۰

آموزش پیدا کردن Chain Of Hades در چپتر ۵ سیزن ۲ فورتنایت

سیزن ۲ از چپتر ۵ بازی فورتنایت با عنوان «افسانه‌ها و فانی‌ها» در حال برگزاری است و در آن شاهد حضور برخی از خدایان یونانی مانند زئوس و هادس هستیم. علاوه بر خود خدایان، برخی از سلاح‌های آن‌ها نیز به‌عنوان آیتم‌های قابل برداشتن در بتل رویال وجود دارند، مانند «زنجیر هادس». زنجیر هادس برای تکمیل برخی از ماموریت‌های رویداد جاری «ظهور میداس» مورد نیاز است، پس در اینجا به شما خواهیم گفت که چطور آن را در طول بازی به دست آورید.

آموزش پیدا کردن Chain Of Hades در چپتر 5 سیزن 2 فورتنایت

مانند اکثر غنایم بازی فورتنایت، زنجیر هادس را می‌توان هم روی زمین و هم داخل صندوق‌ها پیدا کرد. به نظر می‌رسد این زنجیر کمیاب نیست، خصوصا در صندوق‌های «جهنم» و «کوه المپ»، که صندوق‌های سنگی درخشان طلایی هستند و عمدتا در چند منطقه یافت می‌شوند: Underworld، Grim Gate، Mount Olympus, و Brawler’s Battleground.

تنها راه تضمین‌شده برای به دست آوردن زنجیر هادس، شکست دادن خود هادس است. با هادس به‌عنوان یک مبارزه باس در منطقه Underworld روبرو خواهید شد که پس از شکست، یک زنجیر هادس برای شما رها می‌کند.

پس از پیدا کردن زنجیر هادس، می‌توانید از این سلاح سرد برای شکست دادن بازیکنان و سایر باس‌ها استفاده کنید. حمله اصلی آن یک کمبوی حمله نزدیک است که با پرتاب کردن حریف به عقب تمام می‌شود. اگر قبل از حمله با زنجیر هادس نشانه‌گیری کنید، می‌توانید آن را پرتاب کرده و یک دشمن یا یک آیتم را به سمت خود بکشید، به شرطی که با آن ضربه بزنید. اگر برای مدت طولانی دکمه نشانه‌گیری را نگه دارید، یک حمله قدرتمند شارژ می‌شود. این سلاح مهمات یا زمان کول داون ندارد، بنابراین نگران تمام شدن آن نباشید.

آموزش پیدا کردن Chain Of Hades در چپتر 5 سیزن 2 فورتنایت

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *