرتو (Ray Tracing) و محو شدن حرکت (Motion Blur) و موارد دیگر می‌شود. این شرکت همچنین اخیرا اقدام به ارسال نظرسنجی‌هایی کرده است که در آن‌ها در مورد علاقه کاربران به محتویات قابل دانلود (DLC) احتمالی برای این بازی سوال پرسیده می‌شود.

Dragon’s Dogma 2 برای کنسول‌های PS5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و کامپیوترهای شخصی در دسترس است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *