۰

اطلاعاتی از بازی Judas توسط کن لوین منتشر شد

بازی Judas

اطلاعاتی از بازی Judas توسط کن لوین منتشر شد

کن لوین از BioShock جزئیات بیشتری از بازی خود یعنی Judas را منتشر کرد
اطلاعات جدیدی در مورد Judas، بازی بعدی کن لوین، خالق BioShock، منتشر شده است.

استودیوی Levine’s Ghost Story Games از رسانه‌های منتخب از جمله IGN و جف کیگلی دعوت کرد تا بازی را به مدت ۵ تا ۶ ساعت انجام دهند و هر دو اکنون نظرات خود را در مورد آنچه بازی کرده‌اند به اشتراک گذاشته‌اند.

گزارش IGN این بازی را «یک تیراندازی مبتنی بر روایت اول شخص می‌داند که از منظر گیم‌پلی لحظه به لحظه، برای طرفداران BioShock آشنا خواهد بود».

قهرمان داستان، یهودا نامدار است، زنی که قبلا مرده اما اکنون «تجدید چاپ شده» در یک «سفینه فضایی به اندازه شهر» به نام می فلاور است. این کشتی در حال انتقال آخرین بازماندگان نسل بشر از زمین به سیاره جدیدی به نام پرومیا قنطورس است.

جوداس با سه رهبر کشتی – تام، نفرتیتی و هوپ – تعامل دارد و بازیکن باید تصمیم بگیرد که به کدام یک کمک کند، زیرا خوشحال کردن یک رهبر ممکن است یکی دیگر را ناراحت کند، ساختاری که لوین آن را “لگو روایی” می نامد.

ا Keighley اولین برداشت خود را در یک ویدیو در X منتشر کرد و گفت که بازی هنوز هم تا حدی شبیه یک بازی BioShock است. او می‌گوید: «همه چیزهایی که در یک بازی BioShock انتظار دارید وجود دارد. قدرت های دست وجود دارد، هک وجود دارد، لحظات سینمایی باورنکردنی، شخصیت های عالی، داستان غنی وجود دارد.

بازی Judas

 Keighley همچنین خاطرنشان می‌کند که بازی «به هیچ‌وجه تکمیل نشده است»، نشان می‌دهد که ممکن است مدتی تا انتشار آن باقی بماند. در اکتبر ۲۰۲۰ گزارش شد که بازی بعدی Levine وارد «مراحل بعدی» تولید می‌شود.

یک لیست شغلی برای «بازی علمی تخیلی همه جانبه با عناصر RPG» که در آن زمان اعلام شد Ghost Story Games ادعا کرد که این عنوان توسط تیمی کمتر از ۳۵ نفر ساخته شده است که گفته می‌شود در زیر یک ساختار مسطح کار می‌کنند تا « هر نظر مهم است.»

لوین Irrational Games – استودیوی پشت BioShock و دنباله آن Infinite – را در سال ۲۰۱۴ تعطیل کرد تا یک استودیوی کوچکتر را تشکیل دهد که در نهایت به Ghost Story Games تبدیل شد.

در آن زمان، او گفت که شرکت تحت مالکیت Take-Two – که در ابتدا متشکل از ۱۵ کارمند بود – به بازی‌های دیجیتالی «روایت محور» که «بسیار قابل پخش هستند» اختصاص داده خواهد شد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *