۰

بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس آوریل ۲۰۲۴ معرفی شدند

بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای آوریل ۲۰۲۴ معرفی شدند

کمپانی سونی بسته جدیدی از بازی‌های رایگان را برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس معرفی کرد. لیست بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس Essential برای آوریل ۲۰۲۴ شامل سه بازی زیر است:

بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس آوریل ۲۰۲۴

  • Immortals of Aveum: این بازی که سال گذشته منتشر شد، متاسفانه در میان عناوین عالی سال ۲۰۲۳ چندان مورد توجه قرار نگرفت. این بازی با داستانی حماسی و جذاب درباره‌ی اتحاد جادوگران نخبه برای نجات جهان، به شما امکان می‌دهد در محیطی با طراحی تیراندازی اول شخص جادویی، از قدرت‌های جادویی استفاده کنید. همچنین این بازی دارای یک طراحی تک‌نفره کلاسیک دلنشین، شخصیت‌های عالی برای تعامل و دنیایی جذاب برای کاوش است که در آن می‌توانید سبک بازی خود را در سه نیروی جادویی بهبود بخشید و به تدریج به ترایارخ مگنوس قدرتمند تبدیل شوید.
  • Minecraft Legends: این بازی یک نسخه فرعی دلپذیر از بازی اصلی است که طراحی جهان‌باز خود را با رویکردی اکشن-استراتژیک عوض کرده است. با حمله‌ی پیگلاین‌ها، وظیفه شماست تا با دوستان جدید اتحاد تشکیل دهید، نیروهای خود را در نبرد رهبری کنید و از دنیای رویین در برابر تهدیدی شوم محافظت کنید. برای چالشی بیشتر، می‌توانید با دوستانتان در نبرد تن به تن مبارزه کنید یا با آن‌ها متحد شوید تا حریفان حیله‌گر را در سکونتگاه‌های مستحکم آن‌ها شکست دهید.
  • Skul: The Hero Slayer: سومین بازی در دسترس مشترکین پلی‌استیشن پلاس این ماه، اسکال: قهرمان‌کش است. در نقش اسکلت فرومایه‌ی اسکال، پس از حمله‌ی گروهی از قهرمانان ماجراجو و زندانی کردن تمام دوستانتان توسط آن‌ها، وظیفه شماست تا با آن‌ها مبارزه کنید. این بازی یک بازی پلتفرمر اکشن دوبعدی عجیب و غریب با گرافیک پیکسلی زیبا و مبارزات روان و همچنین نقشه‌ای دائما در حال تغییر است. در این بازی مجموعه‌ای منحصر به فرد از سلاح‌ها و توانایی‌ها برای باز کردن قفل وجود دارد که به شما امکان می‌دهد استراتژی خود را تغییر دهید و از مهارت‌های چشمگیر اسکلتی برای کمک به خود در ماموریتتان استفاده کنید.

در نهایت، مشترکین پلی‌استیشن پلاس می‌توانند یک بسته الحاقی برای بازی Overwatch 2 دریافت کنند. این بسته شامل یک اسکین افسانه‌ای زنبوردار برای سیگما، اسکین افسانه‌ای آرت دکو برای سیمترا، هفت اسکین حماسی و پنج عدد پرش مرحله‌ی بتل پس است.

توجه داشته باشید که چند روز برای دریافت بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس مارس ۲۰۲۴ باقی مانده است. در حال حاضر همچنان می‌توانید بازی‌های Destiny 2: The Witch Queen، سیفو، سلام همسایه ۲ و F1 23 را به کلکسیون خود اضافه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *