۰

هیدن کریستنسن در نقش آناکین اسکای واکر به میراث جنگ ستارگان و بازگشت احتمالی می‌پردازد.

آناکین اسکای واکر

هیدن کریستنسن در نقش آناکین اسکای واکر به میراث جنگ ستارگان و بازگشت احتمالی می‌پردازد.

هیدن کریستنسن، بازیگر جنگ ستارگان، اخیراً در مورد میراث خود به عنوان یک بازیگر صحبت کرد که در دو فیلم و تعداد فزاینده‌ای از نمایش‌های دیزنی پلاس نقش آناکین اسکای واکر را بازی کرد.

در سخنرانی در Awesome Con، در ویدئویی که در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته شد، از کریستنسن پرسیده شد که می‌خواهد میراثش به عنوان یک بازیگر چه چیزی باشد. این بازیگر کانادایی گفت: من اینطور فکر نمی کنم. اما اینکه بخشی از جنگ ستارگان باشم و نقش این شخصیت [آناکین اسکای واکر] را بازی کنم، این واقعاً بزرگترین نعمت در زندگی حرفه‌ای من بود.»
کریستنسن در ادامه به بیان امیدواری خود مبنی بر زنده ماندن بازی در نقش آناکین اسکای واکر در آینده پرداخت. “فکر می کنم … شما باید ببینید. به‌عنوان یک فرد خلاق، امیدوارید چیزهایی خلق کنید که به نتیجه برسند و بیشتر از آن زندگی کنید. و من احساس می‌کنم با جنگ ستارگان، ما کمی از آن را دریافتیم.» کریستنسن در فیلم Attack of the Clones و Revenge of the Sith نقش جدی را بازی کرد، قبل از اینکه برای بازی در نقش Anakin/Darth Vader در Obi-Wan Kenobi در سال ۲۰۲۲ بازگردد. کریستنسن همچنین نقش آناکین را در Ahsoka سال گذشته بازی کرد و صدای او به طور خلاصه در لحظات پایانی The Rise of Skywalker شنیده می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *