۰

بازی Prince of Persia: The Lost Crown سه آپدیت رایگان و DLC دریافت می کند

بازی Prince of Persia: The Lost Crown

بازی Prince of Persia: The Lost Crown سه آپدیت رایگان و DLC دریافت می کند

پس از عرضه موفقیت‌آمیز بازی Prince of Persia: The Lost Crown در ژانویه، یوبی‌سافت اعلام کرد که این بازی امسال سه به‌روزرسانی رایگان به همراه یک DLC داستانی پولی دریافت می‌کند.

اولین مجموعه از به‌روزرسانی‌های رایگان در ۲۰ مارس با بازی در حالت‌های جدید Speedrun و Permadeath همراه با لباس‌های جدید Sargon ارائه می‌شود. بعداً در بهار، دومین به‌روزرسانی ارائه می‌شود که دارای لباس‌های Sargon بیشتر و همچنین حالت Boss Rush است.

آخرین به روز رسانی رایگان در تابستان راه اندازی می شود. این به‌روزرسانی رایگان که به عنوان Divine Trials شناخته می‌شود، شامل چالش‌های مبارزه، پازل و پلتفرم جدید برای بازیکنان و همچنین لباس‌ها و طلسم‌های جدید Sargon خواهد بود.

سپس، بعداً در سال ۲۰۲۴، به‌روزرسانی اصلی Prince of Persia: The Lost Crown در قالب DLC داستانی کاملاً جدید ارائه می‌شود. جزئیات دیگری در مورد اینکه DLC داستان چیست، وجود ندارد، اما قول داده شده است که اطلاعات بیشتری به زودی ارائه شود.

علاوه بر DLC برای جدیدترین نسخه این سری، یوبی سافت همچنین به کار بر روی بازسازی شاهزاده ایرانی: شن‌های زمان ادامه می‌دهد. با این حال، جزئیاتی در مورد زمان انتشار آن اعلام نشده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *