۰

ادعا شده است که بازی Resident Evil 9 احتمالاً به جهان باز می‌رود

بازی Resident Evil 9

ادعا شده است که Resident Evil 9 احتمالاً به جهان باز می‌رود

طبق یک توییت جدید از افشاگر معتبر Dusk Golem، Resident Evil 9 به طور بالقوه می تواند بر روی موتور RE ساخته شود و به دنیای باز تبدیل شود.

طبق گزارش‌ها، Resident Evil 9 سال‌هاست که در دست ساخت است و بسیاری حدس می‌زنند که در سال ۲۰۲۵ عرضه شود. جدیدترین بازی اصلی Resident Evil Village است که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. Dusk Golem که به عنوان کاربر AestheticGamer1 پست می‌کند، همچنین ادعا می‌کند که Monster Hunter Wild بر اساس همین فناوری ساخته شده است. با این حال، آن‌ها به طرفداران اطمینان می‌دهند که هم Resident Evil 9 و هم Monster Hunter Wild باید «دی‌ان‌ای سری» هر یک از فرنچایزها را حفظ کنند.
اکتبر گذشته، Dusk Golem به Discord رفت تا جزئیات مختلفی را در مورد Resident Evil 9 به اشتراک بگذارد. آنها پیشنهاد کردند که Resident Evil 9 بیشترین بودجه را در این سری خواهد داشت.

این باعث می شود که توسعه بازی بسیار بیشتر از حد انتظار طول بکشد. استفاده از یک موتور کاملاً جدید برای گیم پلی جهان باز نیز کمی بیشتر طول می کشد تا این سری ارائه شود. Dusk Golem می گوید که Dragon’s Dogma 2 “عملکرد موتور RE را گسترش داده است”. بازی Dragon’s Dogma 2 به دلیل مشکلات مربوط به کسب درآمد در بازی و عملکرد، با نقدهای منفی بسیاری روبرو شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *