۰

قابلیت بوست کردن کانال های تلگرامی

قابلیت بوست کردن کانال های تلگرامی

بوست تلگرام یک قابلیت تازه است که اجازه انتشار استوری برای مدیران کانال های تلگرام را فراهم می‌نماید. در این مطلب به جزییات بیشتری درباره بوست تلگرام خواهيم پرداخت و به طور کامل درباره کاربرد جذاب این قابلیت تلگرام توضیحاتی ارائه می‌دهیم. همچنین چگونگی استفاده از بوست تلگرام و نحوه دریافت آن را برای شما بیان خواهیم کرد. تا بتوانید در این اپلیکیشن، استوری بگذارید. پس اگر شما جز آن دسته از کاربران هستید که می‌خواهید بدانید چطور می‌توانید اشتراک پریمیوم تلگرام را تهیه کنید و توسط آن، در کانال خود استوری درج کنید، حتما تا پایان این مطلب همراه ما باشید و پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

کاربرد بوست تلگرام

در سرتاسر دنیا تلگرام به عنوان یکی از برترین برنامه‌های رسانه اجتماعی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این اپلیکیشن در میان ایرانیان نیز طرفدارن فراوانی را به خود اختصاص داده است. از این رو، شرکت تلگرام به‌طور مداوم در حال آپدیت این برنامه است، و با انتشار هر به‌روزرسانی جدید قابلیت‌های تازه و منحصربه‌فردی را به آن اضافه می‌کند. بوست تلگرام نیز از قابلیت‌های است که به‌تازگی در این برنامه قرار داده شده است. با استفاده از قابلیت بوست تلگرام، کاربرانی که از نسخه تلگرام پرمیوم استفاده می‌کنند قادر هستند، به راحتی در این اپلیکیشن استوری درج کنند. این نکته را مورد توجه قرار دهید که استفاده از بوست تلگرام هنوز برای کاربران نسخه عادی قابل استفاده نخواهد بود. به کارگیری و استفاده از این ویژگی در افزایش تعداد ممبرهای کانال‌های تلگرامی و بازدید بیشتر محتوای کانال تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت. که این موضوع می‌تواند کمک فراوانی در بهتر دیده شدن و رشد کسب و کارهای مختلف باشد.

بوست تلگرام برای کاربران پریمیوم این امکان را ایجاد می‌کند تا به کانال‌هایی که مورد علاقه آن‌هاست رای (بوست) دهند. انجام این کار و دریافت رای کاربران باعث می‌شود تا قابلیت‌های اختصاصی مانند ارسال استوری برای کانال تلگرام فعال شود. همچنین با استفاده از این ویژگی جذاب کاربران می‌توانند برای استوری‌های تلگرام خود، موزیک سفارشی و دلخواه خود را قرار دهند. همان‌طور که قبل‌تر گفتیم تمام این فعالیت‌ها باعث افزایش تعداد اعضای کانال و رشد و رونق کسب و کار کاربران فعال فضای مجازی خواهد شد. پس اگر شما هم قصد دارید در این زمینه فعالیت داشته باشید باید نحوه فعال‌سازی و استفاده از بوست تلگرام را یاد بگیرید.

تفاوت خرید تلگرام پرمیوم و عادی

تفاوت خرید تلگرام پرمیوم و عادی

تلگرام با میزبانی بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان به صورت ماهانه، جدیدترین نسخه اشتراکی خود که همان تلگرام پرمیوم است را به بازار عرضه کرده است که برای استفاده از آن کاربران ملزم به پرداخت هزینه هستند. خرید تلگرام پرمیوم نسبت به نسخه رایگان تلگرام امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار داده است. با استفاده از نسخه پرمیوم کاربران قادر خواهند بود که از قابلیت‌هایی چون عکس پروفایل متحرک، حذف تبلیغات، مدیریت چت و دانلود سریعتر فایل‌ها استفاده نمایند. البته این تمام مزایای تلگرام پرمیوم نیست، این نسخه از تلگرام ویژگی‌های هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد دیگری مانند قابلیت بوست تلگرام را هم برای کاربران رقم زده که در نسخه رایگان آن موجود نخواهد بود.

نحوه بوست کردن تلگرام

تا اینجای مطلب با مزایا و کاربرد بوست تلگرام آشنا شدید، خرید بوست تلگرام برای ارتقای یک کانال ویژگی بسیار مهمی است. شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که چگونه می‌توانید از قابلیت بوست تلگرام استفاده کنید؟ استفاده از بوست تلگرام برای افرادی که یک کانال تلگرامی مربوط به کسب و کار خود دارند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تا با این روش تعدادی ممبر واقعی برای کانال خود جذب نمایند.

نحوه بوست کردن تلگرام

برای بوست کردن تلگرام کاربران می‌توانند با کمک لینک اختصاصی خود، از تلگرام تقاضای دریافت بوست نمایند. برای مشاهده این لینک اختصاصی، در ابتدا باید وارد برنامه تلگرام شوند و به بخش Channel Info کانال تلگرامی خود بروند. و در مرحله بعدی گزینه More را انتخاب نمایند و پس از آن Statistics را انتخاب کنند. بعد از انجام این مراحل، گزینه Boosts برای کاربران قابل مشاهده است که در آن، لینک اختصاصی کانال برای دریافت بوست تلگرام موجود است. احتمالا در این قسمت کاربران بتوانند سطح خود را در بوست برنامه تلگرام مشاهده نمایند. با رساندن سطح خود به حداقل ۱۰، می‌توانند گزینه‌های بیشتری را برای مدیریت بهتر کانال در دسترس داشته باشند.

روش دیگری که کاربران از طريق آن می‌توانند بوست تلگرام دریافت کنند، این است که وارد کانال خود شوند و لینک آن را کپی کنند. در مرحله بعد، لینکی را که کپی کرده‌اند باید در صفحه چت شخصی خود، جایگذاری کنند و در آخر آن عبارت boost را اضافه کنند. پس از ارسال این عبارت همراه با لینک کانال تلگرام خود، گزینه بوست برای آن‌ها نمایش داده می‌شود. در این صورت با انتخاب آن، قادر هستند کانال خود را بوست کنند.

جمع بندی

در این مطلب به توضیحاتی در رابطه با قابلیت بوست کردن کانال‌های تلگرامی پرداختیم. اگر می‌خواهید از قابلیت بوست تلگرام استفاده کنید و کسب و کار خود را رونق دهید پیشنهاد ما به شما استفاده از نسخه تلگرام پرمیوم است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *