۰

نحوه فعالسازی اشتراک قانونی Microsoft 365

نحوه فعالسازی اشتراک قانونی Microsoft 365

پکیج Microsoft 365 یکی از پرطرفدارترین پکیج‌های دنیا است که در سال ۲۰۰۱ ارائه شد. با استفاده از این پکیج، مصرف کنندگان می‌توانند از برنامه‌های آفیس و تعدادی دیگر از برنامه‌ها روی فضای ابرای استفاده کنند. اگر کنجکاو هستید بدانید بعد از خرید اشتراک چطور می‌توان آن را نصب کرد یا چه سیستمی نیاز خواهد بود و مزیت‌های خرید آن چیست؟ با ما برای ادامه این مطلب همراه شوید!

ویژگی‌ها و قابلیت‌های اشتراک Microsoft 365

همان طور که می‌دانید تمامی مجموعه‌های ابری، اشتراکاتی ازجمله google one و Apple One دارند. مایکروسافت ۳۶۵ هم از این قاعده مستثنی نیست و علاوه بر این، از مزایای برنامه‌های مبتنی بر دیسک هم برخوردار است. پس سرعت، امنیت و امکان استفاده آنلاین هم از دیگر ویژگی‌های مایکروسافت ۳۶۵ به‌شمار می‌روند. ویژگی‌های دیگر این محصول که توجه کاربران را به خود جلب کرده هم مواد زیر هستند:

انطباق پذیری بالا با انواع دستگاه‌ها

مایکروسافت ۳۶۵ قابلیت نصب دستگاه‌ها و سیستم‌ عامل‌های مختلف را دارد و شما می‌توانید با دستگاه‌های مختلفی از این برنامه استفاده کنید.

به‌روزرسانی و همگام سازی خودکار

اشتراک مایکروسافت ۳۶۵ به شما این امکان را می دهد که همیشه به آخرین نسخه برنامه های آفیس مثل ورد، پاورپوینت، اکسل، اوت لوک و وان درایو، دسترسی داشته باشید.

امکان استفاده آفلاین

برای خواندن فایل‌ها در مایکروسافت ۳۶۵ نیازی به آنلاین بودن شما نیست؛ اما به‌منظور ایجاد تغییرات مختلف باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

امنیت بسیار بالا

Microsoft 365 مثل دیگر برنامه‌های مبتنی دیسک، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. کسی به غیر از شما به اطلاعاتتان دسترسی نخواهد داشت. شرکت مایکروسافت برای ایجاد این قابلیت، میلیون‌ها دلار هزینه کرده است پس می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

مزیت خرید اشتراک قانونی microsoft 365

مزیت خرید اشتراک قانونی microsoft 365

خرید اشتراک قانونی Microsoft 365 ، نسخه پریمیوم برنامه‌های زیر، به علاوه قابلیت‌های دیگر را به همراه خواهد داشت.

  • اشتراک Microsoft Outlook
  • اشتراک Microsoft OneNote
  • اشتراک Microsoft PowerPoint
  • اشتراک Microsoft Excel
  • اشتراک Microsoft Word
  • اشتراک OneDrive
  • اشتراک Microsoft Sway
  • اشتراک Microsoft Access
  • اشتراک Microsoft Publisher
  • اشتراک Skype
  • دیگر مزیت‌های خرید نسخه قانونی به صورت زیر هستند:
  • افزایش فضای ذخیره سازی ایمیل به ۵۰ گیگ
  • افزایش فضای ذخیره سازی ابری به ۱ ترابایت
  • برخورداری از یک ساعت شارژ ماهانه اسکایپ
  • امنیت بالا

مقایسه Microsoft 365 با آفیس ۲۰۲۱

ما در این بخش قصد نداریم بگوییم کدام یک از این دو سرویس بهتر هستند. زیرا هر یک این سرویس‌ها می‌توانند در جای خود مفید و مؤثر واقع شوند؛ پس می‌توان گفت که آنچه که تعیین می‌کند مایکروسافت ۳۶۵ بهتر است یا آفیس ۲۰۲۱، نیاز شماست. با این‌ حال برای اینکه مقایسه بهتری بین این دو مجموعه داشته و به شما هم در انتخاب کمک کرده باشیم، درجدول زیر، ویژگی های هرکدام را آورده ایم :

 

مایکروسافت ۳۶۵

آفیس ۲۰۲۱

روش پرداخت

پرداخت ماهانه یا سالانه، لایسنس مبتنی بر اشتراک

پرداخت یک‌باره، لایسنس دائمی

برنامه‌ها

تمام برنامه‌های آفیس ۲۰۲۱ به‌علاوه ده‌ها برنامه و سرویس دیگر

ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت لوک، وان نوت، اکسس، پابلیشر

دریافت قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید

دریافت تمام قابلیت‌های و ویژگی‌های جدید

فقط قابلیت‌های امنیتی

نصب برنامه‌ها روی چندین دستگاه

قابلیت نصب برنامه‌ها روی حداکثر ۵ دستگاه

تنها در یک دستگاه

قابلیت‌های پیشرفته روی موبایل و تبلت

شامل تمام قابلیت‌های موبایل و تبلت

فقط قابلیت‌های پایه

فضای ابری

۱ ترابایت فضای ابری برای هر کاربر

ندارد

پشتیبانی فنی مایکروسافت

پشتیبانی همه‌جانبه بدون نیاز به پرداخت هزینه بیشتر

فقط پشتیبانی نصب

همان طور که در جدول می‌بینید، هرکدام از این دو مجموعه‌ها، قابلیت‌ها و ویژگی‌های خود دارند. اگرچه مایکروسافت ۳۶۵ یکی از برترین مجموعه‌ها در دنیا برشمرده می‌شود؛ اما آفیس ۲۰۲۱ هم پاسخگوی نیاز بسیاری از افراد در دنیا است. به طور کلی اگر یک مجموعه کامل با قابلیت‌های بیشتر می‌خواهید، مطمئنا micrisoft 365 می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد.

سیستم مورد نیاز برای نصب و فعال سازی مایکروسافت ۳۶۵

برای نصب هر برنامه‌ای سیستم شما باید از قابلیت‌هایی برخوردار باشد. اگر سیستم شما، از قابلیت‌های زیر برخوردار است، می‌توانید بدون نگرانی به نصب مایکروسافت ۳۶۵ مشغول شوید.

 

pc

mac

پردازنده

۱ گیگاهرتز یا سریع‌تر

دیوایس‌های با تراشه اینتل

رم

۲ گیگ

۴ گیگ

حافظه داخلی

۳ گیگ

۶ گیگ

نمایشگر

رزولوشن ۷۶۸ × ۱۰۲۴

رزولوشن ۸۰۰ × ۱۲۸۰

نسخه NET.

نسخه Net 3.5.

نسخه Net 3.5.

سیستم عامل

ویندوز ۱۰، ویندوز ۸.۱، ویندوز ۸، ویندوز ۷ سرویس پک ۱، ویندوز سرور ۲۰۱۶، ویندوز سرور ۲۰۱۲ R2، ویندوز سرور ۲۰۱۲، ویندوز سرور ۲۰۰۸ R2

مک او اس ایکس ۱۰.۱۰ و نسخه‌های بالاتر

فعالسازی اشتراک مایکروسافت ۳۶۵

فرض کنید یک لایسنس مایکروسافت ۳۶۵ خریداری کرده‌اید و می‌خواهید آن را نصب کنید. اولین نکته‌ای که باید در نظرداشته باشید این است که هنگام نصب این لایسنس، نباید آن را روی آفیس اعمال کنید. این دو مجموعه کاملاً جدا از هم هستند و با یکدیگر فرق دارند.

لایسنس خریداری شده باید در وب سایت شرکت مایکروسافت ثبت شود. پس می‌توان گفت برای فعالسازی مایکروسافت ۳۶۵ باید به اینترنت وصل باشید. ثبت لایسنس در سایت مایکروسافت کار بسیار راحتی است. برای این کار می‌توانید از هر نوع ایمیلی استفاده کنید.

اما اگر ایمیل خود شرکت مایکروسافت را داشته باشید، یک سری امکانات جانبی جالب به شما تعلق می‌گیرد. پس توصیه می‌کنیم با استفاده از com. Outlookیک ایمیل رایگان در سایت مایکروسافت بسازید و با آن لایسنس خود را فعال نمایید.

فعال سازی اشتراک مایکروسافت ۳۶۵ بسیار راحت است و خودتان هم بدون نیاز به کمک می‌توانید آن را انجام دهید. فقط این نکته را فراموش نکنید که قبل از نصب و فعالسازی، هر نسخه‌ای از آفیس، مخصوصاً نسخه‌های کرک شده را از روی سیستم خود پاک کنید. بعد می‌توانید به آدرس https://setup.office.com/ بروید و مراحل نصب را شروع کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب، تلاش کردیم یک راهنمای کامل در مورد مایکروسافت ۳۶۵ و فعالسازی آن در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که مطالعه کردید، این مجموعه قابلیت‌هایی دارد که آن را از دیگر بسته‌های آفیس متمایز می‌کند.

در ادامه مزیت‌هایی که با خرید لایسنس قانونی در اختیارتان قرار خواهد گرفت را هم بررسی کردیم. همچنین، با مقایسه ویژگی‌های مایکروسافت ۳۶۵ و آفیس ۲۰۲۱، به شما در انتخاب بسته مورد نیازتان مشورت دادیم. در پایان، امیدواریم با نگاه به سیستم مورد نیاز برای نصب مایکروسافت ۳۶۵ و نکات مربوط به فعالسازی این اشتراک پرکاربرد، بتوانید نهایت استفاده را از این مطلب ببرید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *