۰

نسخه دمو Stellar Blade برای ۲۹ مارس معرفی شد

نسخه دمو Stellar Blade

نسخه دمو Stellar Blade برای ۲۹ مارس معرفی شد

در یک پست جدید وبلاگ امروز، پلی استیشن اعلام کرد که نسخه ی نمایشی Stellar Blade به طور رسمی در تاریخ ۲۹ مارس برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. این یک نسخه آزمایشی رایگان خواهد بود .

نسخه ی نمایشی درست در ابتدای بازی انجام می شود که شامل یک آموزش گسترده است. همچنین “یک شگفتی کوچک برای بازیکنانی که مرحله اول را کامل می کنند گنجانده شده است”.

خوشبختانه، داده های ذخیره شده از نسخه ی نمایشی را می توان به بازی کامل منتقل کرد و همه چیز را در آخرین بازرسی شما حفظ کرد. پلی استیشن هشدار می دهد که بازیکنان به طور خاص باید داده های ذخیره شده را در سیستم پلی استیشن ۵ خود ذخیره کنند.
اطلاعیه امروز ممکن است یک واکنش تاخیری به نظر برسد. به هر حال، پلی استیشن به طور تصادفی نسخه ی نمایشی Stellar Blade را زودتر منتشر کرد، سپس به سرعت آن را از فهرست حذف کرد.

علاوه بر نسخه ی نمایشی، ۴۰ دقیقه از گیم پلی بازی در اوایل این ماه به صورت آنلاین لو رفت. بنابراین، طرفداران در حال حاضر نگاهی کامل به بازی و ویژگی های اصلی آن دارند.

این ممکن است توضیح دهد که چرا وبلاگ جدید پلی استیشن با دقت به این موضوع اشاره می کند که نسخه ی نمایشی آینده از هر دو “نبرد ۶۰ فریم در ثانیه” و لمسی کنترلر بی سیم DualSense پشتیبانی می کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *