۰

بوروتو منبع قدرت مرموز هیماواری را فاش می‌کند

بوروتو سرانجام منبع قدرت مرموز هیماواری را فاش می‌کند

سری «بوروتو: دو گرداب آبی» به تازگی پرده از راز قدرت مرموز هیماواری برداشته است، قدرتی که مدت‌ها در مانگا و انیمه به آن اشاره شده بود. حالا مشخص شده که هیماواری نه تنها نشانه‌ی خاص پدرش را به ارث برده است، بلکه منبع اصلی قدرت ناروتو را نیز در خود دارد.

در فصل ۸ «بوروتو: دو گرداب آبی»، شاهد نفوذ شخصیت‌های شرور جدید، جورا و هیداری، به دهکده‌ی پنهان برگ برای یافتن ناروتو هستیم. آن‌ها از این موضوع که کاوکی پیش‌تر ناروتو و هیناتا را در بعدی دیگر مهر و موم کرده است، بی‌خبر بودند؛ بنابراین به سراغ تنها جایی رفتند که فکر می‌کردند ناروتو در آنجا باشد.

جورا، به عنوان خدای درختی خودآگاه که از (ده-دم) زاده شده، قادر به ردیابی چاکرای جانوران دم‌دار است. او با دنبال کردن چاکرای یک جینچوریکی، با هیماواری برخورد می‌کند و از اینکه چاکرای نه‌دم را درون او حس می‌کند، گیج می‌شود.

منبع قدرت مرموز هیماواری

هیماواری چاکرای کوراما را به ارث برده است

هرچند این افشاگری تکان‌دهنده است، هیماواری اولین کسی نیست که بدون جینچوریکی بودن، چاکرای کوراما را در خود داشته باشد. برادران طلا و نقره، کینکاکو و گینکاکو، نیز پس از بلعیده شدن توسط این جانور به مدت ۲ هفته، مقداری از چاکرای کوراما را به دست آوردند. با این حال، مورد هیماواری خاص‌تر است، زیرا او با این چاکرا به دنیا آمده است نه اینکه آن را به دست آورد. به احتمال زیاد، این به خاطر دختر ناروتو بودن است که میزبان تمام چاکرای کوراما بوده است.

منبع قدرت مرموز هیماواری

فصل با یک بن‌بست مهم به پایان می‌رسد، اما برای نتیجه‌گیری کافی است که بفهمیم هیماواری عمیق‌تر وارد داستان شده است. قدرت مرموز هیماواری چندین بار دست‌مایه شوخی قرار گرفته بود، آخرین بار زمانی که دایمون، یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های مجموعه، از او احساس خطر کرد. با اینکه هیماواری از وجود چاکرای کوراما در درون خود بی‌خبر است، رویارویی‌اش با جورا ممکن است نشان دهد که او قدرتمندتر از آن چیزی است که فکر می‌کرده. با توجه به اینکه ظاهرا هیچ‌کس در کونوها نمی‌تواند با جورا و هیداری مقابله کند، قدرت‌های جدید هیماواری می‌توانند در نبردهای آینده بسیار مهم باشند.

منبع قدرت مرموز هیماواری

هنوز چیزهای زیادی درباره‌ی چاکرای هیماواری ناشناخته است، زیرا این فصل افشاگری را برای انتهای کار نگه داشته بود. او همیشه یک نابغه بوده، زودتر از موعد بیاکوگانِ خاندان هیوگا را بیدار کرده و از قدرت بدنی باورنکردنی برخوردار بوده است. حالا که او چاکرای قدرتمندترین جانور دم‌دار را نیز در اختیار دارد، دیگر هیچ محدودیتی برای هیماواری وجود ندارد و او قطعا بخش جدایی‌ناپذیر «بوروتو: دو گرداب آبی» خواهد بود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *