۰

در داستان The Last Ronin چه اتفاقاتی برای لاکپشت های نینجای محبوب افتاد ؟

داستان The Last Ronin

در داستان The Last Ronin چه اتفاقاتی برای لاکپشت های نینجای محبوب افتاد ؟

لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان در طول سال‌ها زندگی خود را در مسیرهای باورنکردنی دیده‌اند. با این حال، هیچ یک از آنها اشاره ای به آینده ای تیره و تار به اندازه آنچه در The Last Ronin دیده می شود، نکرده اند. The Last Ronin که توسط IDW در سال ۲۰۲۰ منتشر شد، یک مینی سریال پنج شماره ای بود که توسط خالقان TMNT کوین ایستمن و پیتر لیرد، با تام والتز و اندی کوهن با هنری بن بیتس و اندی کوهن نوشته شد. این مینی سریال به قدری مورد استقبال قرار گرفت که دومین مینی سریال پنج شماره‌ای به نام Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin – The Lost Years را ایجاد کرد که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد.

علیرغم انتشار IDW، آخرین رونین در جهان خودش به تنهایی ایستاده است و کاملاً به تداوم سریال معمولی ارتباط ندارد. در این تایم لاین آینده دور، قبیله پا شهر را در دست گرفته است و تنها یک لاک پشت نینجا برای مبارزه با آنها باقی مانده است. در حالی که میکل آنژ به عنوان آخرین قهرمان در نیم پوسته ظاهر می شود، طرفدارانی که سریال را نخوانده اند در تعجب مانده اند که چگونه او به آخرین رونین تبدیل شد. برعکس، اقتباس بازی ویدیویی آتی برای The Last Ronin این سوال را در مورد چگونگی مرگ سایر لاک پشت های نینجا بیشتر برجسته می کند.
لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان: آخرین رونین به‌عنوان نقطه‌ی برجسته‌ی تاریک و تلخ سری طولانی‌مدت TMNT باقی می‌ماند و لاک‌پشت‌ها را به ریشه‌های وحشتناک خود بازمی‌گرداند. همانطور که از نامش پیداست، خانواده خاکریزها را نابود کرد و تنها یک لاک‌پشت نینجا باقی ماند تا کار خود را انجام دهد. این باعث تعجب بسیاری شده است که چگونه سایر لاک پشت های نینجا مردند. با یک اقتباس از بازی ویدیویی در راه است، طرفداران کنجکاو هستند که ببینند چه کسی لاک‌پشت‌های نینجا را کشت و چه چیزی باعث ظهور آخرین رونین شد.

داستان The Last Ronin

لئوناردو چگونه در آخرین رونین مرد؟

قبل از اینکه دنیای آنها از هم بپاشد، لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان فکر می‌کردند که ممکن است فرصتی برای صلح با خانواده فوت داشته باشند که فرصت بین آن دو پیش بیاید. در حالی که اسپلینتر و دوناتلو برای شرکت در جلسه ای با دشمنان دیرینه خود به ژاپن سفر کردند، بقیه عقب ماندند – و در نتیجه آسیب پذیر شدند. آنها بعداً توسط ارتش نینجاهای سایبرنتیک باکستر استاکمن مورد حمله قرار گرفتند، البته به موزرهای آشنا اشاره نکنیم. هدف از این حمله این بود که استاکمن بدنه/فناوری روباتیک پروفسور هانیکات، متحد سرسخت لاک پشت ها را به دست آورد. متأسفانه، منجر به یکی از اولین مرگ‌های Last Ronin شد. آوریل اونیل و میکل آنژ شاهد بودند که لئوناردو و کیسی جونز قهرمانانه خط غیرممکن را در برابر ارتش مکانیزه استوکمن نگه داشتند و برای بقیه زمان بسیار مورد نیاز برای فرار خریدند، البته به قیمت جانشان.

داستان The Last Ronin

رافائل در آخرین رونین چگونه مرد؟

رافائل به نگرش بد و خلق و خوی تندش معروف است. به طور غم انگیز، این ویژگی ها در نهایت به سقوط او در TMNT: The Last Ronin تبدیل شد. زمانی که کارای قاتلان قبیله فوت خود را علیه لاک پشت ها فرستاد، اسپلینتر در آستانه مرگ رها شد. رافائل با حمله بی پروا به کارای به تنهایی پاسخ داد. او در یک خشم کور از طریق فاضلاب و مترو هجوم آورد و نینجاهای فاوت کلن را در طول مسیر از بین برد تا اینکه سرانجام با زنی که مسئول آسیب رساندن به استادش بود روبرو شد. نینجاها را در سکوت جمع کردند و جسد خونینی را در ارتش کرای بر جای گذاشتند. وقتی تمام قدرت پا بر روی او آزاد شد، رافائل هنوز زمین نخورد، حتی پس از اینکه بدنش با تیرها، ضربات و خنجرها پر شد. تنها زمانی بود که کارایی خودش به مبارزه پیوست. رافائل در طول مبارزه جان باخت، اما نه قبل از اینکه حریف خود را در کمای مادام العمر قرار دهد.

داستان The Last Ronin

چگونه دوناتلو و اسپلینتر در آخرین رونین مردند؟

سرانجام سرنوشت اسپلینتر و دوناتلو در The Last Ronin شماره ۴ فاش شد. پس از راه افتادن به ژاپن برای یک نشست صلح فرضی با خانواده پا، این دو با اوروکو هیروتو و ارتش شخصی اش روبرو شدند. این دو قهرمان بی‌رحمانه با حریفان خود جنگیدند و به همان اندازه که با شکستن سربازانش به راحتی سربازانش را در غرور اوروکو هیروتو فرو بردند. متأسفانه، هنگامی که تیرها بر سر آنها باریدند، چیزی برای اسپلینتر و او وجود نداشت. پسر درخشان دوناتلو برای انجام. آنها تا جایی که می توانستند از یکدیگر محافظت می کردند، اما فایده ای نداشت. در نهایت، نیروهای کمکی از قبیله هاماتو، قبیله پا را راندند، اما برای انجام کاری غیر از سوگواری برای جان‌های دلاوری که در آن روز از دست داده بودند، خیلی دیر شده بود. این آخرین مرگ اولیه لاک‌پشت‌های نینجا در این سری بود که خود آخرین رونین را به وجود آورد.

داستان The Last Ronin

مایکل آنجلو تنها بازمانده لاک پشت نینجا در آخرین رونین بود

در آینده غم انگیز و متروک The Last Ronin، این مایکل همانمایکل آنجلو خوش ذوق است که آخرین لاک پشت نینجا ایستاده بود. در واقع، تصویر معمولی لاک پشت او را به یک بازمانده غیرمنتظره در جدول زمانی متناوب تاریک تبدیل کرد. پس از کشف اتفاقی که برای دوناتلو و اسپلینتر در ژاپن رخ داد، آخرین قهرمان به طور قابل‌توجهی تسلیم احساس تنهایی و افسردگی شد.

مایکل علیرغم تمایلش برای پایان دادن به زندگی‌اش، در سنین پیری جهش بیشتری پیدا کرد و قهرمان بزرگ‌تر در نیم پوسته را قدرتمندتر کرد. او در نهایت به تنهایی برای پایان دادن به تهدید قبیله پا یک بار برای همیشه تلاش کرد. او به عنوان قهرمان مرد و سرانجام انتقام نوه شردر و طایفه فوت را گرفت. این آخرین مرگ آخرین رونین بود، اما پایان آن نبود. دسته جدیدی از لاک پشت های جهش یافته به دنیا آمدند و اپریل اونیل آنها را در کنار دخترش کیسی بزرگ کرد تا به مشعل ببرند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *