۰

راهنمای کلاس‌های Dragon’s Dogma 2 | بهترین انتخاب برای شروع

راهنمای کلاس‌های Dragon's Dogma 2

Dragon’s Dogma 2 به شما امکان انتخاب از چندین کلاس را می دهد که هر کدام قابلیت های منحصر به فردی دارند. برخی از آنها راهی مستقیم برای نابود کردن دشمنان ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر افزایش ساپورت را ارائه می کنند. با این حال، شاید بخواهید بدانید که کدام یک برای شروع سفر شما ایده آل است. با راهنمای کلاس‌های Dragon’s Dogma 2 همراه باشید.

راهنمای کلاس‌های Dragon's Dogma 2

بهترین حرفه اولیه (کلاس) در Dragon’s Dogma 2 چیست؟ Dragon’s Dogma 2 کلاس های ابتدایی زیر را دارد: مبارز، کماندار، دزد و جادوگر. توجه داشته باشید که همیشه می توانید با صحبت با یک NPC انجمن حرفه، به یک کلاس دیگر تغییر دهید. با این حال، با توجه به نقش هایشان، همچنان بهتر است که گزینه ایده آل را در نظر بگیرید.

Thief

راهنمای کلاس‌های Dragon's Dogma 2

بهترین حرفه اولیه در Dragon’s Dogma 2، به طور قابل بحث، دزد است. دلیل اصلی این انتخاب، میزان بالای آسیب در ثانیه (DPS) است، به این معنی که شما دشمنان را با چاقو زدن و ضربه زدن تکه تکه می کنید. تنها مهارت Skull Splitter می تواند بخش قابل توجهی از نوار سلامتی (باس) را کاهش دهد. همچنین، Formless Feint را می توان در اوایل بازی، پس از رفتن به دهکده بی نام، یاد گرفت. این مهارت شما را تقریباً آسیب ناپذیر می کند و به کمک آن به سرعت در میدان نبرد حرکت می کنید.

راهنمای کلاس‌های Dragon's Dogma 2

اگر به دنبال عقب ماندن و تیراندازی به دشمنان از راه دور هستید، کماندار انتخابی ایده آل برای حرفه اولیه شما در Dragon’s Dogma 2 است. مهارت “The Tempest Shot” به شما امکان می‌دهد در مدت زمان کمی ده‌ها تیر را به سرعت شلیک کنید، در حالی که “تیر انفجاری” آسیب زیادی وارد می‌کند. ارتقاهایی مانند استقامت، درخشش و کشندگی نیز صرف نظر از کلاس فعال شما عالی هستند.

راهنمای کلاس‌های Dragon's Dogma 2

مبارز تنومند، یک جنگجوی خط مقدم است و گزینه ای ایده آل برای کسانی است که دوست دارند وارد مبارزه شوند. با توجه به اینکه به شما امکان استفاده از سپر را می دهد، این کلاس تقریباً تانک بازی به حساب می آید. این کلاس به شما امکان می دهد با سپر به دشمنان ضربه بزنید، متحدان را به هوا پرتاب کنید یا با یک تحریک منطقه ای، دشمنان را وادار کنید به شما حمله کنند.

متأسفانه، ما احساس می کنیم که فایتر برای پیاده ها مناسب تر است (یعنی پیاده اصلی شما تا بتوانید توانایی های خاصی را انتخاب کنید). بهتر است به عنوان یک دزد یا کماندار باشید تا بتوانید مهارت های آسیب رسانی خود را به خوبی تنظیم کنید و تجهیزات مناسب را تهیه کنید.

راهنمای کلاس‌های Dragon's Dogma 2

ساحران (Mages) اعضای ارزشمندی از گروه هستند، عمدتاً به این دلیل که می توانند طلسم های شفابخش مانند (Anodyne) و (Argent Succor) را اجرا کنند. علاوه بر این، طلسم (High Palladium) سدی ایجاد می کند که اولین ضربه را دفع می کند، که می تواند نجات دهنده باشد. این کلاس همچنین چند طلسم آسیب رسان نیز دارد.
متأسفانه، درست مانند مبارز، جادوگر نیز برای سربازان مناسب تر است. به هر حال، همراهان کنترل شده توسط هوش مصنوعی شما به اندازه کافی باهوش هستند که در صورت لزوم، طلسم های شفا و تقویت کننده را اجرا کنند. به همین ترتیب، به دلیل حملات جادویی ویرانگرش، به احتمال زیاد با جادوگر (فرض بر این است که شما ترجیح می دهید به عنوان یک جادوگر بازی کنید) موفق تر خواهید بود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *